Csatlakozz hozzánk

Hírek

Suzuki GSX-R125: az első gyári képek?

Lefelé bővül a GSX-R család, a kis Gixer vízhűtéses blokkot kaphat.

Közzétéve

ekkor

KTM
ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

A bennfentesek régóta rebesgették, hogy a Suzuki is szeretne betörni a kezdőknek szánt 125-ös sportmotorok egyre népszerűbb piacára. Sokan már tavaly várták a GSX-R125 bemutatóját, ami végül elmaradt; úgy tűnik, leghamarabb 2010-ben érkezhet meg a kereskedésekbe az apróság.

Legalábbis erre utal, hogy nemrég a brit Superbike magazin és az amerikai Hell For Leather internetes híroldal is hozzájutott az új gép nem túl jó minőségű, de gyári(nak tűnő) fotóihoz. A képek tanúsága szerint a Suzukisok ügyesen alkalmazták a GSX-R család stílusjegyeit, a kis méregzsák igazi sportmotornak és – ami talán még fontosabb – igazi Gixernek hat.

A műszaki részletekkel kapcsolatban nem sok konkrétummal szolgálhatunk, lényegében csak arról tudunk beszélni, ami a képeken is látható. A kormánycsutkák magasan, a lábtartók pedig viszonylag alacsonyan helyezkednek el, vagyis a sportosság mellett a komfort is kiemelt szempont volt a vezetési pozíció kialakításakor. A hátsó kakasülő a kategóriához mérten egészen nagy felületű, és hogy a benzintyúk tényleg ne panaszkodhasson (legalább a suliig vagy a strandig bírja ki azt a néhány kilométert), arról kapaszkodó és mélyre szerelt utaslábtartók gondoskodnak.

A nagyfiús megjelenésű hídváz a költségcsökkentés jegyében vélhetően nem alumíniumból, hanem acélból készül majd, a futóműveken nem lesz állítási lehetőség, az aprócska első féktárcsát pedig kétdugattyús nyereg lassítja. A lengőkar felemás képet mutat: jobb oldalról komoly, banán formájú cuccnak tűnik, balról viszont egyszerű, zártszelvényes konstrukciónak.

A GSX-R125-be valószínűleg nem a DR125SM léghűtéses blokkját szerelik, hanem egy vadonatúj, egyhengeres, vízhűtéses erőforrást, természetesen négyüteműt. A nyolcadliteres egység simán hozza majd a géposztályban megszokott, 14-15 lóerős teljesítményt, és elképzelhető, hogy a vetélytársakhoz hasonlóan befecskendezőt kap.

Remélhetőleg nem kacsáról van szó, mert ha valóban jön a kis Gixer, klassz összehasonlító tesztet lehetne készíteni a Honda CBR125R-rel és a Yamaha YZF-R125-tel. Ha még a KTM RC1/8-adról szóló pletykák is igaznak bizonyulnának… Kedves Kawasaki, nem akar beszállni a tinédzserbuliba?

{kl_php}include(“dealer/suzuki.php”);{/kl_php}

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending