Csatlakozz hozzánk

Hírek

Új etalon? Honda SH300i 2016

Az SH300i előző generációja a 60-as összpontszámból 57-et ért el a tesztünkön – a Honda a tökéletességre törekedve most még jobbá tette: kijavította a hibáit, és még az erényein is csiszolt…

Közzétéve

ekkor

honda sh300i
MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Az SH300i jelentősen megújult az idei esztendőre. A módosítások eredményeként jobban gyorsul, kevesebbet fogyaszt, és jobban is néz ki. További előrelépés a fénydiódás világítás, a kulcsnélküli indítás (Smart Key), az alapfelszereltségként kínált blokkolásgátló és az immáron zárt bukósisak tárolására is alkalmas csomagtér. A hatékonyabbá tett erőforrás az első motorkerékpár-hajtómű a Honda választékában, amely megfelel az Euro 4-es kibocsátási normáknak.

A formavilággal nem játszottak bátran, de divatos nappali menetfényt azért kapott

A Honda SH néven forgalmazott robogók komoly piaci sikert arattak az elmúlt harminc évben: tízmillió vásárló döntött a típus mellett – ezzel az SH szinte márkává vált a márkán belül. Kompakt felépítésével, egybenyitott, síkpadlós lábterével és 16 colos kerekeivel az SH300i a klasszikus SH-hagyományokat követi, és a legnagyobb SH városi és autópálya-használatra egyaránt alkalmas, mert az erőteljes motor is a típus sajátossága.


“A tervezőcsapat célja az volt, hogy az újságírók „a római forgalom hatásos ellenszereként” jellemezzék az új modellt. A módosítások kényelmesebbé, agilisabbá és stílusosabbá tették a típust, ami ráadásként még jobban gyorsul, mint elődje”
– mondta Michio Atsuchi, az SH300i projekt vezetője.

Kellemes háttérvilágítást kapott a gyújtáskulcs (helye) is

Az SH300 a már bevált formulát követi, de egy új acél bölcsővázra épül, és immáron 1438 milliméter a tengelytávja (így az ülés alatti tárolórekeszben egy teljes értékű, zárt bukósisak is elfér). A nagy SH300 mindig – robogós viszonylatban – komoly erőtartalékainak és gyors gázreakcióknak köszönhette népszerűségét – a mérnökök e tekintetben is fejlesztették a modellt.

Itt már gyári extrákkal felszerelve – beruházhatunk a 35 literes, fényezett túradobozra, a magasított plexire, a kézvédőkre, a fűthető markolatra, a riasztórendszerre és az U-lakatra is

Egyhengeres, négyszelepes, folyadékhűtésű, 279 köbcentis erőforrása nyomatékosabb lett az alsó és középső fordulatszám-tartományban, s azonnal reagál a pilóta gázparancsaira. Kifinomult járáskultúrája városi használatra, valamint országúti, illetve autópályás kalandokra egyaránt ideálissá teszi PGM-FI injektorral táplált motort, s fenntartási költségei is rendkívül alacsonyak, ugyanis az elektronikus üzemanyag-befecskendező, a csökkentett belső ellenállás és a kis súrlódású csapágyak révén még kedvezőbb lett a fogyasztás.

Ergonomikusabb is dinamikusabb is lett – a 2016-os SH300i 6 színben kapható: fekete, fehér, grafitszürke, ezüst, bordó és kék

A modellfrissítés hozadékaként az üléspozíció is kényelmesebb lett, azaz felegyenesedett, egészséges testtartásban terelgethető az új SH300i. Könnyű kezelhetőségéhez az egy kilogrammos súlycsökkentés is hozzájárul, s komoly változás, hogy az új ülésformának köszönhetően az alacsonyabb pilóták lába is könnyedén eléri a talajt.



– kapcsolódó tartalom: Honda SH300i teszt Talmával (2011)

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD

Trending