Csatlakozz hozzánk

Blog

Motorshow 2016 – íme a lényeg

Sokan kérdeztétek tőlünk, érdemes-e kimenni idén a Hungexpóra; utólag (is) megadjuk a választ: igen – képriport

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

A G pavilonból jelentjük: összegyűjtöttük a Hungexpo legfontosabb látnivalóit, újdonságait. Abban egyébként egyetértett a csarnok közönsége, hogy ez az AMTS “jobb, mint tavaly volt” – már ami a motoros felhozatalt, aktivitást illeti.

Minden márka tisztességesen képviselte magát, és bár az egész még mindig nem festett olyan gazdagon, mint a válság előtti időszámításunk idején, de annyira letargikusan sem, mint a legsötétebb években (amikor több nagy gyártó is távol maradt).

A motoros pavilont (majdnem) sikerült csurig megtölteni, és a nagy többség szerint megérte eljönni. Igazán nagy extrák – mint például egy GP motor – nem voltak, de talán fontosabb, hogy igazán nagy hiányzók sem.

A Honda ismét kihozta a G pavilonba a teljes modellpalettáját…

…amelyről természetesen nem hiányozhatott az idei év nagy aranyszárnyas durranása, az új Africa Twin (CRF1000L) sem

Hangsúlyt kaptak a fiatalos fényezések a legnagyobb motorgyártó A2-es gépein: itt például a felfrissített CB500F

Mindig nagy öröm visszatérő márkákat üdvözölni, ráadásul az MV Agusta nem csak a Hungexpóra, hanem Magyarországra tért vissza! Jobbra a meseszép (új) Brutale 800, aminek négymilliós ára nem is annyira elrugaszkodott…

Replika fényezésével könnyű volt versenymotornak hinni az F3 (800) RC-t – és persze lehetetlen volt elsétálni a sorhármas egzotikum mellett (a 37-es a márka konstruktőri vb-címeinek a száma)…

Ebből a mozgó szoborból 244 darab készült (az F1 világbajnok rajtszáma után szabadon): MV Agusta Dragster RR 44 Lewis Hamilton Limited Edition
Az új GSX-R1000 (L7) kiállítási példányán még nem tűntek szériaérettnek egyes műanyag illesztések, de ezt minden bizonnyal orvosolják majd az idén már kapható szériamotorokon

Café Kedd: a lenyűgöző Bandit 1250 építésben azonban nem találtunk hasonló kidolgozási hiányosságot… A svájci custom valódi mestermunka, EMAT győzelmet érdemelt volna

Az új SV650: vajon meg tudja lovagolni népszerű elődje sikerhullámait, vagy Gladius-módjára elmerül a kihívás tengerében? 2,2 millió forint az ára

Az új Husqvarna 701 Supermotóval már az expón flörtöltünk, mert tudni véljük, hogy lesz egy randevúnk a KakucsRingen… Napjaink talán legkívánatosabb SM-jével…mintha Görög Zitával beszéltünk volna le egy napot…

Az új C650GT a BMW standján – a még kifinomultabb guruló luxuskanapéval is tervezünk idén egy túrát…

Aprilia RSV4 RF: csak ámulunk és bámulunk. A motor, aminek a próbájára a magyar motorosújságíró-társadalom egy emberként vágyik(?)

Felnéztünk az új ZX-10R-re, és nem csak azért, mert emelvényen állt, hanem mert J.Rea ugyanúgy nyeri vele a versenyeket, mint elődjével. Eléggé lötyögős a kormánygátló a nagyNinján, de nem baj, úgyis kicserélik 🙂

Az MT-10-et vártuk, de csak 09 lett belőle: a képen pontosabban a retrósított XSR900 látható, ami a hangvillások custom-marketing vonalára igyekszik ráerősíteni

A kínai tulajdonban lévő Benelli szimpatikus modelleket állított ki: az elékelt főtengelyű BN302-esnek nagyon jó hangja volt!

Azt mondták a Suzukinál, a balos már 30-on fölül van, a jobbos még nincs annyi – mármint a motorok…

Ez a kép sem a motor miatt került be ide…

…A legjobb csajok standja címet azonban a Harley-Davidson nyerte – ott mindig zajlott az élet…

A kiegészítők terén is kezd ébredezni a piac Csipkerózsika-álmából: például új Alpinestars boltban (MotoStar) is vásárolhattunk…

…de máshol is nagyüzem volt a felszerelés-pultoknál – a képen az EuroMotor mobil-üzlete

MV Agusta újra Magyarországon, forint-árlista ITT!

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending