A már több mint 100 éves márka megélt néhány keményebb időszakot, sőt 1984-ben főnixként született újjá hamvaiból. Habár a kis gyártó nem veszélyezteti a japán konkurenciát, a brit gyártó szorgalmasan fejleszti modelljeit, így modellpalettája már kellően kiszélesedett. Vegyük hát sorra a gyártó által kínált gépeket!
Triumph Daytona 675R
Daytona 675
A gyártó kínálatában már nem szerepel literes sportgép, csupán a sikeresebb 675 köbcentiméteres öccsét hagyták meg. A britek szerencsére nem hanyagolják el a modellt, mivel már több apró változtatást, és egy látható ráncfelvarrást is végrehajtottak rajta. A soros háromhengeres erőforrás 126 lóerőt teljesít, forgatónyomatéka pedig 74Nm. Teljesítmény-leadása izgalmasan hat a hatkilósok közt! Az R verzió Öhlins felfüggesztést és Brembo fékeket kapott!
Triumph Street Triple R
Street triple és Speed triple
A Triumph erőssége inkább a csupaszmotorokban rejlik. Mindkét típusban három hengeres motor dolgozik: az utcai tripla (street triple) 675 köbcentiméter, míg a tripla sebességhez (speed triple) 1050 köbcentiméternyi lökettérfogat jár. A modell néhány éve elhagyta a márkát leginkább szimbolizáló dupla kör alakú fényszórókat, és habár a vélemények megoszlottak, az új külső sokkal modernebb hatást kelt. Mindkét változatból kapható R modell!
Triumph Trophy SE
Trophy SE
Vajon felismerted volna a brit nehézsúlyú túramotort az utcán? A Honda Pan European-re, vagy BMW cirkálóra hajazó gép egy 1215 köbcentiméteres háromhengeres erőforrással dolgozik, mely 135 lóerőt és 120Nm-t teljesít, melynek 315 kilót kell mozgatnia. A pakolhatósággal és a kényelemmel biztosan nincs gond!
Triumph Tiger XCx
Tiger 800, Tiger Explorer és Tiger Sport
A tigris kalandra termett, és itt több modellvariációból is válogathatunk! A kis tigris 800 köbcentiméteres erőforrást kapott, míg az Explorerben a már említett 1215 köbös motor dolgozik. Az alap és az XRx (ez csak 800-ból) modellek inkább utcai endurók, míg az XC modellek a komolyabb terepjárásra lettek felkészítve. Végül ott a Tiger Sport is!
Triumph Scrambler
Scrambler
Talán a Ducati újdonsága végett felkapottabbak lettek a Scramblerek az elmúlt hónapokban, de a Triumph már 2006 óta gyártja a típust. A kéthengeres léghűtéses 865 köbcentiméteres erőforrás nem a teljesítményével fog elkápráztatni, itt a retro scrambler stílusjegyekre helyezték a hangsúlyt.
Triumph Bonneville
Bonneville
Az első Bonneville 1959-ben jelent meg, ma pedig hasonló stílusban, de teljesen új műszaki háttérrel pompázik. A T100-as modell külsőben még inkább próbál hajazni a hatvanas évek ikonikus gépére. Az erőforrás a már említett léghűtéses kéthengeres.
Triumph Thruxton
Thruxton
A Triumph gyári café racer modellje, mely átépítés nélkül is igazán egyedi. Apró fejidom, kormányvégi visszapillantó tükrök és ízléses króm bevonatú alkatrészek.
Triumph Rocket III
Rocket III
A már 10 éve bemutatott hatalmas háromhengeres blokkal szerelt rakéta a gyártó legnagyobb lökettérfogatú motorja. A 2294 köbcentiméteres háromhengeres erőforrás 146 lóerőt és hihetetlen mennyiségű 221Nm nyomatékot teljesít! A vaskos motor kényelmes roadster külsőt kapott, melyből készült egy túrásabb Touring változat is.
Triumph Thunderbird LT
Thunderbird
A Rockettől chopperesebb stílust kínál a Thunderbird, melyben 1,6 literes kéthengeres erőforrás dolgozik. Habár igyekeztek a léghűtés látszatát kelteni a motor bordázatával, a kéthengeres valójában folyadékhűtéses, és 86 lóerőt teljesít. Az alap változat egy kör alakú fényszórót kapott, míg a Storm és a Commander kettőt, a legjobban felszerelt LT modell pedig hármat!
Triumph Speedmaster
Speedmaster és America
Az amerikai Hot Rod motorok stílusát kínálja a brit gyártó a Speedmaster modellel, ahol egy alacsonyabb, könnyebb építésben kapott helyet kéthengeres léghűtéses erőforrásuk. Természetesen ez a modell nem a sebességről szól (hiába sejteti ezt az elnevezés), viszont a kávézók előtt biztosan jól mutatna a vas! Az America modell hasonló építésű, de láthatóan kényelmesebb motorozást sejtet – ebből készül óriásplexivel szerelt LT verzió is.