Csatlakozz hozzánk

Blog

Rossi lezárt egy korszakot

Rossi bemutatja és összehasonlítja az elmúlt hét szezon alatt elfogyasztott motorjait

Közzétéve

ekkor

ICON AIRFLITE MPS

Hét, a gyári Yamahánál töltött év után, mialatt négy világbajnoki címet zsebelt be az YZR-M1 nyergében, Valentino ‘Doctor’ Rossi búcsút intett a japán csapatnak. “Felérni a dobogóra tökéletes módja volt köszönetet mondani a motoromnak, a Yamahának, és mindenkinek, aki velem dolgozott az elmúlt hét szezonban” – mondta Rossi a 2010-es szezon utolsó, valenciai futama után.

MPS Turismo
Euromotor3
AIRFLITE
MPS RAM MOUNT
MPS AUTOMAG
MPS Vespa-MV

A sors fintora, hogy bár Rossi sokkal több első helyet szeretett volna gyűjteni, de a hét Yamahás éve alatt pontosan 46 győzelmet szerzett. Ismerős a szám?

Sokat köszönhetnek nekik a kékek, hiszen a hangvillásoknak 2003-ban nem hogy első helye, de egyetlen dobogós helyezése sem volt. Akkoriban a Yamaha nem számított versenyképes technikának, de ez a következő évre látszólag egycsapásra megváltozott. Látszólag, mert Rossin kívül más nem tudott folyamatosan az élen motorozni az M1-gyel. Ugyan Abe, Checa és Melandri is értek el szép helyezéseket, de a Doktor 9 futamgyőzelme magáért beszél.A 2004-es volt az első világbajnoki címe a Yamahával, majd 2005-ben jött a következő, a többit pedig 2008-2009-ben motorozta össze.


Az utolsó csók

Az alábbi videón a Yamaháiról mesél Rossi, az elsőtől egészen az utolsóig. Angolosok előnyben.

Ahogy a MotoGP-t, vagy Rossi pályafutását követők már tudják, 2011-ben megvalósul az álom. A legjobb olasz motorversenyző a legjobb olasz motor nyergében fog versenyezni. Ám ez a márkaváltás más, mint 2004-ben, hiszen most Rossi úgy ül fel a Ducatira, hogy az önmagában is képes lehet a világbajnoki címre. Érdekes és minden bizonnyal sikeres párosítás lesz.


‘Bye-Bye Baby!’
Képek Rossi első Ducatis munkanapjáról a FaceBook oldalunkon (KLIKK)

Az első tesztelés Valenciában (nov. 7-10.) még tart. Rossi lassan, megfontoltan ismerkedik a Ducatival, legalább is a köridők és a többiek teljesítménye alapján. Persze ez a pár nap nem a gyorsaságról, hanem az összeszokásról és az új irányok kitűzéséről szólnak. Rossi esetében nem kisebb dologról kell dönteni, mint hogy a versenymotorja a ‘Big-Bang’ vagy a Screamer elvén működjön. Kíváncsiak várjuk mire jutnak majd egymással 2011-ben.

Rossi tesztelését egyébként kis túlzással nagyobb érdeklődés övezte, mint azt megelőző hétvégi versenyt. A fényképezők egy percre sem hagyták magára a bajnokot…

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

MPS Vespa-MV

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending