Csatlakozz hozzánk

Hírek

Nem Talma kapta Nieto helyét

Egy lengyel versenyző ül a hőn áhított “G22-es” ülésre – game over?

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

A Talmácsi-rajongók és szimpatizánsok legfényesebb reménysugara volt az utóbbi napokban a Fonsi Nieto alatt megüresedett “G22-es” ülés – amelyet egy lengyel pilóta kapott meg. Sajnos nem a tehetség vagy a tapasztalat volt a legfontosabb tényező a választás során.

Amikor kiderült, hogy a G22 Racing Team spanyol versenyzője, Fonsi Nieto abbahagyja a pályafutását, hirtelen feltűnt a fény az alagút végén: a mi Talmánknak ez lesz az a bizonyos falat kenyér… Mindez persze annak tudatában, hogy Gábor korábban felvette a kapcsolatot Pablo Nietóval, a G22 vezetőjével, így joggal bizakodhattunk, hogy Antonio Banderas után is van élet. Egészen addig, míg hirtelen jött a hidegzuhany…

Bár hivatalos bejelentés a “várakozó állásponton” kívül még nem történt, de Talma facebookos rajongói oldala és egyes külföldi médiumok szerint már elkelt az a hely. Mégpedig a lengyel Lukasz Wargala javára, aki elmúlt két versenyszezonját a német superbike bajnokságban (IDM) töltötte. Nos, a 27 éves versenyző “szakmai előélete” nyilván nem hasonlítható össze Talmácsi múltjával, így – anélkül, hogy rosszallásunkat fejeznénk ki a lengyel sráccal kapcsolatban – kijelenthető, hogy kőkemény anyagi okai voltak a választásnak. Valószínűleg a lengyel SportKlub televízióval kötött megállapodás jócskán nyomott a latban, sőt, egyesek szerint csakis “fizetős” pilóta jöhetett szóba, mivel a G22 költségvetése nem verdesi az eget. A pletykák alapján bizony ez is komolyan hozzásegítette Fonsi Nietót nehéz döntése meghozatalában, miszerint korábbi sérülései miatt (is) abbahagyja a versenyzést…


Lukasz Wargala versenyző Pablo és Gelete Nietóval

Vagy ha már “kiesett” Nietóéktól a családi versenyző – gondolhatták -, akkor hozzon az új fiú valamit a konyhára. Sajnos úgy látszik, Talmácsi tehetsége és tapasztalata nem bizonyult elégnek, az anyagi javakat minden bizonnyal biztosabb befektetésnek találták. A G22 Racing Team sajtóközleményében persze nem ez a magyarázat, sőt, nincs is indoklás. Mindenesetre örülnek, hogy az ő közbenjárásukkal közel negyven év elteltével újra lengyel versenyzőt láthatunk majd a rajtrácson. Így viszont valószínűvé vált – ha csak nem történik valami hirtelen csoda -, hogy nem drukkolhatunk magyar versenyzőnek a gyorsasági motoros világbajnokságon 2011-ben – ami elég rosszul hangzik (bár hivatalosan ezt még nem erősítették meg). Reméljük a legjobbakat, de könnyen lehet, hogy tíz év után először hazai pilóta nélkül indul a GP-szezon… De még ennél is szomorúbb, hogy mindez világbajnoki címmel és dobogós helyezésekkel, valamint komoly Moto2-es tapasztalatokkal (összetett 6. hely) a zsebben történhet meg. Nincs szerencséje Talmácsi Gábornak. Lehet, hogy most már többre értékelné Pedercini Kawasakiját, de ő a lehető legjobbat (Moto2) akarta magának, ami érthető is.


Wargala Valenciában már ki is próbáhatta a Moriwakit


Utoljára talán ekkor volt minden rendben… Teszt Banderasékkal

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna 2019 Fall

Trending