A széles kerekek a vietnámi autókedvelők körében az utóbbi időben nagyon népszerűvé váltak.
Nemrégen egy kétkerekű, Can Tho Suzuki Hayabusája is felkerült erre a “híres listára”.
A motor átalakítása 5 hónapot vett igénybe, a Busa vázán és a motorblokkon kívül, minden más alkatrészt egyedileg készítettek.

Az első benyomás, a 360 mm-es gumiabroncs kinézete bombaként robban az agyunkban.
Ezt totálisan kimaxolták, mert ez a legnagyobb gumiabroncs méret a motorkerékpároknál.

A következő, amin a szemünk fennakad a felfüggesztés. A hátsó rugóstagot teljesen átköltöztették a váz jobb oldalára, amit hatalmas kihívás volt elkészíteni, mivel minden részletet precízen ki kellett számítani hozzá, hogy később ne omoljon össze az egész.

A benzintartály és az orr-koponya ugyanabból a könnyű szintetikus anyagból készült. (A tankért nem kár. )

Az ülés elég speciális, 3D szoftverrel tervezték, és hogy még egyedibb megjelenése legyen, krokodilbőrrel borították.

A dupla féktárcsákat CNC géppel munkálták meg, és háromdugattyús fékbilincseket tettek rá.

Ezt a hatalmas méretű gépet egyetlen CNC-vel mart alumínium forgattyús tengely szolgálja ki. A sebességváltót egy Harley V-rod-ból csenték rá, és sok helyen találkozhatunk a japán nyelven írt Hayabusa domború jelével. Túl sok helyen…

A műszerfalat ügyesen az üzemanyagtartályba építették, viszont a kormányt és a tanksapkát Amerikából importálták. A kormányvégen lévő cuki kis koponyákról nincs információnk. Pedig fontos lehet. :)

Egyéb érdekes részletek:
– VooDoo kipufogócsövek
– Sato verseny lábtartók
– Brembo fékek
– Rizoma olaj
– Titánból készült váz
– Négyhengeres, 1340 köbcentis motor, 194 lóerő, és 155 Nm maximális nyomaték
– 0-100-ig 3 másodperc alatt gyorsul fel
– Végsebessége 312 km/óra




