Csatlakozz hozzánk

Hírek

TT: kvalifikációs hét – Bitti mondja (Frissítve!)

Bitter: egyelőre se túl boldog, se túl elkeseredett nem vagyok

Közzétéve

ekkor

ICON AIRFLITE MPS

Szöveg: Bitter Sándor (Bitti #11)

Hétfőn elkezdődött a hivatalos kvalifikáció a Man-szigeti TT-re. Sajnos tavaly nem tudtam részt venni a versenyen, ezért izgatottan ültem motorra a hétfői edzésnapon. Jó érzés volt újra itt menni, az edzésen teljesített időm elfogadható volt.

Az edzés végén vettük észre, hogy a kipufogómmal baj van. A keddi edzésen már egy-két gyors emberrel tudtam együtt menni. Utána Keith Amor barátommal kielemeztük (egy gyors részen előzött meg és utána tudtam egy kicsit követni ), hogy mi a baj. Azt mondta, hogy túl gyorsan megyek bele a fordulókba, csodálkozott is rajta, viszont nem tudok olyan jól kigyorsítani.

Mivel áttételt változtattam, ezzel a rugózással nem tudtam utána menni, úgyhogy a nagyon stabil a motoromból lett egy nagyon ideges paripa és nagyon kellett vele harcolnom a kanyarokban: ami eddig pont az előnye volt, hogy nagyon könnyen lehetett kezelni – most pedig tiszta vérhólyag a tenyerem… A rendezők nagyon elégedettek voltak az időmmel így egy év kihagyás után. Azt csekkoltuk a versenyirodában, hogy 40 másodperccel bőven belül vagyok a kvalifikáción, ez már jó. A mezőny erősségéről annyit, hogy én 19 perc 31 másodpercet mentem és ha 10 másodperccel jobbat megyek, akkor 12 hellyel előrébb lennék, dehát 10 másodperc az nagyon könnyen ott maradhat egy 60 km-es pályán. A motoron nagyon sok a meló, egy új típusról beszélünk, Henzsi (Henzsely Csaba) nagyon sokat segít. A gyors hatodik teli ugratók után elkezd kóvályogni a motorom, de ez nem csak nekem probléma, hanem másoknak is, akik ugyanezt a Dunlop keveréket használják. Most nekiállunk játszani a guminyomással, illetve én még a rugózás beállításával is, így szerintem a mostani edzésen nem várható nagy javulás, hacsak nem találom meg a jó irányt, de ilyenkor rosszfelé is el lehet menni. Szerintem reálisan annyit tudok majd menni, mint 2009-ben, amikor teljesen felkészült és patent voltam a saját motorommal, illetve talán egy picit jobbat, de majd meglátjuk. Most egyelőre se túl boldog, se túl elkeseredett nem vagyok, már várom a következő edzést.


Egy év kihagyás után nem ment rosszul Bitti az időmérőn, de azért még előrébb várja magát. Folyamatos friss infók, képek: Bitter Sándor fan club

Bitti a szerdai edzésen 19:16.45-re javította a köridejét, ami 189 km/h-s átlagsebességet jelent. A magyar versenyző ezzel a 64 tagú Superstock 1000-es mezőny 36. helyén áll; csapattársa és egyben csapatfőnöke, Ryan Farquhar 18:11.92-es idejével a 7. pozíciót tudhatja magáénak. A legjobb kört, 17:37.43-at Gary Johnson futotta, a második helyen Michael Dunlop, a harmadikon Bruce Anstey áll. Az első tíz további sorrendje: Guy Martin, John McGuinness, Cameron Donald, Farquhar, Ian Mackman, Keith Amor és Adrian Archibald.



Ryan Farquhar

Sajnos a héten megtörtént az idei TT első, de remélhetőleg egyetlen tragédiája is. Kedden, az oldalkocsisok második időmérő edzésén halálos balesetet szenvedett a Bill Currie – Kevin Morgan páros. Mindketten tapasztalt résztvevői voltak a híres (és hírhedt) versenynek, de idén indultak először együtt. Currie 67, Morgan 59 évet élt.


Nyugodjanak békében!

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

MPS Vespa-MV

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending