Céginfó, rendelés, árlista…
Az 1945-ben alapított MV Agusta a Ferrarihoz hasonló módon a versenymotorok finanszírozása miatt kezdett utcai gépeket is gyártani. Ezeket évtizedeken keresztül a márka pályákon elért sikerei remekül el is adták. Az alapító 1971-es halála után azonban kapitány nélkül maradt a hajó, így a márka elindult lefelé. 1991 és 1999 között a Cagiva birtokolta a céget, majd hosszú és hányatott évek után 2009-ben a Harley Davidson vásárolta meg az MV Agustát. Nem ültek rajta sokáig: nem egészen egy évvel később tovább is adták Claudio Castiglioni vállaltcsoportjának.
Innentől ha lassan is, de elindult felfelé a röppálya, majd a stabil pénzügyi befektetők megjelenésével kötött hosszú távú együttműködés bejelentése után minden nagyon stabil lett. A cég modellpalettája továbbra is több mint vonzó, a motorok formaterve és műszaki bázisa pedig nagyon izgalmas.
Már csak egy apró bibi volt: amennyiben valaki Magyarországon egy ilyen különlegességre vágyott – új motorként kívánva beszerezni azt -, belföldön semmi esélye nem volt szert tenni rá.
Ez a helyzet változik meg éppen napjainkban: az MV Agusta budapesti üzletében és a MotoPartsShop webáruházában ugyanis már jófajta hazai fizetőeszközért rendelhetők meg a legendás olasz gépek. De még ez sem minden: a márciusban nyíló új bemutatóüzletben (amelyről természetesen beszámolunk nektek) megtapogatható is lesz az MV Agusta, de minden márkához kötődő ruházati- és biztonsági kiegészítő is.
Értelemszerűen a motorokhoz teljes körű garancia is tartozik ( az euro3-as modellekre 2, az euro4-esekre 3 év), budapesti márkaszervizzel. Végül pedig egy kis hab a tortára: az utolsó szabad Lewis Hamilton nevével fémjelzett Dragster RR is megvásárolható (8M Ft), ha valaki gyorsan lecsap a lehetőségre! Fele ennyiért (4M Ft) pedig kifejezetten jó vételnek tűnik az új(!), csodaszép Brutale 800 (lásd fentebb)! /Onroad
Teljes hazai árlista ITT!