A NolanGroup-on belül az X-lite kollekciójának csúcsmodellje a szénszálas héjjal készülő X-802R Ultra Carbon (sisakteszt) versenysisak. Olyan pilótáknak szánták, akik szeretik a száguldást a versenypályán. Az Ultra Carbon körülbelül 100 grammal könnyebb, mint az alapjául szolgáló trikompozit (szénszál-kevlár-üvegszál) héjszerkezetű X-802R. Különlegessége, hogy nem rejtik el a bukósisak eredeti szépségét, hiszen színtelen lakkal készült, így látható a gyönyörű, eredeti karbonszálas héjszerkezet.
Az alapmodell, a vegytiszta karbon, a letisztult Ultra Carbon Puro
Erre kerül rá a dekor, amelyből 2015-re több új is megjelent:
– SBK (193.500Ft): – BTC (178.000Ft – TESZT ITT!): – Stareus (178.000Ft): – Puro Sport (163.000Ft – lásd a legalsó képen!)
És persze még kaphatók a korábbi modellek is: – a Puro (154.000Ft – az alapmodell, lásd fentebb) – a MotoGP (193.500Ft):
– és a Checa replika (193.500Ft):
A sisakgyártók közül egyedüliként a NolanGroup jogosult hivatalosan a MotoGP és a WSBK logo használatára bukósisakjain
Az összes X-802R bukósisak állítható hátsó légterelővel ellátott, párásodásgátló Pinlock lencsét, dupla D gyűrűs csatot, bogárhálót, leheletterelőt, valamint kivehető és mosható Unitherm2 Racing Experience bélést kapott. A rendkívül könnyű és szellős modell hat különböző méretben kapható, amelyekhez három különböző nagyságú külső héj tartozik (XS/S, M/L, XL/XXL).
2015-től az összes normál X-802R-hez, valamint az X-802R Ultra Carbon Puro Sport bukósisakhoz az átlátszó sisakrostély mellé sötétített plexi is jár.