Csatlakozz hozzánk

Hírek

Schumacher nem nyugszik?

Újabb Schumi-pletyka került az éterbe, ezennel viszont nem tagad a menedzser.

Közzétéve

ekkor

Euromotor3

Újabb Schumi-pletyka került az éterbe, ezennel viszont nem tagad a menedzser

Főhősünk édesanyja egy kis büfé vezetője, édesapja pedig kőműves volt. Igaz utóbbi másodállásban az egyik kerpeni gokartpálya felügyelőjeként próbált hozzátenni a család kasszájához. Talán nem is gondolta volna, hogy pont ezzel fogja megalapozni mindkét fia, sőt mi több az egész család jövőjét. Na nem a plusz pénz, hanem a környezet miatt. Michael Schumacher, a nagyobbik fiú, már négy éves korától szívta magába a benzingőzt és onnantól kezdve sorra halmozta a trófeákat. Már 20 évesen bekerült a száguldó cirkuszba, azaz a Forma 1-be, ahol összesen 14 teljes szezont húzott le a “nyugdíjba vonulásáig”. Ezalatt hét világbajnoki címet nyert, amivel megkérdőjelezhetetlenül az autósport legnagyobbikai közé véste a nevét.

MPS Turismo
Euromotor3
AIRFLITE
MPS RAM MOUNT
MPS AUTOMAG
MPS Vespa-MV

Persze szerencse is kell az ilyesmihez, nem is kevés, de Schumi -ha szeretjük, ha nem, el kell ismerni, hogy – egy zseni. Ráadásul az ilyen istenadta tehetségeknek (versenyezzen két- vagy négy keréken) meg van az a csodálatos tulajdonságuk, hogy szinte minden olyan sportban kiemelkedőt tudnak nyújtani, amiben valamilyen formában, de gázt kell adni. Pár kerékkel több, vagy kevesebb, az náluk mindegy. Gondoljatok Valentino Rossira, aki szinte gyakorlás nélkül lever olyan rallyversenyzőket, akik egész életükben ezt csinálták, vagy Schumacherre, akinek legújabb hóbortja a motorozás.

Egyébként pont az előzőekre épít rá a minden évben megrendezett Race of Champions (Bajnokok tornája), ahol a különböző szakágak versenyzői mérik össze a tudásuk, mindenféle négykerekű volánja mögött. Írjak neveket az idei indulókról? Írok, de csak a teljesség igénye nélkül. Indul az idei friss Forma 1-es világbajnok Jenson Button, a nyolcszoros le mans-i 24 órás nyertes Tom Kristensen, a háromszoros túraautó bajnok Andy Priaulx, a kétszeres DTM bajnok Mattias Ekstrom -aki amúgy már kétszer megnyerte a Bajnokok Tornáját-, a driftelés királya, a kétszeres Formula Drift National és ötszörös Ice Racing Series bajnok Tanner Foust. Ámbár lehet nektek ismerősebb lesz a legendás Mick Doohan neve, aki még az ötszázas, vad, kétütemű motorok világában ötször lett MotoGP világbajnok, vagy Travis Pestrana, a Freestyle motorkrossz talán legjobbja, szintén elég komoly önéletrajzzal, avagy bár tavalyról, de Troy Bayliss, a SuperBike világbajnokság élő ikonja. Illusztris névsor, de persze az sem véletlen, hogy Michael Schumacher már évek óta állandó tagja a Race of Champions versenyeinek. Természetesen az idén november 4-én rendezett viadalon is indul.

Talán 2007-ben jöttek az első pletykák és fotók, hogy hol ezen, hol azon motorozik a bajnok. Igen, idáig hallom a kritikus hangvételű hozzászólásokat, de kár tagadni, egész jól ment neki. Odáig fajult a dolog, hogy a sűrű cáfolatok ellenére az ezévi német superbike bajnokságra, az IDM-re kezdett edzeni (magyar részről itt jeleskedett ebben az évben Rizmayer Gábor is). Balszerencséjére februárban óriásit perecelt a spanyol cartagenai pályán a Honda CBR1000RR-jével, miután az állapota miatt bukta az IDM szezonkezdő futamát és talán ezért nem látogatott vissza a Ferrari kormánya mögé sem a Forma 1-be. Most viszont egy új pletyka kapott szárnyaira, amit ezennel Willi Weber, a sztársportoló menedzsere sem cáfolt meg.

A német Bild információi szerint Schumi tovább probálkozik a motorversenyzéssel. Sőt mi több, szerintük 2010-ben minden bizonnyal elindul az IDM-en, még hozzá a KTM gyári csapatában. Willi Weber erre csak annyit mondott, hogy “lehetséges”, ami sajtónyelven annyit tesz, “Igen, helyesen tudják”. Azért ne együk olyan forrón a kását. Tény, hogy Schumi nem rég azt nyilatkozta egy német újságnak, hogy “Az év végéig a nyaksérülésem meg fog gyógyulni annyira, hogy újra vezethetek”. Viszont egy másik alkalommal azt is fejtegette, hogy visszagondolva hülyeségnek tartja korai visszavonulását a Forma 1-ből, és a lehetőségek fényében nem tudná kijelenteni a soha vissza nem térését a sorozatba. Tehát a menedzser “lehetségese” úgy néz ki tényleg azt jelenti amit, talán még Michael sem tudja, hogy mit fog vezetni jövőre: motort vagy autót. Egy biztos: a motorkerékpározás komoly -negatív- nyomott hagyott benne, hiszen idén erősen belekóstolt a gyümölcs rohadtabbik felébe is. Ha ezek után is tovább probálkozik a profi motorversenyzéssel, félredobva az életét jelentő Forma 1-et, nos akkor le előtte minden kalappal.

Schumi már 2008-ban is kipróbálta magát az IDM-ben

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Asesso

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending