Csatlakozz hozzánk
Fantic caballero

Újdonság

Tartós bőr 2013-ra: Mugen Race egyrészes

Jó bőrben vagyok, legalábbis első blikkre nagyon úgy néz ki: jöjjenek az első benyomások az idei tartósteszt Mugen Race bőrruháról

Közzétéve

ekkor

mugen race tt bor 2013
GRINGO Kicsi
ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Az elsők között is az első – és a legfontosabb -, hogy azonnal, már a SuperZone motorosboltban ránézésre látszott, hogy igen komoly minőségi javuláson ment keresztül a márka az alatt a két év alatt, mióta Mugenben van szerencsém pályázni járni. A 2011-es egyrészes bőrruhához (a kezdőképen a háttérben fehérben) képest már tapintásra sokkal finomabb az új (pedig mindkettő marhabőr), a kidolgozottságáról és a “felszereltségéről” nem is beszélve.

A jó érzés csak egyre erősödött, ahogy belepattantam, hiszen kiderült, hogy formára-fazonra is sokkal jobban passzol hozzám, mint a két évvel ezelőtti egyrészes Mugen-modell. Mint mondtam, finomabb anyagból van, és a szabása is átgondoltabb – úgy éreztem, simán lehetne a Berik vagy az Arlen Ness egy jobb darabja is. Nem tévedtem nagyot, hiszen ahogy az előző tartóstesztben is írtam, a Mugen Race egy üzemben készül az említett márkákkal.

No de nézzük, mivel is állunk szemben. Idénre a Mugen több (három) egyrészes modellel is előrukkolt, melyek “műszaki adatai” a katalógus szerint megegyeznek. Egyet (SCARR) már korábban bemutattunk, az enyémet, a GPRO fantázianevűt (MNR-1303-LS1) viszont még nem. A komfortérzetet ennél is 100%-os polyester hálós bélés fokozza, ugyanúgy kevlár- és sztreccs betétekkel felszerelt, perforált bőr részekkel tarkított ruha.

Protektorokat kopogtathatunk a térdnél, a vállnál és a könyöknél, sőt, utóbbi kettőnél szép fém koptatók figyelnek. Egyrészes pályaruha lévén szó, az aerodinamikai tulajdonságokat segítő (divatos mintázatú) púp is ott van a hátunkon.. A nyaknál, a bokánál és a könyöknél neoprén anyaggal szegték a bőrt, így valószínűleg hosszabb távon sem dörzsöli majd ki a testrészeinket. A fenekén dupla bőrréteggel erősítették meg, duplán varrva, biztos, ami biztos.

199.900 helyett 120 ezer forintba kerül, 48-astól 60-as méretig kapható

Kétféle színvariációban kapható, nekem a feketével kezdődő, csak utána piros-fehér jutott (a másikban pedig a fehér van túlnyomó részben). Ez azért jó, mert az utcai használat, azaz a bogarak és a koszolódás jóval kevésbé fog meglátszódni rajta, mint a 2011-es majdnem full fehér Mugenemen. Ugyanakkor a fotókon kevésbé “világít” majd, mint az előző, de ettől függetlenül dizájn-szempontjából egyáltalán nem panaszkodhatok. Ütős lett a GPRO, nemigaz?

Már az első métereket is megtettem benne, BenZsóval lenyomtuk a Csobánka TT-t az új 636-os Kawasakival (teszt hamarosan…), meg az első idei TM Tréningen gurultam vele pár kört. A finomabb anyagnak és a – számomra – eltalált szabásának köszönhetően jobb benne lenni, mint az előzőben – akárcsak fel- és levenni. Azt még nem tudom, hogy a “főlegfekete” színében mennyivel jobban érzem majd meg a kánikulát, mint az előző “fullfehérben”. Ha megtudtam, elmondom, és nem csak ezt, mert erre való a tartósteszt!

A vércsoportodat áírhatod a címkére, ha akarod. Morbidnak hangzik, de életet menthet
Részletekből nincs hiány, Mugen-jel és finom kidolgozás mindehol
A ruhához színben is passzoló 2013-as Mugen Race sportkesztyűt is vallatóra fogjuk idén – hamarosan a kesztyű bemutatójával jelentkezünk

SuperZone
Cím: 1032 Budapest, Bécsi út 170.
Tel.: 06-1-238-05-76, 06-20-318-4044
E-mail: superzone@superzone.hu
Nyitvatartás:
Hétfő – Szombat 10:00-20:30-ig
Vasárnap 10:00-18:30-ig
www.superzone.hu

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés

Trending