Csatlakozz hozzánk
HYPERSPORT

Hírek

Új duplakuplungos modellek a Hondától

A Honda tovább terjeszti egyedi váltómű-technológiáját: idén négy új modellel bővül a paletta, többek között a CTX700 is csatlakozik a duplakuplungos váltóval felszerelt motorkerékpárok sorához

Közzétéve

ekkor

duplakuplungos hondak
ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

A Honda 2010 májusában mutatta be különleges, motorkerékpárokra kifejlesztett duplakuplungos váltómű-technológiáját. A vásárlóközönség egyértelműen pozitívan fogadta az újdonságot: Európában mostanáig több mint 12 500 vásárló választott ilyen váltóval felszerelt gépet.

2012-ben négy új modellel, az Integrával (melynél a duplakuplungos váltó az alapfelszereltség része), az NC700X-szel, az NC700S-sel és a Crosstourerrel bővült a duplakuplungos váltóval kapható motorkerékpárok listája.

Egy kis statisztika…

A 2012 április és 2013 február közötti időszakban az NC700X duplakuplungos váltóval felszerelt változatát megvásárlók aránya havi átlagban 10%-ról 44%-ra emelkedett. 

A Crosstourer sporttúra motor duplakuplungos váltóval felszerelt változatának eladási számai szintén nőttek: 2012 és 2013 februárja között a havi eladások 25%-ről 70%-ra emelkedtek.

Ma pedig az is kiderült, hogy 2013 őszétől a CTX700 és a CTX700N modellek is „beállnak a sorba”. A technológia mindkét modellnél az alapfelszereltség része lesz, és több más új modell mellett ezek is szerepelni fognak novemberi milánói EICMA kiállításon.

Felül az CTX700 idomos, alul a meztelen változata. A duplakuplung mindkét verziónál az alapfelszereltség része lesz

A túraidommal ellátott CTX700 és a naked CTX700N modelleket egyébként februárban, a chicagói nemzetközi motorkerékpár-kiállításon leplezték le. A név a Comfort Touring Experience kifejezésből származik, tehát a kényelmes túramotorozás koncepciójának szellemében fejlesztették ki.

A gépet 35 kW-os, 670 köbcentis, soros kéthengeres erőforrás hajtja. Kompakt mérete és 62 fokban előredöntött elhelyezkedése alacsony súlypontot eredményez, a vezető előrenyújtott lábú testhelyzetben ülhet 720 mm magasan. Mindehhez Gold Wing-szerű dizájnelemek társulnak. Az eredmény ránézésre „nagymotoros”, mégis A2-es jogosítvánnyal vezethető gépekről van szó.

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending