Csatlakozz hozzánk

Hírek

Talma Malajziában Kawasakit tesztelhet

A Superbike vb-n induló Team Pedercini és a Kawasaki gyár minden kötelezettség nélküli tesztelési lehetőségre hívta Talmácsi Gábort.

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

A Superbike vb-n induló Team Pedercini és a Kawasaki gyár minden kötelezettség nélküli tesztelési lehetőségre hívta Talmácsi Gábort. Az eseményre január 10-14 között Malájziában kerül sor, ahol a sepangi pályán a csapat Kawasaki ZX10-es versenymotorját próbálhatja ki majd a magyar motoros. A kínálkozó alkalmat természetesen nem hagyja ki Talmácsi, hiszen amellett, hogy a malajziai pálya az egyik kedvence, a téli időszakban kitűnő motorozási lehetőség is számára ez a négy nap. A 2011-es idényben is Kawasaki motorral induló Pedercini csapat mellett ott lesz a teszten a Kawasaki gyár teljes versenymérnöki gárdája is, akik nagyon kiváncsiak a világbajnok motoros szakmai véleményére.

A Superbike versenysorozat a MotoGP-t követően a második legnézettebb bajnokság a motorsportban, népszerűsége egyre inkább növekszik. Világszerte 97 TV társaságnak köszönhetően 175 országban tudják nyomon követni a Superbike vb történéseit. Számos ismert versenyző neve fémjelzi a sorozatot, melyek között több MotoGP-s pilóta is van. Max Biaggi mellett Checa, Melandri, Toseland, Vermeulen, Guintoli, Rolfo is úgy döntött, hogy kipróbálja magát a Superbikeban. Roberto Rolfo tavaly még Talmácsi Gábor ellenfeleként a Moto2 kategóriában szerepelt, 2011-ben pedig már a Team Pedercini színeiben áll rajthoz a Superbike vb-n. A tervek szerint 2012-ben a GP királykategória jelenlegi 800cc-s motorjait 1000 köbcentisek váltják, ami a Superbikeból visszatérő versenyzők számára némi előnyt is jelenthet.

 

Talmácsi Gábor:

A 2010-es szezon végén a folytatást a MotoGP sorozatban terveztem, azonban az időközben bekövetkezett fordulatok miatt nem határolom el magamat a Superbike világbajnokságon történő indulás lehetőségétől sem. Egyelőre még nem tudok konkrétumokkal szolgálni a 2011-es folytatást illetően, de ahhoz, hogy dönteni tudjak mindenképpen fontosnak tartom, hogy kipróbáljak egy superbike motort is. Mindenre nyitott vagyok.

Ez a teszt semmi kötelezettséggel nem jár, viszont nagy mértékben hozzájárul a téli motoros edzésekhez, amivel fenn tudom tartani a kondimat. Korábban még nem volt alkalmam kipróbálni ezt a típust, így a teszten újabb tapasztalatokkal gazdagodhatok. Ezeknek a motoroknak az ereje hasonló a GP kategóriában használtakhoz, teljesítményük 200 lóerő feletti és az egyenesekben több mint 300 km/h végsebességet érnek el.

Pedercini nyilatkozata:

„Szívesen szerződtetnénk Talmácsi Gábort, már akkor felvettük vele a kapcsolatot, amikor még úgy volt, hogy biztos a helye a Moto2-ben – mondta Pedercini. – Gábor azt kérte, hogy a szerződésünk aláírása előtt kipróbálhassa a motort. Jogos a kérése, hiszen jobb, ha még idejében kiderül, hogy esetleg nem fekszik neki ez a kategória. Ha minden rendben lesz, máris aláírhatjuk a papírokat, és hivatalosan is elkezdődhet az együttműködésünk.”

Az előző idényben az amerikai Roger Lee Haydent és az olasz Matteo Baioccót alkalmazó Pedercini csapatfőnöke elmondta, Talmácsi első éve még mindenképpen a tanulásról szólna. Ezért el kell fogadnia, hogy a csapat által korábban szerződtetett, superbike-múlttal is rendelkező, olasz Roberto Rolfo mögött második számú pilóta lenne (az olasz szakember már arra is felkészült, ha Talmával nem sikerül megegyezni, ebben az esetben Lukas Peseknek ajánl szerződést).


MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna 2019 Fall

Trending