Tesztek

Suzuki Bandit 650S – Az üléspozíció

Mintha kicserélték volna...
Euromotor2
MotoStar

Majdnem 1000 kilométer került eddig a legújabb tartósteszt motorunkba.

Mivel eddig ritka vendég volt a jó idő, így sajnos a nálunk töltött napok nagy részét a garázsban töltötte a Bandita.
Ha halaszthatatlan intéznivalóm volt a városban, akkor néha elővettem, de azért sem forszíroztam nagyon a vele való motorozást, mert valahogy sosem találtam rajta a helyem.

Most viszont vettem a fáradtságot és 1 óra alatt beállítottam mindent, amit csak lehetett rajta. Az ülésmagasság állítható, ha az ülés alatti gumipogácsákat 180 fokkal elfordítjuk. Így máris 3 centivel magasabban ülhetünk. Már ettől jobban éreztem magam a gépen, mert nem kell annyira behajlítanom a térdem, de én jobban szeretek a motoron ülni, mint „benne”. Szerintem így jobban is lehet irányítani.

Az AGIP motorolaj ajánlatát a logóra kattintva olvashatjátok.

A Suzuki Bandit fontos fogyasztását ebben a pillanatban is mérjük. Az eddigi számítások szerint 6 litert benzint éget el 100km-enként.

A Bridgestone a Suzuki Bandithoz a márciustól kapható új, BT023-as típusjelzésű abroncsot ajánlja. Esetleg olcsóbb megoldás lehet előbbi elődje, a BT021.

Ezek a gumik alapvetően sport-túra jellegűek, tehát a kényelmes közlekedéstől a kifejezetten dinamikus, sportos vezetésig meg fognak felelni. Emellett a tartósság és nedves körülmények közötti magas tapadás jellemző.

Katt a logóra!

Van még egy állítási lehetőség, amit a gyári szerszámkészlettel is meg lehet oldani, ez pedig a kormány dőlésszögének a beállítása.  Na ez az, amitől végre mosoly került az arcomra menet közben! Végre úgy tudom irányítani a motort, hogy nem fáraszt és arra megy, amerre én akarom…!

A négy imbuszcsavar meglazítása után annyira hátrahúztam a kormányt, hogy ha teljesen elfordítjuk, még épp nem ér hozzá semmi a tankhoz. – Persze a krómozott kis díszdugók közül az egyik elrepedt annyira bele volt szorulva a csavar fejébe, de szerencsére nem nagyon látszik rajta. –

Na így már lehet vele motorozni, nem is tudom miért vártam vele ennyit, de ha nektek is van problémátok az üléspozícióval, akkor szánjatok rá egy kis időt és állítsatok be mindent, mert a gyári beállítások borzalmasak. Higgyétek el, hogy olyan különbséget fogtok érezni, mintha egy túramotorról ülnétek sportmotorra.
Ez mindegyik motorra érvényes nemcsak a Banditra!

 

Még egy tanács, a fék és kuplungkart úgy kell beállítani, mintha a karunk folytatása lenne. Ne álljon se feljebb, se lejjebb, sem a fék, sem a kuplungkar.
 
Most a hétvégén Kovács Tomi kollégánk hajtja a gépet Kunmadarasra az EB-re, ahol találkozhattok vele is.
Jó motorozást mindenkinek!

A továbbiakban szeretnénk tökéletesíteni a gépet. Megpróbálunk megoldást találni a Bandit fékjének gyengélkedésére, a turbulencia leküzdésére és továbbra is várjuk a korábbi cikkünkben beharangozott Akrapovic kipufogót hozzá.
 

Comments

comments

Cimkék

Specifications

  • No specification found :(