Csatlakozz hozzánk

Hírek

Rajtkirály: az új Honda CRF-ek

A Honda pilótái bemutatták a teljesen megújult, 2017-es Honda CRF450R-t és CRF450RX-et az MXGP holland futamán

Közzétéve

ekkor

MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

Az eseményen részt vett Evgeny Bobryshev és Gautier Paulin a Team HRC-től, valamint a Gariboldi csapatot erősítő vb-éllovas, Tim Gajser.

Az MXGP boxutcája kifejezetten stílusos, méltó helyszínnek bizonyult a forradalmi újdonságok leleplezéséhez. Ez alkalomból ismét felelevenítették, hogy a márka milyen sikereket gyűjtött be eddig a szezonban: a CRF450RW pilótái 17 alkalommal álltak dobogóra és 15 vb-futamgyőzelmet arattak, továbbá 19-szer értek el a GP teljes hétvégés összetett értékelésében dobogós helyezést, melyből hét elsőség volt.

További érdekesség, hogy az MX2-es világbajnok, a 243-as rajtszámmal induló Tim Gajser CRF450RW-jével idén történelmet írhat, hiszen óriási meglepetésre újoncként három futammal a versenysorozat vége előtt 99 ponttal vezeti a világbajnokság tabelláját.

Nyolc év telt el az első CRF450R bemutatkozása óta. Az elmúlt esztendőkben szerzett fontos tapasztalatokat felhasználva fejlesztették ki az új, 2017-es modellt, melyben egy HRC technikán alapuló, 11 százalékkal nagyobb forgatónyomatékú erőforrás kapott helyet. Emellett a CRF alumíniumváza is vadonatúj fejlesztés, miként a 49 mm-es csúszószár-átmérőjű Showa első villa is a legmodernebb technikát képviseli. További fontos újítás, hogy a rendkívül könnyű, titánból készült üzemanyagtartály, valamint az aerodinamikus idomszett is az alapfelszereltség része, illetve említést érdemel még, hogy immáron önindító is rendelhető a géphez.


Szintén az asseni hétvégén mutatkozott be a márka vadonatúj, versenykész endurója, a Honda CRF450RX. Ennek alapja a most leleplezett CRF450R, az „X” pedig endurospecifikus futóművet, változtatható motorvezérlési üzemmódokat, megnövelt üzemanyagtartályt, 18 colos hátsó kereket, oldaltámaszt és önindítót takar.


Mikio Uchiyama, a 2017-es CRF450R projektvezetője így vázolta, milyen törekvések jellemezték az új CRF450R kifejlesztését: “A CRF450R-t teljesen az alapjaitól terveztük újjá. Minden részletét tovább csiszolva, finomítva egy olyan kompromisszumoktól mentes gépet szerettünk volna készíteni vásárlóink számára, mely messze a versenytársai előtt jár. Legfőbb szempontunk az volt, hogy egy kiemelkedő teljesítményű, egyedülálló kezelhetőségű és rendkívül alacsony súlypontú gépet hozzunk létre, mely elődjéhez mérten legalább 5%-kal jobban gyorsul. A fejlesztés filozófiáját az „Absolute Holeshot”, azaz rajtkirály kifejezéssel lehet legjobban jellemezni…”

MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna 2019 Fall

Trending