Csatlakozz hozzánk

Blog

Szavazd meg 2011 legjobb tesztmotorjait!

Az év tesztmotorja 2011: SZAVAZZ a kedvenceidre és nyerj!!

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Bár már itt a tavasz, lassan kezdődik a szezon, de még adósak maradtunk egy, a tavalyi szezonhoz kapcsolódó kötelességünkkel: ez pedig nem más, mint az Év tesztmotorja szavazás! Összeszedtük a 2011-ben tesztelt bringákat, mert kíváncsiak vagyunk, hogy Ti mit gondoltok: melyek voltak az elmúlt idény legjobb, hazánkban is kipróbálható új motorjai?!

Idén úgy döntöttünk, hogy az Év Tesztmotorja szavazás tényleg a tesztelt gépekről szóljon, így nem tuningoltuk fel a kategóriákat olyan “töltelék-vasakkal”, amiket mi is csak külföldi újságokban vagy a kiállításokon láttunk. Pedig lett volna még pár ’11-es bringa, amivel szívesen karcoltunk volna egyet: elsőként említeném az “új” Kawasaki ZX-10R-t, mint az elmúlt idény egyik egyértelmű nagyágyúját. Aztán ott vannak például a “friss” 2011-es Apriliák, az “új” high-tech Tuonótól a nagy Dorsodúróig, vagy mondjuk – az olaszoknál maradva – egy-két Ducatival is szívesen színesítettük volna a repertoárt, de – leginkább rajtunk kívülálló okok miatt – be kellett érnünk (az elmúlt évekhez képest némileg szűkösebb) próbamotor-felhozatallal.

No sebaj, nem panaszkodunk, mert így sem unatkoztunk, amit az a tény is bizonyít, hogy még mindig akadnak olyan ’11-es vasak, amiket nem tártunk elétek teszt formájában – ezeket mihamarabb pótoljuk. Ez a szavazás egyébként remek összefoglalója az elmúlt szezonban elkövetett teszteknek: itt egy helyen megtalálhatod a tavalyi “hazai” új modellek nagy részéről alkotott véleményünket. A már évek óta húzódó, igen unalmas és sajnos továbbra is lehangoló recesszió természetesen a “tesztmotor-piacot” is érzékenyen érintette. Kevesebb tesztelési lehetőségünk volt, főleg pályán, és tartósteszt masina például idén nem tette tiszteletét nálunk, csak majdnem. Ezzel együtt, vagy ennek ellenére, 10 négy fős kategóriát sikerült kialakítanunk azokból a motorokból, amelyek jártak nálunk azzal a céllal, hogy megmutassák, mit tudnak (százon).

Összesen tehát 40 bringa közül válogathattok, melyek közül 10-re (kategóriánként 1) kell leadnotok a voksotokat, mint az adott kategória általad vélt legjobbja. Mivel ez nem csak egy szavazás, hanem nyereményjáték is, a szavazók között Icon motoros pólókat sorsolunk ki! Hogy esélyes legyél a nyereményre, nem kell mást tenned, mint a szavazás elején megadni a neved és az e-mail címed (lásd lent). Ha játszol, később Hírlevelünkben értesítünk legújabb tesztjeinkről, a motoros világ híreiről, eseményeiről, akcióinkról és további játékainkról (a TM Hírlevélről bármikor leiratkozhatsz). Az általunk is kíváncsian várt végeredménynek természetesen külön cikket szentelünk majd, pontos adatokkal kimutatva, hogy szerintetek melyek voltak a legjobb “hazai” vasak 2011-ben – no meg persze a nyertesek nevét is itt tesszük majd közzé. A mi véleményünket a legjobb (és legrosszabb) tesztgépekről már olvashattátok a tavalyi szezon összefoglalójában. Most Nektek is itt a lehetőség: a “szavazólapot” az oldal alján, némi “kedvcsináló-ajánló” után találjátok.

Jó játékot 😉 – a TesztMotor csapata

Sport(os)motorok


Az igazi sportmotorok közül a két L1-es “kis” GSX-R-t (videós teszt) volt lehetőségünk szembeállítani egymással. Mindkettő sokkal könnyebb lett, de hogy melyikük a jobb (vagy inkább melyikük hol jobb), azt megtudhattad a videós tesztből


Egy legenda született újjá a CBR600F (teszt) formájában, még akkor is, ha mindannyian tudjuk, hogy ez “csak” egy idomos Hornet. Ráadásul kistesója is született a 600F-nek, hiszen a CBR250R (videós teszt) is teljesen új sport(os)motor

Túramotorok


A hathengeres bajor szupertúrázók (GT és GTL teszt) már a tavalyi szezon előtt nagy port kavartak, és szerintünk nem okoztak csalódást. Varga Geri ex-versenyző alkalmi tesztpilótánk még a pályán(!) is elégedett volt vele…


A GSX1250FA és a Z1000SX (teszt) ugyan nem a BMW túragépeinek vevőköréért pedáloznak, de a japánok is túra-célra termettek – csak éppen másképp képzelik el azt. A “Faló” még a dobozokkal együtt sem egy luxustúrázó, de nem is kerül annyiba. Az idomos Z1000-nek hangsúlyosabb a sportos oldala, kofferek nélkül különösen

Közepes nakedek


A darázs, a rosszfiú és az atléta. Eltérő hengerűrtartalmuk ellenére ezek a középkategóriás csupasz bringák szinte ugyanolyan erősek, szóval nem ez döntött közöttük – hogy mi és hogy ki nyert, azt megtudhatod az összehasonlító tesztből


Sajnos a GSR750 (teszt) kimaradt a fenti próbából, pedig érdekes lett volna a mélyvízbe dobni, az osztálytársaival azonos medencébe…  Számunkra egyedül kellett bizonyítania, hogy mennyire ütőképes a sűrű mezőnyben…

Nagy nakedek


Nagy naked teszt, utcán és pályán, filmforgatással és köridőméréssel: “két, a három, esetleg a négyhengeres meztelen motor a legjobb az ezresek között? Kiderítettük”


A BMW 2011-re az R1200R (teszt) roadster új, Classic kivitelével borzolta a kedélyeket a naked kategóriában. Olyan stílusos a vas, hogy csutkakormánnyal, hunyorítva akár café racernek is elmenne…

 Túraendúrók


Az idei V-Stromot (teszt) már tavaly kipróbálhattuk, méghozzá hazai körülmények között. A Triumph új kalandmotorja, a Tiger800 (teszt) méltó környezetben mutathatta ki tigriskörmeit…


A BMW G650GS (teszt) egy belépő színtű túraendúró, de ez nem azt jelenti, hogy ne lehetne jó. Hondáék Crossrunnere (teszt) is nagy feltűnést keltett megjelenésekor – akárcsak a balatoni stégen…

(B)125-ösök


A B125-nek hála új távlatok nyíltak a négyütemű ‘huszonötösök előtt – avagy variációk egy témára a Yamahánál: a BW’S 125 és a WR125X (teszt) is alkalmas lehet kis földutas kalandra, mégis meglehetősen különböznek egymástól…


A kis herceg, vagy inkább az ifjú huligán, a KTM Duke125 (teszt) magasra tette a mércét a nyolcadliteresek között. Fivéreihez hasonlóan a CBR125R (teszt) is megújult, végre nagymotoros külsőt kapott: szerencsére csak a gumiméret nőtt, a fogyasztás nem…

Robogók


Honda-armada a robogó kategóriában: a jövő Víziója: gazdaságosság mindenek felett, hirdeti az “új vonalas” NSC110 (teszt). Az SH300i (teszt) többet tud, mint amennyit az emberek kinéznek belőle – a próba alkalmával még a “tartósteszter” Talma véleményét is kikértük


Az SW-T600 (teszt) jelenleg az aranyszárnyasok robogó kínálatának a csúcsa. Hogy tényleg csúcs-e a gép, az videós tesztünkből kiderül. Járt még nálunk egy igazi úttörő újdonság, egy elektromos robogó (Vmoto 120S – teszt), melynek rejtélyeit DennyM kutatta

Cruiserek


Amerikai belviszály: a Victory Hammert és a Harley-Davidson Switchbacket az Autómániás Tóth Zoli segítségével hasonlítottuk össze – a tesztet hamarosan olvashatjátok


A 800-as Intruder is járt nálunk, amivel még a szezon végén barangoltunk erre-arra. Ebből a szögből ez is van olyan vagány, mint a fenti tengerentúli “nagymenők”

Krosszmotorok


Továbbra is a tavalyi szezon elején a profi versenyzéstől visszavonuló, de idénre KTM-mel visszatérő MX-favorit, Czuni Laci segít nekünk a krosszgépek tesztelésében. A Kawasaki (KX-F teszt) új, elektronikus finomságokkal ellátott krosszaságait Monoron próbálta ki


Laci egy másik krossz testvérpárt is kikérdezett képességeiről: a Suzuki RM-Z-k modellfrissítésének eredményéről videós tesztben számol be

Használt motorok


Egy kedves Olvasónknak köszönhetően egy igazi különlegességet, egy Derbi scramblert is kipróbálhattunk: a Mulhacén 659 (használt teszt) várakozásainknak megfelelően nem okozott csalódást!


Az év végére még egy különleges összehasonlító is összejött a FastRide Magazin csapatával (az ajánlót ITT olvashatod). Ebben a tesztben két kultikus retró bringa küzd a napjaink színvonalát képviselő Z1000SX-szel szemben. Balra a legendás Kawasaki GPz900R, jobbra egy mérföldkő a Hondától, a VF1000F

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna 2019 Fall

Trending