Hírek

Team Toth – Donington

Nem zörög a haraszt, ha...
Euromotor2
MotoStar

Nem hagyott nyugodni a kíváncsiság, hogy mi lehet annak a hátterében amit a sajtóból hallanai lehet a Team Toth-tal kapcsolatban és felhívtam a csapatfőnököt Tóth Imrét.
Imre elmondta, hogy a híresztelések elég rossz indulatúak, mert nem úgy néznek ki a dolgok, ahogy az Aprilia állítja.

“Valóban nem akarták odaadni az előző futamokon nekünk a motorokat, mivel volt egy kis nézeteltérés a csapat és a gyár között. Ennek az a lényege, hogy mi szeretnénk előrébb lépni Imivel is, ezért rendeltünk neki is gyári motort, amit eddig minden versenyre ki is fizettünk, de soha nem kaptuk meg azt a technikát, amivel a pontszező helyekért csatázhatot volna.
Ezért megfordítottuk a dolgot és azt mondtuk az Apriliának, hogy majd akkor fizetünk, ha azt kapjuk amit megrendeltünk. Ez azt hiszem érthető is a részünkről, mivel nem kevés pénzről beszélünk, ők pedig úgy gondolják, hogy a MotoGP 250-es kategóriájának az utolsó évében mindent megtehetnek és nem tartják magukat a megbeszéléseinkhez.”

Ezen folyik a harc a gyár és csapat között, de amint látjátok most is indul mindkét versenyző Angliában, úgyhogy valószínűleg sikerült megegyezni a két félnek.

A Team Toth beszámolója:

A Team Toth mindkét versenyzője vizes gumikkal ment ki az Angol Nagydíj első edzésére, mert a királykategória edzése alatt egy zápor áztatta el a doningtoni pályát. Az első kör megtétele után azonban egyből ki kellett állniuk gumit és beállítást cserélni, mert már száraz volt az aszfalt. Emiatt egy kis időt veszítettek, de a szerelők gyors munkájának köszönhetően viszonylag hamar visszamehettek a pályára. Mattia Pasininek még egyszer ki kellett állni egy hosszabb időre, mert a váltóáttételén is kellett változtatni. Iminek sikerült egy jó alapbeállítás, így folyamatosan az első tizenötben volt a magyar, de az edzés végén nem tudott jelentősen javítani, így a 16. helyen végzett.

Mattia Pasini #75 – 10° (1’33.978):

„Egy kicsit nehezen indult az edzés, mert azt hittük még vizes a pálya és erre állítottunk mindent. Az első körben realizáltuk, hogy már teljesen felszáradt, így mire mindent kicseréltünk, húsz perc telt el az edzésből. Ez után egész jók voltunk, de a következő boxkiállásom után némi gondom akadt a váltóval, így még jó párszor ki kellett állnom. Mindenesetre annak ellenére, hogy elég kevés gyors köröm volt, fél másodpercre vagyunk az elsőtől és az edzés végre egész jó lett a motorom.”


Tóth Imre #10 – 16° (1’35.629):

„Összességében elégedett vagyok, sokat javultunk mind a motort, mind a rugózást tekintve. Sokat dolgoztunk és a kezdeti időveszteség ellenére, két másodpercre vagyok az elsőtől. Van még mit javítani, de a mai nap alapján bizakodó vagyok a hétvégét tekintve.”

Comments

comments