Csatlakozz hozzánk

Hírek

Új V-Strom: gyári képek és adatok

Kiszivárogtak a 2012-es Suzuki V-Strom 650 fotói és műszaki adatai.

Közzétéve

ekkor

Euromotor3

Fotó: Asphalt & Rubber / Suzuki

Az Asphalt & Rubber motoros blog „némi HTML-es trükközésel” hozzájutott az új Suzuki V-Strom 650 gyári fotóihoz és technikai táblázatához. Hogy milyen lett a régóta várt masina? Kicsit Honda, kicsit Triumph, de azért nagyobbrészt Suzuki.

Ha valamit két ember tud, az már nem titok. Ha többen, akkor pláne nem. Az internet korában különösen sok fejfájást okoz ez a PR-osoknak, akik jól kigondolt, előre megtervezett menetrend szerint készülnek egy-egy új modell bemutatására. Aztán szegények nagyot koppannak, amikor a leleplezés előtt pár nappal vagy órával kiszivárognak az újdonság fotói és adatai. Ezúttal is ez történt: az Asphalt & Rubber motoros blog hozzájutott az új – hivatalosan 2012-es – Suzuki V-Strom 650 néhány fotójához és technikai táblázatához.

A formát illetően nincsenek nagy meglepetések: az új V-Strom szépecske, de teljesen semleges, az utcaképbe hamar beilleszkedő (hadd ne mondjuk: beleszürkülő) motor lett. A fejidom és a fényszórók akár a Hondától vagy a Yamahától is érkezhettek volna, a radiátor két oldalán elhelyezett műanyag borítás pedig egy kicsit a Triumph Tiger 800-ra emlékeztet – ha így van, biztosan nem véletlenül. A tank a márkatárs Gladius benzintartályát idézi, a váz, a fékek és a felnik pedig talán egyenesen a kifutó V-Stromról érkeztek – legalábbis az aprócska fotók és az első adatok ezt sugallják.

Az Asphalt & Rubber által megszerzett technikai táblázat alapján úgy tűnik, hogy a 645 cm3-es, V2-es blokk nem sokat változott, legalábbis alapfelépítésében biztosan nem: a két henger továbbra is 90°-os szöget zár be egymással, a furat-löket arány pedig maradt 81 x 62,6 mm. A villaszög és az utánfutás mértéke szintén változatlan (64° / 110 mm) és tengelytáv is csak minimálisan nőtt (1555-ről 1560 mm-re). Az üzemanyagtartályba 22 helyett csupán 20 liter benzin fér, az ülés pedig 820 helyett immár 835 mm-re van a talajtól. A gumik mérete maradt a régi, elölre 110/80R19-es, hátulra 150/70R17-es abroncs került. A V-Strom menetkész tömege 220-ról 214 kg-ra csökkent. A teljesítményről és a forgatónyomatékról egyelőre nincs információ.








MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending