Hogy hogyan készült? Először is kell hozzá egy vagány spanyol, aki elég merész hozzá, hogy végigvigye a BMW elképzelését, na meg persze egy saját műhely se...
Ebből a szerencsés találkozásból született meg a Moksha névre keresztelt, teljesen egyedi tervezésű és gyártású BMW építés
Az ATC250R egy háromkerekű volt, amit a Honda 1981 és 1986 között gyártott. Sajnos 1987-től az ATC250R gyártását leállították, pedig minden Honda brosúrában szerepelt
Azért ilyenkor nem kicsit szomorodom el, hogy Magyarországon a motorépítést mekkora akadályokba ütköztetik, míg külföldön meg ilyeneket simán megépíthetnek...
Jogos a feltevés, miszerint az igen népszerű BMW átépítések is bizony képesek elfáradni, legyen bármennyi variáció belőlük
Időutazás a múltba
Bernhard Naumann meghökkentő fantáziaszüleménye, ami csirke becenévre hallgat
Na persze nem kell valami borzasztó hibrid gépre gondolni, a BMW csak külsőre kapott japános dizájnt, a lényege megmaradt!
Viszont ez a KTM nem kerül eladósorba, Max Hazan saját magának építette, saját elképzelése alapján – hiába fened rá a fogad
Ahogy azt a cím is sugallja, a drezdai Hookie Co. lelkes csapata vette kezelésbe a szépkorú Honda CB-t és egy elég szigorú motor lett a végeredmény