Csatlakozz hozzánk

Hírek

Talmácsi válaszúton

Moto2? WSBK? Tesztpilóta? Kényszerpihenő? Talmának lassan döntenie kell

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Talma nagyon nehéz helyzetbe került a Jack&Jones főszponzor meghátrálásával, nagyon rosszkor, túl későn gondolta meg magát a Banderas csapat mecénása. Lehet, hogy a Stefivel történt szakítást is a lehető legrosszabbkor következett be?

Nemcsak hazánkban, hanem külföldön is téma Talmácsi Gábor sorsa. A Sportweek.de német internetes oldal szerint Talma válaszútra érkezett: vagy elfogad egy privát ülést a Superbike VB-n, vagy tesztpilótaként marad a gyorsasági motoros VB-n – vagy szünetelteti egy évre a karrierjét.

Nem valószínű, hogy Talmácsinak lesz helye egy jobb Moto2-es csapatban versenyzőként, ahogy azt szerette volna: a legtöbb ajánlat 600.000 euró körüli összegről szólt. Nagyjából ennyit kellett volna befizetnie a magyar világbajnoknak, hogy egy általa ütőképesnek titulált Moto2-es alakulatnál folytathassa karrierjét. Erre azonban Talma nem hajlandó, mint mondja, nem érti, minek kell fizetnie, mikor a hatodik helyen végzett a világbajnokságon. Bár ha összejött volna neki annyi szponzorpénz, akkor önérzet ide vagy oda, valószínűleg jövőre is a Moto2-ben láthattuk volna Talmát, erre viszont már alig-alig van esély.

A másik lehetőség, hogy egy privát WSBK-csapatnál szerepeljen Gábor ebben a szezonban: a versenyző megerősítette, hogy megkereste őt a Pedercini-féle Kawasaki alakulat és a DFX-Borciani Aprilia csapata is szóba került. Azonban Talma nyilatkozata szerint Magyarországon nem annyira népszerű ez a sorozat, ezért nem szívesen igazolna ide (különösen privát csapathoz), sőt, ezt korábban egyenesen kizártnak tartotta. Most leginkább abban bízik a 29 éves magyar pilóta, hogy a MotoGP-jogokat birtokló szervezet, a Dorna valamilyen szinten a segítségére siet, hogy a GP-n folytathassa karrierjét. Különben inkább visszavonul az aktív versenyzéstől és egy tesztpilóta állás után néz. Így a háttérben tevékenykedve – ugrásra készen – várhatna egy jónak számító ajánlatra, amennyiben mindenképpen a MotoGP közegében szeretne maradni. A külföldi lapok szerint az is érdekes kérdés, hogy Carmelo Ezpelata, a Dorna első embere mennyire találja fontosnak a magyar fiúnak nyújtandó segítség kérdését: minden bizonnyal jót tenne a sorozat sokszínűségének, ha maradna a kelet-európai motoros a grand prix-n – de ez mennyire lenne “fair play” a többiekkel szemben?


Talmácsi valószínűleg nem fog mindenáron versenyezni – de mindenképp “tűzközelben” maradna

MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna 2019 Fall

Trending