Csatlakozz hozzánk

Akciók

Új abronccsal támad a Bridgestone 2012-ben

Az új szupersport abroncs neve Battlax Hyper Sport S20

Közzétéve

ekkor

ICON AIRFLITE MPS

A Bridgestone bevezeti a MotoGP technológiája által inspirált prémium Battlax Hyper Sport S20 motorabroncsot.

Nem csak az új, ezres motorok, de a Bridgestone 2012-es tappancsai is bevetésre kerültek a MotoGP zárófutam utáni kétnapos valenciai teszt során, azonban ahogyan a legtöbb versenygépre, úgy az abroncsokra is további fejlesztés vár.

„Ez a teszt végre lehetőséget adott számunkra ahhoz, hogy a legtöbb versenyző visszajelzései alapján kiderüljön, hogy jó munkát végeztünk-e vagy sem” – kezdte a Bridgestone Motorsport gumifejlesztő részlegének igazgatója, Tohru Ubaka.

„Az összes pilóta aki, ezres motorral ment, a 2012-es abroncsainkat használta, beleértve az öt CRT géppel versenyző motorost is. A mezőny jövőre azokat a gumikat fogja használni a következő szezonban, amiket most Valenciába vittünk, azonban természetesen nem ülünk majd a babérjainkon mi sem a tesztidőszak alatt, hiszen az ezres gépeket is még csak most próbálták ki először hivatalos teszten. Mi is folyamatosan tanulunk és tapasztalunk, úgyhogy a jövő év során is folyamatosan fejleszteni fogjuk az abroncsainkat. Az új gumikat a 2010-es valenciai teszten kezdtük el kifejleszteni és a szezon során minden tesztlehetőséget kihasználtunk annak érdekében, hogy tökéletesítsük őket. Azt gondolom, hogy az idei évhez képest mindenképpen sikerült előrébb lépnünk”

“A Bridgestone tisztában volt az abroncsai legfőbb gyengeségeivel” – 2012-re kiküszöbölnék ezeket

 

„A legfőbb célunk az volt, hogy hamarabb fel lehessen melegíteni a gumikat, ugyanakkor tartósak legyenek, mégpedig úgy, hogy közben nem veszítenek drasztikusan a tapadásukból. Az elmúlt két év során begyűjtött adatoknak köszönhetően úgy vélem, hogy sikerült ezeket a célokat megvalósítani, amikre a versenyzők visszajelzései is ráerősítettek. Külön boldog vagyok azért, hogy a CRT motorokat használó pilóták is elégedetten beszéltek a termékeinkről. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani az összes csapatnak és versenyzőnek a rengeteg segítségért, hiszen nekik egyértelműen kulcsszerepük volt a 2012-es gumik kifejlesztésében” – nyilatkozta Tohru Ubaka. Nagyon úgy néz ki tehát, hogy a Bridgestone tisztában volt az abroncsai legfőbb gyengeségeivel, hiszen idén ugye rengeteg kritika érte a japán gumigyártó céget azért, hogy hidegebb időben elég nehéz felmelegíteni a gumijaikat, míg melegben hamar elfogynak (a szezon során több sérüléssel járó bukás is a Bridgestone abroncsainak volt köszönhető, legalábbis a versenyzők elmondása szerint)…

Még több Bridgestone info és kép az abroncsról a gumiprofesszor oldalunkon.

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending