Csatlakozz hozzánk
HYPERSPORT

Hírek

SSP – Monza: Tóth Imi 16.

Tóth Imi motorja még mindig rettenetesen gyenge, így megint csak 16. lett

Közzétéve

ekkor

MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

Szöveg: Racing Team Toth

Ezen a hétvégén Olaszországban, Monzában próbál szerencsét Tóth Imi, aki idén a SuperSport 600 vb-n versenyez egy Honda CBR 600RR motor nyergében. Sajnos egyenlőre úgy tűnik szükség lesz a szerencsére, mert Imi motorja nem sokat javult az asseni futam óta. Ebben a bajnokságban széria motorokat használnak a versenyzők, melyeket minden csapat a pénztárcájának, tapasztalatának, szaktudásának és természetesen a technikai szabályzatnak megfelelően tunningol, így komoly erőkülönbségek is kialakulhatnak a versenyzők között.

Iminek a Honda Hungary bocsátott rendelkezésére két teljesen utcai CBR 600-as gépet, amelyeknek blokkját a főszerelő ajánlására Olaszországban egy versenyműhelyben tunningoltak, Motec elektronikát kaptak és néhány további átalakítást végeztek rajtuk, hogy minél ütőképesebbek legyenek. Az asseni futam azonban azt bizonyította, hogy nem sikerült túl jól a tunning, így a motorok visszakerültek az olasz műhelybe. Azonban az újabb padozás eredménye sem mutatott túl sok jót, a hétvége kezdetén mindössze 113 lóerős volt a motor (tehát a pályán még kevesebb), ami egy átlag Stock motor erejének felel meg. A Sportban a mezőny elejének minimum 138 lóerős a motorja. Az eredményünk azonban nem meglepő, hiszen a tesztelések alkalmával lehet ilyen erősre fejleszteni egy motort, ám ez Iminél most teljesen kimaradt.

1. nap – szabadedzés

Tóth Imi: „A szabadedzésen 1.58.102-őt mentem, míg az időmérőn már 1.55.7-et, tehát javultunk. Nagyon érezhető a teszt hiánya, hiszen most nekünk kell építeni a motort. De a szabadedzésre már erősebb volt a motorom. A második edzésen egy kis gond is akadt, az alsó idom nem volt jól rögzítve, leszakadt és már nem volt időnk újat feltenni, így eléggé rázott a motorom. Remélem holnapra a szerelők tudnak még erőt varázsolni a gépbe és akkor javulhatunk még.”

2. nap – kvalifikáció (20. rajthely, 1.54.801)

„A motorom továbbra is 113 lóerős, tulajdonképpen egy standard motorral megyek a Világbajnokságon és ezzel sikerült limitet futnom. Más csapatoktól is átjöttek a boxunkba segíteni, illetve teljes elektronikát cseréltünk, HRC gyújtást tettünk fel, de egyenlőre így sem mutatott több lóerőt a motor.”

3. nap – verseny (16. helyezett)

„16. lettem, de ez csak a kiesőknek köszönhető. A motorom továbbra is nagyon gyenge, legalább 25-30 lóerő hiányzik belőle. A dél-afrikai futam előtt már nem tudtunk volna javítani a helyzeten, de a vulkáni hamu miatt még nem biztos, hogy megtartják a Kyalami versenyt, ami nem is lenne gond, mert akkor lenne időnk felkészíteni a motorokat.”

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending