Csatlakozz hozzánk

Ti írtátok

Ti írtátok: Milyen A2-esre üljek a Simsonról?

Norbert A2-es motort keres, Simson után, főként a városba, de hétvégenként vidékre, túrákra. Kawasaki? KTM? Honda? Yamaha? Mi legyen?

Közzétéve

ekkor

nap videoja - szeptember 2015
ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Motor vásárláson gondolkodom és segítséget szeretnék kérni. A2-es jogosítványom letétele folyamatban van, és utána szeretnék beújítani valami ahhoz illő gépet. Eddig egy S51-es Simsonon pallérozódtam, kb. 15000km-t beleraktam. Nem vagyok egy nagy gyerek, 172cm és 68kg. Nem akarok semmit elkapkodni, szeretnék fokozatosan elmélyülni az egyre nagyobb motorokban, de nem vagyok benne biztos hogy milyen kategóriát nézzek. Alapvetően a (szuper)sport és naked motorok tetszenek.

Most jöttem Pestre egyetemre és főleg városban használnám, de időnként egy túrázást is megejtenék, plusz hazamotoroznék vidékre, ilyenek. A Ninja 250R bejön, és az ára még elfogadható (persze használtan), meg a Duke-ok tetszenek, de nem tudom, hogy a 390-es nem lenne-e sok egy Simson után – meg persze az drágább is, ezért még a 200-as is egy alternatíva lehet.

A Honda VTR250-es is tetszik, meg a Yamaha MT-03-as, és még a Honda CB250F Hornetet néztem. De mindenképpen egy megbízható gépet keresek, de most már elég tanácstalan vagyok. Ja meg az új Yamaha YZF-R3 és MT-25 is nagyon bejön, bár azokkal is várni kell, mire lemegy az áruk sajnos. /Norbert

Norbert, a 250-es Ninja tökéletes a városba, a vidéki kiruccanásokhoz és még a technikás KakucsRingen is jól érezheted magad rajta, ha ez utóbbi szempont egyáltalán. Nem, szerintem 15 ezer simsonos kilométerrel nem sok a 44 lóerős KTM(390), mert bár a Szimó csak 4 lovat produkált, ennyi rutinnal el kell boldogulnod az egyébként nagyon kezes és precíz, komoly alkatrészekből építkező 390-essel. Én is kb. húszezer kilométernyi S51b után ültem nagy(obb) motorra, és…nincs és, menni fog!

Kawasaki Ninja 250R – mindenhol jól érzi magát

A problémát inkább az jelenti, hogy nem sok 390-es van eladó, és ha a mérete nem is, az ára elég nagymotoros (újonnan – akciósan – másfélmillió forint). A 200-as kivitel, a “középső kisHerceg” még jobb a városba, mint a Ninja, olcsóbb mint a 390, erősebb mint a 125 – tényleg jó alternatívának tűnik. Nemrégiben láttam (és hallottam) a kaotikus fővárosban egy 200-ast sportdobbal – valósággal lubickolt a Moszkva tér környéki orbitális dugóban!

KTM 390 Duke – a pályán is elemében van

Istu cimborám hasonló cipőben jár – most “került fel Pestre” egyetemre, és az új Inazuma 250F tesztjében azt írta, hogy a kis Suzuki tökéletes lenne neki fősulis éveire. Ezzel ugyanaz a “másfélmilliós” probléma van, mint a “nagy” KTM-mel. A VTR250-es nagyjából 200-as Duke árban mozog, és jó, mert V2-es, és monsteres – rosszat nem nagyon tudunk róla mondani, ha tetszik, hajrá! Az MT-03-as talán kicsit magas lenne, de úgy fest, lesz új MT-03, R3 alapokra – az meg kicsit drága lenne.


– ha Neked is kérdésed lenne >>> info@tesztmotor.hu

MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Trending