Csatlakozz hozzánk
HYPERSPORT

Hírek

Pletykák, pletykák!

Kiszivárgott kép a Kawasakitól, utcán lekapott Triumph prototípus és kamu Ducati honlap.

Közzétéve

ekkor

MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

Fotó: Young Machine, Bay Area Riders Forum, Motorcycle News

Gyári fotón az új ZZR1400? Két év múlva jön a teljesen új Triumph Daytona 675? Lesz vagy nem lesz Ducati Streetfighter Evo? Pletykálkodunk egy kicsit.

Jól kezdődik a szeptember, legalábbis ami a motoros pletykákat illeti: gyors egymásutánban három különböző márkáról kezdtek csiripelni a madárkák. Mindháromról írtunk már nektek korábban, de most új információkra bukkantunk.

Kezdjük a Kawasakinál! Egy hónapja arról számoltunk be nektek, hogy a hírek szerint a zöldek egy vadonatúj, állítólag kompresszoros ZZR1400-on dolgoznak, illetve hamarosan bemutatják a jelenlegi típus ráncfelvarrott változatát. A japán Young Machine magazin valószínűleg ez utóbbi gép egyik gyári képéhez juthatott hozzá, a fotón a motor szemből látható, amint épp egy döntött kanyarban száguld.

Japántudás híján annyi állapítható meg, hogy a lökettérfogat 1352-ről 1429 cm3-re nő, a teljesítmény pedig 200-210 lóerő körül alakul majd. A ZZR1400-hoz valószínűleg alapáron jár majd az ABS, a kipörgésgátló és a több fokozatban állítható motorvezérlés. A formaterv a ZX-10R-t és a nemrég általunk is tesztelt Z1000SX-et idézi. A hivatalos bemutatóra várhatóan október 10-én kerül majd sor.

A következő kémfotó szintén egy szigetországból érkezett, csak nem Japánból, hanem Angliából. Természetesen egy Triumph-ról van szó, méghozzá az új Daytona 675-ről. Nem a nemrég leleplezett, a jelenlegihez képest lényegében változatlan 2012-es változatról, hanem a várhatóan 2013-ban bemutatkozó új modellről.

Július végén a Motorcycle News (MCN) már közölt néhány homályos, menet közben készített képet a gépről, most viszont egy kristálytiszta fotót töltött fel róla valaki a Bay Area Riders fórumára. A legfeltűnőbb újdonság a Yamaha R6 stílusában jobb oldalon, lent kivezetett kipufogó, a vaskosabbnak tűnő lengőkar és a teljesen átalakított hátsó segédváz.

A harmadik pletyka a Ducatihoz kötődik, de – kissé szokatlan módon – nem kémfotó vagy digitális illusztráció ihlette, hanem egy honlapkép. Egy kamu honlapkép, amelyen az állítólagos Ducati Streetfighter Evo SP adatlapja látható. Az adatlap szerint a gépben a 1198-as superbike 170 lóerős blokkja dolgozik.

A Ducati a MCN-nek hivatalosan cáfolta, hogy ilyen típus bemutatása szerepelne a terveikben. „Nem létezik Ducati Streetfighter Evo SP, nincs ilyen modell és nem szerepel a Ducati 2012-es kínálatában sem” – mondta David James, a márka egyik szóvivője. Az olaszok webes szakemberei az Evo és az SP szó helytelen elhelyezéséről ismerték fel, hogy hamisítványról van szó. Meg persze tudják, mit töltöttek fel a saját honlapjukra.

Mindez nem azt jelenti, hogy hamarosan ne érkezne új Streetfighter: szinte teljesen biztos, hogy a bolognaiak hamarosan bemutatják a 848-as változatot, és a bennfentesek szerint érkezik egy 1198-as is, csak éppen nem a superbike, hanem a Multistrada és a Diavel erőforrásával felszerelve.

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending