Csatlakozz hozzánk

Hírek

YAMAHA 2018 – EICMA

Videón a Yamaha 2018-as újdonságai

Közzétéve

ekkor

ICON AIRFLITE MPS

A Yamaha Niken most mutatkozott be Európában először, bár már a tokiói kiállításról ismerhetjük ezt a háromhengeres-háromkerekű különlegességet, nem árt tisztában lenni a legfontosabb adataival és tulajdonságaival:

A Yamaha NIKEN főbb jellemzői:

• Teljesen új alapelv a motorkerékpár-iparban
• Egyedi kanyarvételi képességek
• Az első úttartás, az önbizalom és a fékezés különleges érzete
• Radikális megjelenés
• Speciális dönthető többkerekű technológia
• Dőlési szög, legfeljebb 45 fok
• Ackerman kormánymű két fordított első villával
• Hibrid acél és alumínium váz öntött-alumínium lengőkarral
• Körülbelül 50:50 arányú első-hátsó súlyelosztás a motoros súlyával együtt
• 847 cm³-es, háromhengeres, folyadékhűtéses, DOHC vezérlésű CP3 motor
• Speciális üzemanyag-befecskendezési beállítások és optimális főtengelyegyensúly
• LED fényszóró és hátsó lámpa
• Az YZF-R1-ről származó visszapillantó tükrök beépített LED-es irányjelzőkkel
• Dupla, 15 colos első kerekek 410 mm-es nyomtávval, 17 colos hátsó kerék
• YCC-T
• D-MODE három motorvezérlési móddal
• Sebességtartó automatika – 50 km/h fölött működik
• Kipörgésgátló rendszer két üzemmóddal és kikapcsolt állással
• A&S tengelykapcsoló a nagyobb visszaváltási stabilitás érdekében
• Gyorsváltó rendszer a zökkenőmentes felfelé váltásokhoz
• Kompakt műszerfal LCD kijelzővel
• 18 literes alumínium üzemanyagtartály
• Teljesen állítható hátsó felfüggesztés
• Dupla 298 mm-es féktárcsák elöl és 282 mm-es féktárcsa hátul
• 12 V-os DC kimenet

Elérhetőség és ár

Az európai piacra szánt 2018-as NIKEN motorkerékpárok első darabjai online előrendelés útján lesznek megvásárolhatók. Az internetes előfoglalások kezdődátuma és a NIKEN ára a következő hónapokban kerül bejelentésre.


Sokat szidták az MT-09 egyszerű futóművét, akinek az kevés, most megveheti az SP változatot gyorsváltóval és komolyabb futóművel. Nekünk már akkor is tetszett a teszten a kulturálatlan viselkedésével együtt, amely azóta már finomodott kissé.

 

MT-09 SP exkluzív jellemzők

• Új, külsőleg állítható Öhlins hátsó felfüggesztés
• Teljesen állítható KAYABA első villa húzó- és nyomócsillapítással
• Exkluzív, MT-10 SP által ihletett Silver Blu Carbon színséma
• Kék kerekek SP grafikákkal
• Osztályelső kezelési teljesítmény
• Fekete kormánykezelőszervek és műszerek


MT-09 SP műszaki jellemzők

• 847 cm³, 115 LE, 193 kg
• Nagy nyomatékú 847 cm³-es, háromhengeres keresztsíkú CP3 motor
• Kuplung nélküli váltás a gyorsváltó rendszerrel (QSS)
• Rásegítős és csúszókuplung (A&S)
• D-MODE állítható motor-karakterisztika
• Könnyű alumínium váz és lengőkar
• Agresszív LED-es ikerfényszórók
• Kapcsolható kipörgésgátló rendszer (Traction Control System, TCS)
• Lengőkarra rögzített rendszámtáblatartó
• LED-es helyzetjelző lámpák


Megújult a Yamaha legújabb kori történelmének legfontosabb motorkerékpárja az MT-07 is. Megjelenése óta (4 éve) 92.000 db kelt el az MT-07 különböző változataiból, amely egy hatalmas szám, a Yamaha eladásainak. Különlegesen jó menetteljesítményeket biztosító motorblokkjának köszönhetően sokak kedvence lett ez a gép. Mi is megírtuk anno az Olcsójános mókagyáros cikkünkben, hogy tényleg hatalmas élmény vezetni.

 

Olcsójános mókagyáros: Yamaha MT-07 teszt


Az MT-07 új jellemzői 2018-ban

• Teljesen új külső kialakítás a jobb megjelenés érdekében
• Új stílusú légbeömlők
• Újratervezett fényszóró
• MT-09 stílusú hátsó lámpa
• Megújult ülésforma a jobb üléshelyzetért
• Új, sportosabb elsővilla-beállítások
• Hátsó lengéscsillapítók húzócsillapítás-állítóval

MT-07 műszaki jellemzők

• 698 cm³, 74,8 LE, 182 kg
• Folyadékhűtéses, 689 köbcentiméteres, soros, 2 hengeres, négyütemű
• A keresztsíkú filozófián alapuló kivitel 270 fokos főtengellyel
• Mély és erőteljes lineáris nyomaték
• Kiváló üzemanyag-hatékonyság
• Az optimális motorozási élményért született
• Alacsony, mindössze 164 kg-os száraz tömeg
• Karcsú és kompakt csőváz
• Mozgékony, manőverezhető és egyszerűen kezelhető
• Előredöntött kialakítás formatervezett karosszériával
• Könnyű, 10 küllős, alumíniumöntvény felnik
• Digitális műszerek teljes LED kijelzővel
• Dupla, 282 mm-es első tárcsák négydugattyús féknyereggel


XT1200ZE Super Ténéré Raid Edition

Megvalósult a nagy túraenduró ráncfelvarrása is, ezúttal nagyobb dobozokat és ködlámpákat kapott.


Sajnos a várva várt T7 szériaérett bemutatása elmaradt, mivel még tovább szeretnék tesztelni a végleges változat piacra dobása előtt. Sajnos ez van, mert sokan várták már ezt a gépet, így valószínű, hogy már csak a 2019-es modellévben láthatjuk a szalonokban ezt a remeknek tűnő túraendúrót.


Tracerből kétféle változatot kapunk, amelyeknek javult a szélvédelme és a hátsó nagyon gyenge lengéscsillapítót is fejlesztették. a GT nagy dobozokkal és TFT kijelzős műszerfallal érkezik.

Tracer 900 új jellemzők

  • Kifinomultabb, jó minőségű külső panelek
  • Keskenyebb kormány, könnyebb és karcsúbb kézvédőkkel
  • Újratervezett ülések a motoros/utas nagyobb kényelméért
  • Új, egy kézzel állítható szélvédő az időjárási jelenségek elleni jobb védelemért
  • Hosszabb alumínium lengőkar az erőteljesebb hajtóerőérzetért
  • Új utaslábtartó-szerelvény a nagyobb fokú kényelemért
  • Új kapaszkodók az utas számára
  • Új farokidom

Tracer 900 fő műszaki jellemzők

  • 847 cm³-es, 3 hengeres, folyadékhűtéses, 4 szelepes motor
  • Segéd- és csúszó (A&S) tengelykapcsoló
  • 3 üzemmóddal rendelkező kipörgésgátló rendszer (TCS)
  • Egyedülálló D-MODE választható vezetési módok
  • Karcsú és könnyű CF alumíniumöntvény váz
  • Nagy kapacitású, 18 literes üzemanyagtartály
  • A középsztender és az ABS az alapfelszereltség része.

Tracer 900GT exkluzív jellemzői

  • Az alapfelszereltségbe tartozó színre fújt kemény oldaldobozok
  • Teljesen színes TFT (vékonyfilm-tranzisztor) műszerfal
  • Teljesen állítható, aranyszínű fordított első villa
  • Külső rugó-előfeszítés állítóval szerelt hátsó lengéscsillapító
  • Gyorsváltó rendszer (QSS) a zökkenőmentes felfelé váltás érdekében
  • Sebességtartó automatika
  • Fűtött markolatok

A Tracer 900GT műszaki jellemzői

  • 847 cm³-es, 3 hengeres, folyadékhűtéses, 4 szelepes motor
  • Segéd- és csúszó (A&S) tengelykapcsoló
  • 3 üzemmóddal rendelkező kipörgésgátló rendszer (TCS)
  • Egyedülálló D-MODE választható vezetési módok
  • Karcsú és könnyű CF alumíniumöntvény váz
  • Nagy kapacitású, 18 literes üzemanyagtartály
  • A középsztender és az ABS az alapfelszereltség része.


Megújul az R1-es is, amely sok apró módosítás mellett le és fölfele váltásnál is működő gyorsváltót kapott.

Az YZF-R1 legfontosabb jellemzői

  • Frissített gyorsváltó rendszer (QSS)
  • 998 cm³-es, 200 lóerős, keresztsíkú 4 hengeres motor
  • Csúcskategóriás elektronikus vezérlőrendszerek
  • 6 tengelyes IMU giroszkópos/G-érzékelőkkel a 3D mozgási adatok rögzítéséhez
  • Dőlésérzékelő kipörgésgátló/csúszásgátló
  • Első kerék elemelkedését szabályozó rendszer és indulásszabályozás
  • Dőlésérzékelővel ellátott verseny ABS/egyesített fékrendszer
  • Rövid tengelytávú alumínium Deltabox váz
  • 199 kg feltöltve
  • Felfelé irányuló rácsos lengőkar/magnézium hátsó váz
  • Magnézium kerekek és alumínium üzemanyagtartály
  • Egy mozdulattal állítható vezetési módok
  • Vékonyfilm-tranzisztor (TFT) LCD-műszerek

 

És a kis robogók (50, 125 és 155 ccm-es típusok) is kapnak némi vérfrissítést.

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending