Connect with us
Suzuki
just1 mx

Hírek

TRRS XTRACK RR

Új triálmotor márka a piacon és egyből itt egy új modell is a TRRS XTRACK RR kirándulómotor. A triál motorokból kifejlesztett 72kg-os csodamotor

Published

on

ICONSHOP 300
jgpr
RST AIRBAG

Az új TRRS XTRACK RR 2023 a tökéletes kerékpár a trial kirándulások szerelmeseinek. Nagyon sokoldalú motorkerékpárkoncepció, amely a felhasználók széles köréhez alkalmazkodik.

Megbízhatóságával, teljesítményével és könnyűségével tűnik ki, hogy megküzdjön a kirándulásokkal és még a magas szintű szakaszokkal is. A legjobb választás azoknak az igényes kalandoroknak, akik nagy teljesítményt, nagy önállóságot és nagyobb kényelmet keresnek.
Az új XTRACK RR modellünk magas minőséget jelent. Exkluzív alkatrészekkel rendelkezik, ugyanolyan teljesítménnyel, mint a legversenyképesebb modell, egy olyan kerékpár, amely mindenkit meglep, aki rajta ül.

Az új TRRS XTRACK RR 2023, ez alkalommal érdekes új funkciókat tartalmaz, amelyek megmutatják, hogy milyen gondossággal fejlesztik és javítják tovább a már megbízható modellt, amely világviszonylatban is referenciává vált.

Sikerült egy magasabb szintre emelkednie, ahonnan mindenekelőtt érettséget és megbízhatóságot kínál, megőrizve lényegét és eredetének DNS-ét; nagy teljesítmény, csúcstechnológiás anyagok, maximális minőség a gyártásban és exkluzivitás a részletekben.

Műszaki finomságok egész sora került a TRRS XTRACK RR-be:

Lengőkar:
A 2023-as évre a váz egy új, TRRS által tervezett, arany színű lengőkarral van felszerelve, amely nagyobb méretpontosságot, valamint a hátsó tengelyen nagyobb érzetet és érzékenységet biztosító működést biztosít.
A lengőtengelyen új csapot, perselyt és tömítéseket kapott az összeállítás, ami jelentősen csökkenti a rendszer szabad játékát és karbantartását, valamint megkönnyíti az összeszerelést.
Mindez az új Reiger 2-utas lengéscsillapító beállításokkal együtt nagyobb kontrollt és stabilitást biztosít a hátsó kerék felett.

Láncfeszítő:
Új rugó és láncfeszítő persely is található benne, amely növeli a rugó fáradási szilárdságát, csökkentve a rugó karbantartását.

Sebességváltó
A 125 köbcentiméteres modell új 45Z koronavédővel van felszerelve.

Csúszótányér:
A ONE II bütykös forgattyúházvédő szintén új kialakítású, a lábtartó területén a váz alatti ütközésvédelem javítását szolgáló új kialakítással rendelkezik.

Airbox:
A szívóoldalon új szívócsonk került a szűrődobozba, amely javítja a légszűrő elhelyezését.
A légszűrő és annak ketrece is megújult a jobb légbeszívás és a szerelvény jobb rögzítése érdekében. Mindez megkönnyíti a karbantartási munkálatokat.

Első felfüggesztés:
A TECH első villa új belső beállításokat kapott, amelyek progresszívebb viselkedést és nagyobb érzékenységet biztosítanak az első végén. A nyeregcsövek fekete színűre vannak megmunkálva, akárcsak a felfüggesztőhengerek.
A 125 köbcentis modell továbbra is aranyszínű kormányokkal és palackokkal lesz felszerelve.

Kormány:
Az XTRACK RR 2023 új kormányvédőt kapott, amely a FIM által meghatározott biztonsági előírásoknak megfelelően javítja a kormánybilincs védelmét.

“Racing” fényszóró burkolat:
A “verseny” fényszóróház piros színű, amely a modell új dizájnvonalával összhangban fokozza az esztétikát.

Elektromosság:
Egy új kapcsolókonzolt szereltek fel ezért most már könnyebben hozzáférhető kettős CDI-térkép menet közben.

Hűtő:
Új, horganyzott hűtősapkát kapott, amely megkönnyíti a hűtőrendszer karbantartását a feltöltés és leeresztés esetén.

Matricák:
Az új grafikák harmonizálnak az új XTRACK RR 2023 elegáns, mégis agresszív dizájnjával.

TRS Motorkerékpárok

A motorblokk lehet 125-250-280-300 köbcentiméteres is, az ár a nagyobbaknál nem változik, a 125 kicsit olcsóbb.
Az új CDI-térképezés javítja a motor teljesítményét alacsony fordulatszámon.

Elektromos indítással is rendelhetőek a nagyobb modellek.
Az elektromos indítású változat új konzollal rendelkezik a könnyű összeszerelés és szétszerelés érdekében, ha esetleg nem szeretnéd cipelni az indítómotor súlyát egy-egy keményebb triál szakaszon. De mivel ez egy sokoldalú kirándulómotor, ezért minden helyzetben jól jöhet kirándulás közben az elektromos indítás.

Standard: 300 – 280 – 250 – 125 köbcentiméter.
Elektromos indítással: 300 – 280 – 250 cc.

Click to comment

Leave a Reply

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Sportster

Facebook

INSTAGRAM

MPS AIRFORM
caballero

Trending