Csatlakozz hozzánk

Hírek

Sportmotor-alázó csopper?! Mansory Zapico

Amikor egy autótuning cég motorépítésbe kezd (és komolyan veszi)…abból ilyesmi sül ki

Közzétéve

ekkor

MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

A Mansory Zapico épített szörnyeteg egyes paramétereit néhány sportmotor is megirigyelhetné: 160 lóerős V2-es, tengernyi szénszálas műanyag és 3.3 másodperces százas gyorsulás… Nem hangzik rosszul, különösen, hogy végül is egy “hónaljszárítóról” beszélünk! Kunmadarason megnyerhetné a csopper/cruiser kategóriát, ha volna ilyen…

Németországban, az autótuningosok köreiben jól ismert Mansory műhelyében készült nagy műgonddal a Zapico nevű motor – úgy döntöttek a pimp-specialisták, hogy egy munka erejéig átnyergelnek két kerékre, amihez Thomas M. George motorépítő szakértelmét hívták segítségül.

Az egzotikus vas érdekessége, hogy legalább egy szenesvagonnyi karboncuccot aggattak rá: rengeteg alkatrészt a motoros körökben nagy presztízzsel bíró anyag felhasználásával oldottak meg az építők. Karbonból formálták a fejidomot, a tankot, a sárvédőket, a felniket, az ülésidomot, a “hóekét”, a kipufogó-borítást de még a vázat és az első villa bevonatát is. Mindezt kézzel készítették a Mansory bajorföldi műhelyében, a blokkot viszont az amerikai motorfejlesztő S&S-től hozatták, a 160 megrendelt lóval a fedélzeten. Ezt az értéket a hátsó keréken mérve, 5.200-as fordulatszám mellett teljesíti a 2080 köbcentis léghűtéses kéthengeres. A sok-sok karbon kellék ellenére kissé meglepő a gép 340 kilós menetkész tömege, de a 3.3 másodperces százas sprint tudatában ezen könnyen szemet hunyunk. Ha ez a Te stílusod, és nem szívesen mondassz le az iszonyatos gyorsulás élményéről, akkor a Mansory Zapico lehetne a szíved választottja – amennyiben a német cég motorok sorozatgyártásában utazna. Ezt a prototípust a jövő heti Genova Motor Show keretein belül mutatják be.


Az erős blokkon kívül például a vaskos első teleszkóp és a radiális fék is sportos benyomást kelt


Igényes kidolgozás és rengeteg karbon a német “muscle bike”-on


Sportmotoros élményt nyújthat a gyorsulása, a 280-as hátsó papucs pedig már-már dragbike-feeling…


5 sebességes váltón és fogasszíj hajtáson keresztül jut el a 160 lóerő a hátsó papucsra

MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna 2019 Fall

Trending