Csatlakozz hozzánk

Blog

TOP 10: A legrondább motorok

Bűn ronda motorok, amiket nem hogy elkészíteni nem szabadott volna, de még rájuk gondolni is vétek. Sőt! Most megmutatni is az! 😀

Közzétéve

ekkor

MotoStar

10. Johammer J1

  • Az osztrák gyártó csigája a 2010-es Biista elektromos motor koppintása, amit egy kicsit felturbózott a cég. Villanymotorja a hátsó kerékagyban található és kétféle változatban ígérték, hogy elkészítik: egy 8,3 kW/órás és egy 12,7 kW/órás variánsban. Ami igazán egyedi és érdekes benne, hogy a visszapillantó tükrök tartószáraira építették a kezelőszerveket és a markolatot, sőt, a tükörben egy 2,5 colos kijelző található. Nem is olyan vészes kis állat ez, csak fura.

9. Morbidelli 850 V8

  • Ez a dülledt szemű V8-as 850 cm3 motor, a Guiness rekordok könyvében is szerepel: mint a világ legdrágább motorkerékpárja. Ahhoz képest (szerintem) annyira nem is olyan csúnya, bár ennyi pénzért már igazán jobban is kinézhetne. És hogy milyen lett belül? Hát, inkább idézném az egyik munkatársamat: „sok pénzből is lehet fost készíteni”. 😀

8. Ludovic Lazareth

  • A Maserati motorból átépített 470 lóerős motorkerékpárra talán sokan nem is azt mondanák, hogy randa. Talán inkább, hogy érdekes… Néznivaló akad rajta bőven, mert valóban jó sok munkát belefeccöltek a paripába, de az ilyenre szoktam azt mondani, hogy mindenkinek kell egy hobbi, de ez a hobbi nem a készítőjét találta meg.

7. Kalk

  • A Kalk névre hallgató micsoda, a Cake svéd brand első elektromos dirtbike-ja, ami 80 km/órás végsebességgel tud zúzni és az ára sem vészes. Csak 4,2 milla.
    Mi az nekünk ezért a szépségért, nem?  😀
    Igaz, egy doboz gyufa szebben néz ki, mint ez a kétkerekű, bár az is tény, hogy az nem ilyen gyors. 🙂

6. Yamaha Morphous Maxam

  • Na ezt a motort simán eltudnám képzelni a mekikaján élő amerikai 200 kilós emberek alatt. Talán pont ők készítették, hogy ilyen alakja lett. Bár fura módon az eleje nem is olyan rémisztő, sőt mondhatni elegáns, viszont ha tovább futtatom a szemem a hátulja felé, már fáj…

5. Bimota Tesi 2D

  • Az olasz Bimota cég nem gyártott ronda motorokat. Ez a 86 lóerős, 992 ccm3-es V-motoros csúfság valahogy mégis nagyon félresikerült. Ha nem ismerném fel az ülést, azt sem tudnám melyik az eleje és melyik a hátulja. A motor amúgy hat sebességes váltóval rendelkezik, 92 lóerős, és 150 kilós. Mart alumínium omega vázára olyan mintha csak rádobálták volna az elemeket és alkatrészeket – ami nem esik le, rajta marad alapon.

4. Terrot VMS1 Scooter

  • A Terrot francia motorkerékpárgyár elég rövidke történettel rendelkezik, 1901-1960-ig gyártott a cég robogókat, s amint ez a képen is jól látható, óriási ízlésficammal rendelkeztek. Ez a mellben és seggben erős törpilla valamiért egy elhízott Vespára emlékeztet, csak tudnám mi mindent tuszkoltak be ezekbe a bumszli idomok alá.

3. Honda Beat 50

  • Nagy Honda robogó rajongó vagyok ez köztudott, de erre nem éreztek rá a Japánok azt kell, hogy mondjam.  Szál-csiszolt alu műszerfal, sötétített plexi olyan helyen, aminek kb. akkor lenne értelme ha… áh, nem értem. Nézek bután és nem értem az egész konstrukciót. Mindenesetre videóra kéne venni mit szólnak az emberek mikor eléjük tolják ezt a kacsacsőrű emlőst. 🙂

2. Honda Fusion

  • Szerintem ez a nagytesója a Honda Beat-nek, ugyanaz a szögletes, csúnya retro vas, csak sokkal nagyobb és érthetetlenebb kivitelezésben. A digitális műszerfal biztos sokat dob rajta, és abban a nyugifotelben is biztos jót lehet aludni, de az alkotó tuti valami tudatmódosító szer hatása alatt volt mikor ezt készítette. Az a beszarás, hogy ezt gépet a mai napig gyártja a Honda.

1. Moot-Rumi

  • Nem nagyon találom a megfelelő szavakat erre az ötvenes években készült ormótlan sárga robogóra. Talán ha felcsapnék egy szinonima szótárt, többféle jelzővel tudnám illetni, de végül is mind ugyanazt jelentené. Még az sem vigasztal, hogy milyen érdekes megoldásokkal oldották meg, hogy egyben maradjon. Komolyan, inkább esne szét…

 

Comments

comments

Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Astone

Facebook

Asesso

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Trending