Csatlakozz hozzánk

Hírek

YAMAHA 2019 – EICMA

A Yamaha minden téren izgalmas újdonságokkal rukkolt elő a 2019-es évre!

Közzétéve

ekkor

Euromotor3

Új Ténéré 700: hódíts meg új távlatokat

MPS Turismo
Euromotor3
AIRFLITE
MPS RAM MOUNT
MPS AUTOMAG
MPS Vespa-MV

A Yamaha nagy múltú szakértelme az offroad területén, és a kiemelkedő versenyeredményei megkérdőjelezhetetlenek.  Itt az ideje, hogy a teljesen megújult Ténéré 700 modell bemutatásával a Yamaha visszanyerje vezető szerepét a túra-motorkerékpárok között is.

  • Négyütemű, 689 cm³-es CP2 motor, túrabeállításokkal 

A vállalat legnépszerűbb modelljeiben megtalálható keresztsíkú filozófia alapján készült motorok fejlesztésével a Yamaha forradalmasította a motorok világát, az új Ténéré 700 modellt pedig a méltán híres 689 cm³-es, soros, kéthengeres motor hajtja.

A kompakt CP2 motor legfontosabb jellemzői közé tartozik az erőteljes lineáris nyomatékleadás, amely az azonnali gázreakció mellett kiemelkedő gyorsulást is biztosít – ez a tulajdonság pedig a terepen és úton is sokoldalúvá teszi a modellt. Maximális nyomatékot ad le már 6500 ford/perc értéken, így a motor ideális egyensúlyt tart fent a teljesítmény és a kezelhetőség között – a gazdaságos üzemanyag-fogyasztásnak is köszönhetően a Ténéré 700 képes nagy távolságokat is megtenni, anélkül, hogy tankolásra lenne szüksége.

  • Új, könnyű, kettős bölcsőt formázó acélváz 

A Ténéré 700 fejlesztése során az egyik legfontosabb szempont a keskeny, gyors, és könnyű váz kialakítása volt, amely ideális az út- és terepviszonyokhoz is. Ennek érdekében a Yamaha mérnökei egy teljesen új, könnyű, kettős bölcsőt formázó acélvázat fejlesztettek ki, amely a könnyű súlyt a határtalan erővel ötvözi, így a modell mindenféle körülményhez ideális választás.

Az 1590 mm-es tengelytávval és keskeny karosszériával rendelkező modell strapabíró váza könnyed kezelhetőséget és gyors reagálást biztosít, a 240 mm-es vezetési pozícióval pedig a Ténéré 700 még a legnehezebb terepen is megóvja a motorost a bajtól.

  • Keskeny, kompakt és ergonomikus kialakítás és ülésforma 

Az előtted álló terephez mérten helyezheted testsúlyodat előrébb vagy hátrébb, ez pedig kulcsfontosságú, ha a nehéz terepviszonyok mellett is tökéletes kezelhetőséget szeretnél. Ezért a Ténéré 700 modell lapos, 880 mm-es vezetési pozíciója és keskeny kialakítása tökéletes agilitást biztosít a motoros számára. A kompakt kialakításnak és a keskeny üzemanyagtartálynak köszönhetően a motoros ülő és álló helyzetben is biztonságban érezheti magát, minden szituációban, akár terepen, akár aszfalton magabiztosan vezethet, és tökéletesen ura lehet a járműnek.

  • Agresszív, versenyzésre tervezett fejidom, négy LED-fényszóróval 

Az új Ténéré 700 különleges fényszóróját a Yamaha legutóbbi, gyári motorkerékpárja és a T7 tanulmánymodellje ihlette. Az összesen négy darab LED-fényszóró erőteljes fényt ad, amely a legsötétebb tájakat is be tudja világítani. A 2+2 elrendezésű fényszórókat fényszórófoglalat védi – emellett további két LED-es helyzetjelző található alul – az erőteljes kialakítás céltudatosabb megjelenéssel párosul, amely jól illik az új túra-motorkerékpár lenyűgöző karakteréhez.

  • Állítható, hosszú utas, 43 mm-es fordított villák 

Terepviszonyok mellett a lehető legjobb felfüggesztésre van szükséged, a Ténéré 700 hosszú utas villái támasztják alá a legjobban, hogy ezt a túra-motorkerékpárt komolyan kell venni. A hajlással szemben ellenálló, 43 mm-es villák még a legextrémebb terepen is tökéletesen teljesítenek, tökéletes kormányozhatóságot és egyenletes felfüggesztési teljesítményt téve így lehetővé – a 210 mm-es rugóútnak és a kiváló műszaki jellemzőkkel rendelkező elülső résznek köszönhetően még a legnehezebb terepnek is magabiztosan lehet nekivágni.

A versenyzésre tervezett elülső villák a tökéletes csillapítás mellett nagy fokú kényelmet is biztosítanak, miközben utazás környezetben a motorkerékpár könnyen kezelhető: mindez az egyik legjobb és hosszú távokra az egyik legkényelmesebb motorkerékpárrá teszi a Ténéré 700 modellt.

  • Távolról állítható hátsó lengéscsillapító 

A Ténéré 700 versenyzéshez tervezett, lengőkaros hátsó felfüggesztési rendszerrel rendelkezik, amely egyenletes és progresszív mozgást tesz lehetővé a maximális vezetői kényelem és a magasabb szintű vezérelhetőség érdekében.

A kis rugózatlan tömeghez könnyű, alumínium lengőkarral rendelkezik, a kiváló műszaki jellemzőjű hátsó rész 200 mm-es rugóutat biztosít, amelyet az elülső felfüggesztési rendszerhez hasonlóan arra terveztek, hogy a legnehezebb terepviszonyokkal is megbirkózzon, miközben kényelmet is biztosít motorosának. Szintén fontos tulajdonság a külső állítószerkezet, amellyel az előre elvégzett beállítások útközben is finomhangolhatók, így a vezetési körülményekhez gyorsan és egyszerűen állíthatók.

  • Rali stílusú elvékonyodó kormány 

Az új Ténéré 700 rali stílusú kormánya mögött ülve magadba szívhatod az új generációs túra-motorkerékpár tiszta Dakar-karakterét, ami arra inspirál, hogy felfedezőútra indulj. A kompakt, ralis szélvédő és az orrburkolat légterelői kiválóan védenek a széltől, miközben igazodnak a motorkerékpár keskeny és könnyű karakteréhez. A versenymotorokra jellemző elvékonyodó kormány kényelmes üléshelyzetet biztosít, ülő- és állóhelyzetben is.

  • 21 colos első és 18 colos hátsó küllős kerekek

Ahogy a kiváló műszaki jellemzőkkel rendelkező első és hátsó felfüggesztés is, a küllős kerekek is jól példázzák, hogy miért tökéletes választás ez a modell a terepmotorozáshoz. A könnyű kerekek a nehéz terepen történő vezetés során is hatékonyan nyelik el a folyamatos behatásokat, a hosszú utas felfüggesztéssel együtt pedig a teljesítmény és vezérelhetőség tökéletes elegyét alkotják.

A Pirelli Scorpion Rally STR típusú gumiabroncsai gyári alapfelszereltségként érkeznek, de mivel a Ténéré 700 a versenyzéshez ideális, 21 colos első és 18 colos hátsó kerekekkel rendelkezik, gumiabroncsok széles választékából választhatsz, a saját igényeidnek megfelelően – a kínálatban találsz terephez ajánlott enduro mintázatúakat, vagy az egész éves úti- és terepviszonyokhoz ideális kettős sportgumikat is.

  • Keskeny, nagy kapacitású, 16 literes üzemanyagtartály 

A keskeny kialakítás ellenére az üzemanyagtartály 16 literes kapacitással rendelkezik, az elkeskenyedő hátsó rész pedig a motoros mozgását és a tökéletes térdtámaszt hivatott biztosítani. Akár ülő-, akár állóhelyzetben vezetsz, a hosszútávú utakra tervezett üzemanyagtartály kompakt méretei megkönnyítik a testsúlyod áthelyezését – a gazdaságos, kéthengeres motornak köszönhetően 16 liternyi üzemanyag több mint 350 km-re elegendő, így a Ténéré 700 egész évben, a legkülönbözőbb utakra is tökéletes választás.

  • Kompakt, rali stílusú, multifunkciós műszerfal 

A motor kompakt műszerfala egy újabb példa arra, hogy az új Ténéré 700 modellt mennyire áthatja a ralitechnológia. A kiváló láthatóság érdekében közvetlenül a szélvédő mögött helyeztük el, a könnyű műszerfal sokféle adatot képes megjeleníteni, amelyek anélkül is könnyen értelmezhetőek, hogy levennéd a szemed az útról vagy a pályáról. A multifunkciós LCD-kijelző átfogó információt nyújt pl. a sebességfokozatról, az üzemanyagszintről, a két kilométer-számlálóról, a becsült üzemanyag-kapacitásról, valamint az átlagos és a pillanatnyi üzemanyag-fogyasztásról és még sok másról.

A kormányrész úgy van kialakítva, hogy az utólag beszerzett navigációs eszközök is könnyedén elhelyezhetők legyenek, így saját igényeidnek megfelelően további felszereléssel bővítheted a motort, használhatsz pl. GPS-t, térképolvasót és okostelefont is.

  • Állítható ABS-funkció az egyszerű beállításokhoz

A fékrendszer dupla, 282 mm-es, hullámos első tárcsafékek és 245 mm-es hullámos hátsó tárcsafékekből áll, amely bármilyen sebesség, út- és terepviszony mellett nagy fékezőerőt biztosít.

Terepmotorozáskor ideiglenesen kikapcsolható az ABS-funkció, ha álló helyzetben aktiválod a kikapcsológombot. Ha az ABS-funkció ki van kapcsolva, teljes kézi vezérléssel működik a motor, ilyenkor bizonyos helyzetekben szándékosan lezárhatod a hátsó kereket – pl. szűk kanyarok vagy meredek emelkedők esetén.

  • A motoros megfelelő védelme 

Hosszú utakon a szélvédő és az elülső burkolat megfelelően véd a szél és az időjárási hatások ellen. A motorkerékpár keskeny és kompakt vázára szorosan rá lehet dőlni, így kikerülhetsz a fő légáramból. A szél- és vízterelő mellett a műanyag kézvédők is védik a motorost az előtted haladó járműről fölverődő kövektől és kavicsoktól, ha pedig a természetben motorozol, szintén megfelelő védelmet nyújtanak a faágak és lombok ellen. Terepen jól védik a karokat a véletlenül, például esés okozta sérülésektől.

Új 2019-es NIKEN GT a sport-túra szegmens bővítéséhez

A sport-túra szegmens a NIKEN modellekkel bővült, így a kategórián belül jól elkülönülnek az egyes Yamaha modellcsoportok – nevezetesen a NIKEN, Tracer és FJR1300 modellek. Ez a sokszínűség azt a különleges helyzetet eredményezi, hogy minden igényt kielégítő három- és kétkerekű motorkerékpárok páratlan választékát tudjuk kínálni ügyfeleinknek.
A Yamaha eltökélt célja, hogy 2019-ben mindenki számára elérhetővé tegye a sport-túra motorkerékpárokat, mégpedig minden eddiginél szélesebb választékban. Az igen kedvező árú Tracer 700 mellé érkezik az exkluzív, felső kategóriás NIKEN GT: a Yamaha ereje abban rejlik, hogy minden motorosnak élete útját tudja kínálni.

  • NIKEN: az igazi kanyarodásélmény
Az innovatív, dönthető többkerekű technológiával és a dupla csöves fordított villákkal a NIKEN modellt a tökéletes kanyarélményre tervezték, amely bármilyen körülmény mellett magabiztosságot nyújt a motorosnak. A megnövelt útfekvési felületnek köszönhetően a két dönthető első kerék mély dőlési szöget tesz lehetővé, ami kanyarodásnál és fékezésnél különösen jól jön. A NIKEN modellt ez a különleges és dinamikus tulajdonsága különbözteti meg a többi motorkerékpártól.
  • Az új NIKEN GT: a kanyarodás nem évszakfüggő
 A NIKEN GT magasabb szélvédője jobban védi a motoros felsőtestét a széltől és az időjárási hatásoktól, a különleges kivitelezésű ülés pedig fokozza a sport-túra élményt, motorosnak és utasának egyaránt. A kiváló minőségű, 25 literes, félpuha ABS oldaldobozok könnyűek, kompaktak és könnyen kezelhetők – a még nagyobb kényelem jegyében a csomagtartó hátsó részén további beépített kapaszkodók találhatók az utas részére.
A fűtött markolatok gondoskodnak a kényelemről mindenféle időjárási körülmény között, a fűtésszintről a műszerfalon tájékozódhat a motoros – továbbá rendelkezésre áll egy 12 V-os kimenet a különböző eszközök működtetéséről és töltéséről. A GT modell középsztenderrel is rendelkezik, amely megkönnyíti a parkolást, a rutin lánckarbantartási műveleteket és a hosszabb utakon az abroncsellenőrzéseket is.
Az új NIKEN GT modell két új, modellspecifikus színben is kapható: Nimbus Grey, fekete elülső villákkal, és Phantom Blue arany színű elülső villákkal.
NIKEN GT exkluzív jellemzők
• Bármilyen időjáráshoz és bármelyik évszakhoz ajánlott, hosszú távokra optimalizált sport-túra motorkerékpár
• Magas szélvédő
• Kényelmes ülés
• Fűtött markolatok
• 25 literes, félpuha ABS oldaldobozok
• Hátsó csomagtartó, utaskapaszkodóval
• Középsztender
• További egy 12 V-os egyenáramú kimenet
• Igazi GT vázszínek és elülső villák
NIKEN GT és NIKEN Főbb jellemzők
• A sport-túra kategória leginnovatívabb kialakítása
• Páratlan kanyarodásélmény
• Az első úttartás, az önbizalom és a fékezés érzete, bármilyen felületen
• Radikális, merész és egyedi háromkerekű kialakítás
• Speciális dönthető többkerekű technológia
• Mély dőlési szög, legfeljebb 45 fok
• Ackerman kormánymű két fordított első villával
• Teljesen állítható hátsó felfüggesztés
• 847 cm³-es, háromhengeres, folyadékhűtéses, DOHC vezérlésű CP3 motor
• TCS, QSS, A&S tengelykapcsoló, D-MODE, sebességtartó automatika
• Hibrid acél és alumínium váz

Különleges kiadású XMAX IRON MAX motorkerékpárral bővült a 2019-es sportrobogó-kínálat

  • Bemutatkoznak a prémium kategóriás XMAX IRON MAX sportrobogók 
 A Yamaha sportrobogói között megtaláljuk a legizgalmasabb és legdinamikusabb modelleket is. A TMAX modell a maxi robogók piacának alfája és omegája: az erőteljes motorral és továbbfejlesztett vázkialakítással rendelkező kategóriaelső sportrobogó ikonikus stílust képvisel, amelyhez lenyűgöző motorteljesítmény társul. A trendteremtő TMAX modell inspirálta dinamikus kialakítás mellett a legnépszerűbb XMAX 400/300/125 sportrobogókban a divatos megjelenés, a káprázatos teljesítmény és a mindennapi funkcionalitás ötvöződik.

  • Urald az utcákat az új XMAX IRON MAX modellel!
Alig egy évvel az XMAX sorozat sikeres bemutatkozása után a Yamaha bemutatja a különleges kiadású XMAX IRON MAX modellt, amely még jobb felszereltséggel rendelkezik, és újra bebizonyítja, hogy nem véletlenül ezek a modellek határozzák meg a sportrobogók kategóriáját. Olyan ügyfeleknek ajánljuk, akik praktikus, de egyben dinamikus robogóra vágynak: a különleges kiadású 400-as, 300-as és 125-ös modell kiváló választás mindenkinek, aki értékeli a megjelenést, a divatot és az egyéniséget.
Az XMAX IRON MAX legfontosabb tulajdonságai között említhetjük a beépített háttámasszal rendelkező különleges üléskialakítást és az alumínium lábtartókat, amelyek szintén a három modell prémium minőségét hirdetik – érdemes megnézni a króm sportidomot és a füstüvegből készült hátsó fényszórót.

Az XMAX IRON MAX tágas és ergonomikus kialakítású kormányosfülkéjében bőr bevonatú belső párnák gondoskodnak a luxusmegjelenésről és -érzetről. Az elegáns és kifinomult új Sword Grey vázszínt izgalmas új emblémák egészítik ki, amelyek szintén hozzá járulnak a különleges sportrobogók vezetési élményéhez.

– XMAX IRON MAX Főbb jellemzők

  • Exkluzív Sword Grey szín
  • Különleges, új kétszemélyes ülés
  • Bőr bevonatú belső párnák
  • Alumínium lábtartók
  • Matt króm sportidom
  • Elérhető 125, 300 és 400 köbcentis változatokban

– XMAX főbb jellemzők

  • A stílus, teljesítmény és funkcionalitás tökéletes egyvelege
  • Motorkerékpár stílusú első villa a kategóriaelső kezelhetőségért
  • Kényelmes, „Smart Key” kulcs nélküli gyújtásrendszer
  • Hatalmas ülés alatti tárolóhely, 2 bukósisak számára
  • Kényelmes ülés, külön háttámasszal
  • Erős és gazdaságos, folyadékhűtéses, EU4-es besorolású motor
  • Kipörgésgátló rendszer (TCS) a nagyobb biztonságért és önbizalomért
  • Minden modell ABS-sel felszerelt
  • 125, 300 és 400 köbcentis változat

Az új XSR700 XTribute: a Yamaha retro Faster Sons scramblere

  • Az új XSR700 XTribute: egy 1970-es évekbeli ikon előtti modern főhajtás 

A Yamaha több mint 40 évvel ezelőtt vezette be az XT500-as modellt, egy léghűtéses, 4 ütemű, egyhengeres motorkerékpárt, amely a későbbiekben Európa legkedveltebb motorkerékpárjainak egyikévé vált. A sikere kulcsát az egyszerű vonalvezetés, a jól használható teljesítmény és a sokoldalúság jelentette, és az XT által inspirált színeknek és a klasszikus scrambler megjelenésnek hála az új XSR700 XTribute követi az XT valódi karakterét, és fejet hajt ezen ikonikus motorkerékpár előtt.

Az időtálló jó megjelenés és a modern technológia különleges kombinációja kiválóan tükrözi a Faster Sons filozófiájának valódi lelkületét, és az egyedi jellemzőinek köszönhetően az XSR700 XTribute a motorosok új generációja számára teremt lehetőséget a múlt megünneplésére, ugyanakkor arra is, hogy a legmodernebb technológia és a kimagasló vezetési élmény előnyeit élvezze.

  • A Retro XT által ihletett, „1981″-es színek és grafika

1976-tól egészen 1989-ig az XT500 nagy kereskedelmi sikert aratott, óriási számban adtak el belőle Európa-szerte, és a hosszú ideig tartó gyártási periódusa során ez az ikonikus modell számos merész és egyszerű színsémát felvonultatott. Az XT legendás hírének megünneplésére a Yamaha a leginkább ikonikusnak számító, ezüst színű üzemanyagtartály, fehér sárvédők és aranyszínű kerekek mellett döntött az XSR700 XTribute esetében – és még a visszajelzők is az XT eredeti, narancssárga színű változatához nyúlnak vissza.

Ezt az új színt stílszerűen „1981″-nek nevezték el, az XT aranykorának megünneplésére, és az elkötelezett Yamaha-rajongók azonnal felismerik majd a tiszteletre méltó formatervezés modern értelmezését, amely egy, az XT500 által ihletett XSR700 emblémát is magában foglal, a fiatalabb motorosok pedig biztosan nagyra értékelik majd az időtlen, retro megjelenést, amely egyedi külsőt kölcsönöz ennek a Sport Heritage motorkerékpárnak.

  • Terepmotor-kormányrúddal és robusztus lábtartókkal 

Az XT színsémája mellett az XSR700 XTribute a krosszmotorokra jellemző, elvékonyodó kormányt is magában foglal, amely kihangsúlyozza a városi scrambler megjelenést. Amellett, hogy kényelmes, függőleges üléshelyzetet tesz lehetővé, ez a kormány további előnyöket is magában rejt, hiszen még kis sebességek mellett is jó manőverezhetőséget biztosít. Egyéb különleges jellemzői is vannak, amilyenek például a robusztus, terep-motorkerékpárokra jellemző lábtartók, amelyek jól kiegészítik a markáns, scrambler kerékpárokra jellemző megjelenést.

  • Nagy méretű mintázattal ellátott abroncsok 

A nagy méretű mintázattal ellátott abroncsok könnyű, 10 küllős alumínium kerekeken kaptak helyet, amelyek tovább erősítik az XSR700 XTribute városi scrambler megjelenését. A kiváló tapadás és az utcai és terepkörülmények között egyaránt könnyű kezelhetőség érdekében ez a Sport Heritage motorkerékpár Pirelli MT60RS abroncsokkal van felszerelve – hátul 180/55-17, elöl pedig 120/70-217 méretben.

  • Különleges, lapos ülés és villa-gumiharangok 

A Yamaha egyedi, új ülést hozott létre az XSR700 XTribute motorkerékpárhoz, lapos kivitellel, amely tiszteletben tartja az eredeti XT formatervezését. A modern, kiváló minőségű felületnek és a visszafogott, a hátsó részre hímzett XTribute emblémának köszönhetően ez az ülés is hozzájárul a motorkerékpár karakteres, régi és új elemeket ötvöző megjelenéséhez.

Minden Yamaha Sport Heritage motorkerékpárt a részletekre fordított odafigyeléssel készítünk el – és ugyanez az XSR700 XTribute esetében is elmondható. Az elülső villákra felszerelt, fekete gumiharangok kihangsúlyozzák a kerékpár retro megjelenését, a villaszárak teteje pedig fekete színű, műanyag burkolatot kapott, így az elülső részt letisztult, visszafogott külső jellemzi.

  • Klasszikus scrambler megjelenés izgalmas, modern technológiával ötvözve 

Az XSR700 XTribute valódi szépségét az adja meg, ahogyan a könnyed scrambler megjelenést és a modern technológiát egyesíti magában. Azáltal, hogy a fekete színű motor, váz és villák kontrasztban állnak az ezüst színű üzemanyagtartállyal, aranyszínű kerekekkel és fehér sárvédőkkel, még inkább az egyszerűség benyomását kelti, így ez a motorkerékpár stílszerű főhajtás az eredeti XT500 előtt.

Ugyanakkor a klasszikus megjelenés mellett kifejezetten modern motorkerékpárról van szó, hiszen a legmodernebb technológiákat alkalmazza. A nagy teljesítményű motor és a mozgékony váz izgalmas és teljes mértékben modern vezetési élményt biztosít, és olyan jellemzőkkel van ellátva, mint a kisebb méretű, LED-es féklámpa, valamint az LCD műszerek, amelyek csodálatos kontrasztot alkotnak a retro színsémával és felületekkel. Az egyszerre klasszikus és modern XSR700 XTribute motorkerékpárral minden szempontból előnyökre tehetsz szert.

  • Fekete színű műszerek, vezérlőelemek és hűtőburkolatok 

A retro téma a kiváló kinézetű városi scrambler egészében megfigyelhető, és különleges, fekete felületű digitális műszereket foglal magában, amelyek a klasszikus XSR700 modellhez képest máshol kaptak helyet. Könnyű, fekete vázprotektorokkal és hűtőburkolatokkal van ellátva, és a fekete téma a kormányrúd vezérlőkarjaira és a műszerek keretére is kiterjed, visszafogott megjelenést biztosítva, amely a nézelődők figyelmét az erőteljes, retro jellegű „1981″-es színekre irányítja.

  • Kiváló teljesítmény 

Az XSR700 XTribute szívét a Yamaha kimagaslóan sikeres és nagy elismerésnek örvendő, 689 cm³-es, soros, 2 hengeres motorja adja, amelynek keresztsíkú kialakítása erőteljes és lineáris nyomatékleadást biztosít. A káprázatos teljesítménynek és a kiváló üzemanyag-hatékonyságnak köszönhetően ez napjaink egyik leginkább elismert motorja.

  • Könnyű, kompakt és agilis 

A mindössze 186 kg-os feltöltött össztömegnek hála az XSR700 XTribute a kategória egyik legkönnyebb scrambler motorkerékpárja. Az acélból készült, gerinc típusú váz a kategória egyik legagilisebb és legjobban manőverezhető darabja, így az XSR700 XTribute ideális választás városi forgalomhoz, valamint az országúton is izgalmas vezetési élményt nyújt.

  • Opcionális, magasra szerelt, fekete színű Akrapovič kipufogóval 

1976-ban a legelső XT500 motorkerékpáron alacsonyan szerelt összekötő cső volt megtalálható, magasra szerelt hangtompítóval, és a vásárlóink úgy idézhetik fel ezt a megjelenést az XSR700 XTribute motorkerékpárjukon, ha felszerelik rá az opcionális Akrapovič kipufogót. A fekete színnek köszönhetően – akárcsak az eredeti XT500 esetében – ez a kiváló minőségű, kettő-az-egyben rendszer radikális megjelenést biztosít, és mély hangot ad ki, ezek a jellemzők pedig remek kiegészítői a scrambler megjelenésnek, és kihangsúlyozzák az új Faster Sons modell prémium felszereltségét.

Főbb jellemzők
•    Nagy nyomatékú, 689 cm³-es CP2 motor
•    Kompakt és mozgékony váz
•    Az 1981-es XT500 által ihletett XSR700
•    Különleges, XT-stílusú, lapos kialakítású ülés
•    XSR700 XTribute emblémával ellátott üzemanyagtartály és ülés
•    Terepmotor-kormányrúddal és robusztus lábtartókkal
•    Villa-gumiharangok
•    Pirelli MT60RS abroncsok VÁROSI és TEREPVISZONYOKHOZ
•    Fekete felületű vezérlőkarok és kormányrudak
•    Fekete színű LCD műszerek
•    LED-es hátsó lámpa
•    Hűtőburkolatok
•    Opcionális, magasra szerelt, kettő-az-egyben Akrapovič kipufogó fekete színben

Bemutatkozik a 3CT: új Urban Mobility prototípus

  • A Yamaha piacvezető háromkerekű technológiája: A következő lépés

Az utóbbi néhány évben háromkerekű robogókra váltó ügyfelek közül sokan szívesen kipróbálnának egy nagyobb háromkerekű modellt, nagyobb teljesítménnyel és nagyobb fokú kényelemmel, a Tricitytől megszokott könnyű kezelhetőségi jellemzők megőrzése mellett.

Ezen ügyfelek és általánosságban az innovatív, extra stabilitást nyújtó ingázási megoldásokat kereső emberek igényeinek kielégítése érdekében a Yamaha készen áll, hogy a következő szintre lépjen az átfogó, háromkerekű járművek fejlesztését célzó programján belül. Ezt jól mutatja a 3CT prototípus bemutatása is, mely először az EICMA kiállításon volt látható.

A prototípus remekül példázza, hogy a Yamaha a jövőbeli terveiben is fontos szerepet szán a Tricity esetében már bizonyított sikerformulának, és a könnyű használhatóságot, valamint a könnyű súlyt tekinti iránymutatónak, a nagyobb teljesítmény, a nagyobb sebesség és a jobb dinamizmus elérése mellett. A továbbfejlesztett jellemzőknek köszönhetően a 3CT az ügyfelek szélesebb körének igényeit elégítheti ki és hosszabb távú ingázást tehet lehetővé, a Tricitytől megszokott mozgékonyság megőrzése mellett.

  • Innovatív dőlésgátló segédrendszer
    A gyakori megállásokkal tarkított utazások kényelmesebbé tétele érdekében a 3CT egy dőlésgátló segédrendszerrel rendelkezik, mely álló helyzetben egyenesen tartja a robogót. Az új dőlésgátló segédrendszer innovatív kialakításánál fogva nem reteszeli az első felfüggesztést, ami zökkenőmentesebbé teszi a járművel való gyakori megállásokat és elindulásokat, valamint megkönnyíti a lábbal való mozgatást a parkolóhelyeken.
  • Vidám, divatos és fiatalos új stílus
    A 3CT dinamikus külső kialakítása a Yamaha DNS és a Tricity robogócsalád által nyújtott érzet tökéletes kombinációját biztosítja, ráadásul innovatív új fényezési technológiával készül, melynek részeként különböző mintázatú, véletlenszerű alakú „kirakósdarabok” borítják, minden eddigitől eltérő „városi rejtőszínt” eredményezve. A figyelemfelkeltő és eredeti külső kialakítás ellensúlyozásaként a kerekek és a váz szürkére vannak fényezve, élénk kék motívumokkal, kiegyensúlyozott megjelenést biztosítva, és kiemelve a 3CT fiatalos, újszerű külsőt.
  • 3D nyomtatással készült ülés és LED-es fényszórók
    A látványos 3CT prototípus szántalan lenyűgöző meglepetést és eredeti dizájnelemet tartalmaz, beleértve a 3D nyomtatással készült ülést is – ez az első alkalom, hogy ilyen technológiával készült alkatrész kerül egy Yamaha vázára.
  • Kategórialeső 300 cm³-es motor
    A 3CT prototípust a városban és az országúton is dinamikussá tévő hajtóerőt az új, 300 cm³-es Blue Core motor szolgáltatja, melynek hatalmas szerepe volt abban, hogy az XMAX 300 Európa legnagyobb példányszámban vásárolt sportrobogójává vált.
  • Yamaha 3CT prototípus: Mert mindenkinek szüksége van mozgásra, életre, szeretetre.
    A háromkerekű Tricity és a piacvezető sportrobogók kifejlesztése során szerzett tudás felhasználásával létrehozott – valamint a lehető legkifinomultabb dönthető többkerekű technológiát és innovatív dőlésgátló segédrendszert alkalmazó – Yamaha 3CT prototípus remek példa a jövőbeli közlekedésre.
    A 3CT képes rá, hogy mindenkinek elhozza a szabadságot a mozgás, az élet és a szeretet terén – bárhol és bármikor.

Készülj fel a versenypálya meghódítására a 2019-es YZF-R1 GYTR-rel

A Yamaha úgy ünnepelte az első YZF-R1 modell bemutatásának 20. évfordulóját, hogy egy versenypályán való használatra előkészített, GYTR specifikációjú YZF-R1 motorkerékpárral megnyerte a szuzukai 8 órás versenyt 

A Yamaha R-sorozatú motorkerékpárjai az elmúlt több mint két évtizedben a pályán belül és kívül is folyamatosan az élen jártak a teljesítmény, a technológia és az élmények tekintetében. Legyen szó a motorosbarát YZF-R3-ról vagy a határokat feszegető YZF-R1M-ről, minden motoros megtalálhatja a számára megfelelő szupersport modellt. Most neked is lehetőséged nyílik rá, hogy a Yamaha segítségével belépj az R világba, ráadásul minden eddiginél izgalmasabb módon.

2018-ban elérkezett a motorkerékpáros történelem egyik legikonikusabb modelljének számító Yamaha YZF-R1 bemutatásának 20. évfordulója. Az 1998-ban bemutatott első modell forradalmasította a verseny-motorkerékpárok tervezését. A motor méretétől és elhelyezkedésétől kezdve a vázon belüli alkatrészek konfigurációján át magáig a vázig a mérnökök mindent teljesen újragondoltak. A Yamaha az elmúlt két évtizedben fejlesztési alapként használta az iparágat átformáló motorkerékpárt, a kiválóság mindeddig páratlan szintjeit elérve így a sportmotorkerékpárok szegmensében.

A forradalmi motorkerékpár bemutatásának 20. évfordulója alkalmából a Yamaha Racing Team három csapattal és három YZF-R1 modellel indult a szuzukai 8 órás versenyen, melyek mindegyikén az eredeti, 1998-as YZF-R1 piros-fehér festése díszelgett. A motorkerékpárokon a Yamaha Factory Racing Team három versenyzője, Alex Lowes, Michael van der Mark és Nakaszuga Kacujuki ült, a festéshez illő védőruházatban, és nagyszerű teljesítménnyel sorozatban negyedszer is megnyerték a nagy jelentőséggel bíró hosszútávú versenyt.

Az emlékezetes győzelem és a verseny-motorkerékpáros technológia terén két évtizede betöltött vezető szerep megünnepléseként a Yamaha Motor Europe büszkén jelenti be a korlátozott példányszámú, versenypályán való használatra előkészített 2019-es YZF-R1 GYTR modell piacra kerülését. A motorkerékpáron a 20. évforduló alkalmából megnyert szuzukai 8 órás versenynek emléket állító motívumok szerepelnek majd, továbbá számos GYTR® (Genuine Yamaha Technology Racing – eredeti Yamaha versenytechnológia) és egyéb versenyalkatrész az alapfelszereltség része lesz. Az YZF-R1 GYTR csak versenypályán való használatra szolgál.

Az YZF-R1 GYTR főbb GYTR felszerelései közé tartozik a versenycélokra tervezett vezetékköteg-készlet, ECU, CCU és gyorsgázkar. Mindezek mellett ez az exkluzív versenygép nagy teljesítményű Öhlins FGRT 219 elsővilla-egységgel, TTX36 GP hátsó lengéscsillapítóval, teljes mértékben állítható kormánycsillapítóval, valamint teljesen titán Akrapovič Evolution 2 kipufogórendszerrel készül. A motorkerékpár védelme érdekében pedig Gilles Tooling védőelemek óvják a forgattyúsházat és a keréktengelyeket.

Továbbá opcionálisan nem a Yamaha által gyártott versenyalkatrészek is választhatók lesznek a modellhez, melyeket a hivatalos Yamaha Racing Team partneri körébe tartozó versenymérnökök válogatnak össze és szerelnek fel. A mérnökök gondoskodnak róla, hogy minden példány a szuzukai 8 órás versenynek emléket állító motívumokkal ellátott, teljesen karbon külső borítást kapja, ráadásul az előkészítés részeként fékpados motorbejáratást és személyre szabott vázbeállítást is végeznek rajtuk, így minden modell azonnal készen áll majd a versenypályák meghódítására. Ez a gép az igazi versenyrajongók számára készül.

A Yamaha Motor Europe húsz darabot készít és ad majd el ebből az exkluzív motorkerékpárból, éppen annyit, ahány éve az YZF-R1 a verseny-motorkerékpáros szcéna meghatározó alakja. Az EICMA kiállításon lévő darab egy prototípus volt, a végső és teljes specifikációk, valamint a vételárral kapcsolatos információk december közepétől lesznek elérhetők, és az ügyfeleknek ekkor nyílik majd lehetőségük a 2019-es YZF-R1 GYTR motorkerékpár online történő lefoglalására, és egy hivatalos Yamaha márkakereskedőnél való átvételére. Azok a szerencsések, akik hozzájutnak ennek az egyedi modellnek az egyik darabjához, automatikusan felvételt nyernek a 2019-es Yamaha Racing Experience (YRE) programba, ahol szakértők segítenek majd nekik, hogy a legtöbbet hozhassák ki versenygépükből.

2019-es Yamaha Urban Mobility robogók

Egyszerűbbé, olcsóbbá és élvezetesebbé téve az ingázást
Az Urban Mobility modelleket kifejezetten arra terveztük, hogy a város bejárása egyszerűbb, olcsóbb és élvezetesebb lehessen. Az innovatív, háromkerekű Tricity 125-től az NMAX 125-ön át egészen a nagykerekű Xenter-ig és a komakt D’elight-ig, a Yamaha mindenkinek lehetőséget ad a városi élet új, élvezetesebb megtapasztalására. 2019-Ben a Xenter 125 és NMAX modellek új színekben is elérhetők lesznek.

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending