Állítólag az új MT-09 nyergében engednünk kell majd a sötét oldal csábításának, hiszen a játékos Yamahával nehéz lesz majd normálisan közlekedni. “Japán sötét oldala”, szól a hangzatos marketing szöveg, de a képek és technikai infók alapján nem valószínű, hogy üres duma lenne – ez tényleg elég rosszalkodós motornak tűnik.
Mi itt a TM-nál szeretjük az ilyeneket, szóval kíváncsian várjuk a tesztmotort… Az új MT-09 ősszel kerül a kereskedésekbe, az importőr tájékoztatása szerint az ára 2.389.000 forint lesz, regadóstul. Az ABS-es verzió 2014 tavaszán jelenik meg és 2.548.000 forintba fog kerülni (szintén regisztrációs adóval).
A radiális féknyereg dugattyúi 298 millis tárcsákat harapnak
Tulajdonképpen tudtunk róla, hogy a hangvillások játszadoznak a háromhengeres koncepció gondolatával – és nem is értettük, hogy a Triumphon kívül más miért nem használja ki ezt a remek potenciált rejtő építési módot… Teljesen új fejlesztésű, és meglehetősen könnyű mind a blokk, mind az aluváz, vagy a szintén alumínium – asszimetrikus – hátsó lengővilla (meg az egész motor: feltankolva 188 kilós).
Látványos a vízszintesen elhelyezett hátsó rugóstag
Az adatok alapján (és a súlya ismeretében…) a sorhármas bőven elég erős és nyomatékos, a gyártó egyenletes teljesítményleadást és “újragondolt”, kiváló visszajelzésekkel szolgáló, egyenes üléspozíciót ígér – ez így együtt egy jó futóművel és fékkel kiegészítve bizony komolyan veszélyezteti a Street Trilpe R trónját a közepes naked bike-ok között… A képek alapján ez utóbbi alkatrészekkel sem spóroltak, szóval kíváncsian várjuk, győzedelmeskedik-e a sötét oldal…
Az új tízküllős kerekek is könnyűek (és szépek)
– ITT videót is találtok az MT-09-ről: Japán sötét oldala a címe…