A pénteki szabadedzések alkalmával az oldalam ismét elkezdett fájni és ez hátráltatott abban, hogy egy igazán jót guruljak. A szombati időmérőn sem volt szerencsém, mert az új gumik bekoptatása után, amikor kezdtem volna rátérni a gyorsabb körökre, akkor két kör után szakadni kezdett az eső és így nem tudtam megfelelő rajtpozíciót kiharcolni a vasárnapi Dunlop Trophy-ra. A 6. helyről indulhattam, ahonnan nagyon jó rajtot vettem és a célegyenes végén elsőnek fordulhattam el. Az örömöm nem tartott sokáig, mert a futam előtti fájdalomcsillapító injekció ellenére a feszes futóművel nem tudtam maradéktalanul együttműködni és így a versenyt többnyire keresztben csúszva tettem meg, ami lehet hogy látványos volt, de semmiképpen sem gyors. Így a verseny folyamán visszacsúsztam az 5. helyre, de legalább a motor célba ért.

A Köztársaság Kupa futamára a futóművet a specialista Horváth László teljesen átdolgozta (akinek ezúton is szeretném megköszönni a dolgot) és így a motor sokkal kezelhetőbb és gyorsabb is lett. Itt már csak velem akadtak gondok, mivel a fájdalomcsillapító hatása ekkorra már teljesen elmúlt. A jó rajtnak köszönhetően a mezőny elejében kezdtem, ahol próbáltam megmaradni, de a fokozatos terhelésnek köszönhetően a fájdalmam egyre csak növekedett, majd a kategóriámban a 4. helyen fejeztem be a versenyt.
A csapatom unszolására rávettem magam egy orvosi vizsgálatra, ahol a röntgenből kiderült, hogy a jobb oldalon az V. és a VI. bordám el van törve. Most legalább tudom mi volt a bajom.
A következő versenyre remélem minden összeáll, én is rendben leszek, és akkor ismét egy izgalmas versenyt vívhatok.
Hajrá Horimoto!
Miklósy Tomi – Tom
Tom futóműspecialistája, Horváth Laci nemsokára elárulja nektek a futóműbeállítás csínját-bínját. (a szerk.)