Már évtizedek óta szeretik a motorokat (az autókat, és bármi egyebet) nőkkel reklámozni. Hiszen a formás testrészek miatt – még ha semmi köze sincs az árunak hozzá – , mágnesként vonzzák a férfiak (azaz a potenciális vásárlók?) tekintetét.
Viszont reklám, és reklám közt is van különbség.
Azt nem mondhatjuk, hogy a motoroknak nincs köze a nőkhöz. Sőt!
Érdekes, hogy a motoros reklámokban könnyen fel lehet fedezni egyfajta sémát.
Észrevetted már, hogy a legtöbb bikinis, formás csaj Ducatin pózol? Vagy azt, hogy a Choppereken általában kevésbé szexi csajok pózerkodnak? Milfek, tetkós csajok, csapzott bigék. Bizony.
Már van némi tapasztalatom, hiszen minden este én teszem ki nektek az esti jóéjttündért’. 🙂
Ebben a dologban egyetlen fajta motor különbözik.
Számotokra mi a szexi? Ha mindenét kiteszi a nő a kirakatba semmit sem hagyva a képzeletnek, vagy egy szél-lebbentett ruhadarab, egy sejtelmes ruhakivágás, egy kivillanó boka, testhez simuló ruha, egy bájos mosoly, vagy maga a kép sugallta érzelem?
Persze tény, hogy egy Vespán nem lehet kéjelegve hemperegni, de ezek a nők is lehetnének bikiniben (vagy anélkül), még sincsenek. Itt kérem csak stílus van.
Elegancia, báj, nőiesség, tartás, kecsesség, ízlésesség, jellem.
Mert ez bizony a Vespa!

Szalai Petra









Bódi Sylvi Vespával közlekedik a városban – interjú vele
Ha szeretnél egy kellemes, szexi Vespát magadnak, keresd a MotoPartsShopot bizalommal!