Csatlakozz hozzánk
Fantic caballero

Hírek

Z750R: csak győzzük kivárni…

…addig is újabb infók, képek és egy videó a Kawasakitól

Közzétéve

ekkor

GRINGO Kicsi
ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Forrás: Kawasaki

A Kawasaki a nemrégiben bejelentett Z750R esetében is azt a marketing stratégiát választotta, amit az új ZX-10R-nél is alkalmaz. Nevezetesen, hogy folyamatosan informál bennünket várva-várt modelljeivel kapcsolatban – előbbiről most például egy “körüljárós” videó jelent meg. Ám már nem sokáig húzhatják, mivel a közelgő kölni motorkiállításon véglegesen lehull a lepel az újdonságokról. Addig is vizsgáljuk meg, milyen Z750-est is láthatunk majd a Kawa standon – a gyártó szerint “számos lenyűgöző új modellel együtt”

Mivel a 748 köbcentis soros négyhengeres motorja első osztályú teljesítményt és kezelhetőséget nyújt, a Z750 hatalmas népszerűségnek örvend szerte Európában. Az elmúlt években jelentősen megnőtt a Z750  ügyfélköre, és a hűséges Kawasaki rajongók részéről megnőtt az igény a motor a még egyedibbé tételére. A Kawasaki reagált a középsúlyú “Super Naked” átalakítása iránti keresletre, és 2011-re létrehozta a Z750R-t.

A tervezés célja, hogy az utcai motorozást még magasabb szintre emelje, ezért az új Z750R komolyabb futóművet és fékeket kapott a 2009-es és 2010-es Z1000-től. Az új fejidom és a kéttónusú fényezés tovább fokozza a legújabb Z modell teljesítmény orientált stílusát. A kihegyezett teljesítmény és stílus teszi Z750R-t kategóriagyőztes-gyanús meztelen motorrá.


A finomságokat inkább közelebbről lehet észrevenni, de a kétszínű fényezés messziről is látványos

Az R-modell kinézetét tekintve az élesebb fejidom, az új, villavédős kialakítású első sárvédő, az élesebb indexek és a sportosabb, “R-műszerek” különböztetik meg a “mezei” Z750-estől. Még pontosabban állítható az első felfüggesztés, mivel mindkét oldalon állítható húzófokozati csillapítás (az alapmodellen csak egyik oldalon állítható). Hátul Uni-Trak lengéscsillapító dolgozik gáztartállyal, megnövelt hűtési teljesítménnyel. Szépen megmunkált alumínium lengőkar is jár a csomaghoz, amely sokkal jobban fest a sima Z zártszelvény-szerű megoldásánál. Továbbá a satuk terén is kihozták a maximumot a streetfighter-jellegű koncepcióból, köszönhetően a négydugattyús radiális féknyeregnek, a radiális főfékhengernek, a fém fékcsöveknek és nem utolsó sorban a vastagabb első hullámos tárcsáknak.


Az alap Z750-es is nagyon jól sikerült, de az R még magasabbra teszi a lécet
Az új Kawasaki Z750R – minden szögből

 
Download:

FLVMP43GP

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés

Trending