Akárcsak legutóbbi TOP10 -es listáink (A1, A2) során, a mintát ez alkalommal is a Visordown magazin sorrendje adta, mi csak a kommentárt fűztük hozzájuk/alájuk, leginkább saját tapasztalatainkra támaszkodva. Szerencsénk volt szinte mindegyiket kipróbálni, és a lelkünk mélyén egyet is értünk a britek ízlésével/véleményével (azért a “friss” listával akadnak aggályaink – lásd legalul!)
A modellek nevére kattintva tesztjeinket éritek el!
10. Honda NC750S
Igazából nem értjük, miért nem végzett előrébb a “friss-listán” az “okos motor”
9. BMW F800GS
Ezt értjük, hogy felkerült a kis GS, hiszen nálunk például a tesztet is megnyerte a 800-as Triumph Tiger ellen…
8. KTM Duke 690
A 690-es Herceg szereplésén sincs mit csodálkozni; a legutóbbi kivitel már egy naked-supermoto keverék, a legerősebb széria egyhengeres, örömmotor a javából
7. Yamaha XJ6
Az XJ6 nem robbant túl nagyot a piacon, de kezdő nagymotornak mindenképpen megfelel (mondjuk mi inkább felcserélnénk a helyezését az NC750-nel)
6. Kawasaki ER-6n
ERnő mindig is a legjobb első nagymotorok közé tartozott, évjárattól függetlenül – például azért, mert a haladóknak is kedvére való a sorkettes
5. Honda CB650F
Az új CB még finomabb, mint a (kicsit karakteresebb) Hornet volt, nem csoda, hogy első (új) nagyvasnak az egyik legjobb megoldás
4. Triumph Street Triple
Érthetetlen, hogy nem a Tripla nyert, vagy legalábbis hogy nem a dobogón végzett 🙂
3. Yamaha MT-09
A sorhármas MT (jeladós) gázreakciója nem biztos, hogy meghozza egy kezdő kedvét, úgyhogy ezzel az előkelő helyezéssel vitatkoznánk…
2. Suzuki Gladius
Az SFV650 az SV-től örökölt génekkel nem meglepő, hogy ilyen elöl végzett, de szerintünk a mostani ára is hozzájárult az ezüstéremhez
1. Yamaha MT-07
Ez egy megérdemelt első hely: könnyű, könnyen kezelhető, elég erős…jó motor jó áron. Ráadásul egykerekezni is ezzel a legjobb, ha a Triplát nem nézzük…