Csatlakozz hozzánk
Fantic caballero

Blog

Rossi lezárt egy korszakot

Rossi bemutatja és összehasonlítja az elmúlt hét szezon alatt elfogyasztott motorjait

Közzétéve

ekkor

GRINGO Kicsi
MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

Hét, a gyári Yamahánál töltött év után, mialatt négy világbajnoki címet zsebelt be az YZR-M1 nyergében, Valentino ‘Doctor’ Rossi búcsút intett a japán csapatnak. “Felérni a dobogóra tökéletes módja volt köszönetet mondani a motoromnak, a Yamahának, és mindenkinek, aki velem dolgozott az elmúlt hét szezonban” – mondta Rossi a 2010-es szezon utolsó, valenciai futama után.

A sors fintora, hogy bár Rossi sokkal több első helyet szeretett volna gyűjteni, de a hét Yamahás éve alatt pontosan 46 győzelmet szerzett. Ismerős a szám?

Sokat köszönhetnek nekik a kékek, hiszen a hangvillásoknak 2003-ban nem hogy első helye, de egyetlen dobogós helyezése sem volt. Akkoriban a Yamaha nem számított versenyképes technikának, de ez a következő évre látszólag egycsapásra megváltozott. Látszólag, mert Rossin kívül más nem tudott folyamatosan az élen motorozni az M1-gyel. Ugyan Abe, Checa és Melandri is értek el szép helyezéseket, de a Doktor 9 futamgyőzelme magáért beszél.A 2004-es volt az első világbajnoki címe a Yamahával, majd 2005-ben jött a következő, a többit pedig 2008-2009-ben motorozta össze.


Az utolsó csók

Az alábbi videón a Yamaháiról mesél Rossi, az elsőtől egészen az utolsóig. Angolosok előnyben.

Ahogy a MotoGP-t, vagy Rossi pályafutását követők már tudják, 2011-ben megvalósul az álom. A legjobb olasz motorversenyző a legjobb olasz motor nyergében fog versenyezni. Ám ez a márkaváltás más, mint 2004-ben, hiszen most Rossi úgy ül fel a Ducatira, hogy az önmagában is képes lehet a világbajnoki címre. Érdekes és minden bizonnyal sikeres párosítás lesz.


‘Bye-Bye Baby!’
Képek Rossi első Ducatis munkanapjáról a FaceBook oldalunkon (KLIKK)

Az első tesztelés Valenciában (nov. 7-10.) még tart. Rossi lassan, megfontoltan ismerkedik a Ducatival, legalább is a köridők és a többiek teljesítménye alapján. Persze ez a pár nap nem a gyorsaságról, hanem az összeszokásról és az új irányok kitűzéséről szólnak. Rossi esetében nem kisebb dologról kell dönteni, mint hogy a versenymotorja a ‘Big-Bang’ vagy a Screamer elvén működjön. Kíváncsiak várjuk mire jutnak majd egymással 2011-ben.

Rossi tesztelését egyébként kis túlzással nagyobb érdeklődés övezte, mint azt megelőző hétvégi versenyt. A fényképezők egy percre sem hagyták magára a bajnokot…

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés

Trending