A videó vágása kicsit talán szokatlan, mindenesetre íme a teljes interjú:
-Szóval Dani, most próbáltál először Formula 1-es autót, mesélj, milyen élmény volt?
-Nagyon boldog vagyok, igazán nagy nap a mai, nagyon élveztem ezt az életre szóló élményt, sosem felejtem el, hiszen nem minden nap kap az ember egy ilyen lehetőséget, nagyon menő volt. Elképesztő érzés az autóban ülni, nagyon jól éreztem magam ahogy a csapattal dolgoztam. Nagyon nagyon meggyőzött az autó teljesítménye, hatalmas móka egy Forma1-es autó.
-El tudnád mondani, mik különbségek egy MotoGP motor és egy Forma 1-es autó között?
-Hatalmas különbségek vannak. A kocsi leginkább talán egy vadászrepülőhöz hasonló. Nagyon tapad a pályához, hihetetlenül gyors, olyan mintha mindig többet akarna. A motor inkább olyan, mintha lovon ülnél, az mindig mozog, állandóan aktívan kell dolgozni testből is, hogy urald a motort. Nagyon nagy élmény megtapasztalni, hogy mennyi a sebesség különbség autó és motor között.
-MotoGP versenyzőként mi a legnehezebb egy Forma1-es autó vezetésében?
-Szerintem a kanyarsebesség a legnehezebben megszokható. Nem érted, nem várod, nem hiszed el, hogy az autó ilyen kanyarsebességre képes, ilyen pici, szűk kanyarokban. A kocsi nagyon segít nagy sebességet elérni, ehhez kell sok idő, hogy megszokja az agyad a magasabb sebességet.
-Mennyit kellett készülnöd rá, hogy vezetni tudd az autót?
-Nem sokat, egy napot voltam Angliában, a Milton Keynes Red Bull Racingnél. Szimulátoroztunk kicsit, hogy szokjam az ülés pozíciót, és hogy a srácok be tudják állítani az ülést a versenyautóban. Elmagyarázták a kormány funkcióit és fontos volt a pedálokra is ráéreznem.