Csatlakozz hozzánk
LOTUS TALMA

Hírek

Tóth Zoli jelenti Kunmadarasról

Totti meséli el a Cepsa Kupa zárófordulóján elért bronzérme történetét

Közzétéve

ekkor

MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

Szöveg: Tóth Zoltán (Totti #67)

Utálom, amikor valaki megmagyarázza az elért helyezését! Most mégis megírom az augusztus 20-i kunmadarasi zárófutam sztoriját, az én szemszögemből. Nagyon örülök mások sikerének, de nem véletlen talán, hogy az én beszámolóim mindig tartalmaznak időeredményeket is!

Talán azért is vagyok csalódott, mert régen versenyeztem a hazai közönség előtt és nagyon szerettem volna megmutatni, hogy mi ragadt rám (ránk) az EB versenyeken! A bizonyítás részben azért sikerült, hiszen amíg a technika ördöge (az eltört váltó – a szerk.) közbe nem szólt, egész hétvégén 7,7 és 7,8 másodperc közötti időket mentem!

Csütörtök délben érkeztünk szervíz mesteremmel, Kasziba Pistivel Kunmadárra. Kitelepültünk, ami összeszokottságunknak köszönhetően jó másfél óra alatt megvolt. Ezek után vártuk az áramellátást, hogy az akkukat frissítsük, valamint a kompresszort is beüzemeljük. Lassan ezek is megtörténtek, bár az áramingadozás kicsit borzolta az idegrendszerünket. Viszont “összeállt a kép” és egy rövid warm up után szemrevételeztük a pályát, ami után egy gyenge tapadású pályára való beállítás mellett döntöttünk.


Totti szépen szórta a 7-tel kezdődő időket, ráadásul szívómotorral…

Többen óva intettek, hogy csúszik, meg minden… Azt viszont tudom, hogy a dragozásnak ez az egyik tudománya, hogy az adott körülményeknek megfelelően kell beállítani a motort, gumit melegíteni és megülni a vasat. Ez jól is sikerült, hiszen 7,71-el nyitottunk! Ennyi, több, mint egy másodperccel voltunk a mezőny előtt és ez nagyjából így is maradt a hétvégén.


…de nem volt szerencséje, a kettétört váltó miatt csak a dobogó legalsó fokára állhatott

Év elején, amikor a csapattal megterveztük, hogy hol, mikor, melyik versenyen indulunk, tudtuk, hogy kockázatos lesz. Az öt magyar futamból csak hármon tudtunk elindulni, mert a többi egy időbe esett az EB futamokkal. Sajnos a váltóm törése az elődöntő után megpecsételte a sorsunk. Ezen múlott a bajnoki cím, ami ugyan nem lett volna érvényes, mert két verseny kivételével sajnos nem volt megfelelő létszámú induló a bajnoki fordulókon… De, akkor is… Ilyen a versenyzés, ez hajtja az embert, hogy majd minden jobban összejön a következő alkalommal!


Futam után: felszabadult visszagurulás a depóba

Most még hátra van az Európa Bajnokság záró futam Santa Pod-ban! Szeretnék egy nagyon jó eredményt, mert érzem a csapatban, a motorban és magamban, hogy képesek vagyunk rá! Csak érkezzen meg az új váltó, mert ehhez a géphez még nem teljes a tartalék alkatrész állomány. Főtámogatónk, a Sovereign Kristálycukor hihetetlen kitartással és áldozattal segíti csapatunk versenyzését és jövőbeni eredményes szereplését! De köszönettel tartozom a többi támogatónak is, így a Stevie & Hauser V-Twin Szervíznek, a Zodiacnak, a frissen tartásért a Go Fast-nak, a biztonságomért pedig az Euromotor Groupnak!


 “A vigyor nem az eredménynek szólt, hanem a publikumnak, mert éreztem, hogy velem vannak”

MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Trending