Csatlakozz hozzánk

Hírek

Moto Guzzi modellpaletta

Retro motorok, cirkálók és chopperek? Lapozzuk végig a gyártó jelenlegi modelljeit!

Közzétéve

ekkor

moto guzzi modellpaletta 2015
ICON AIRFLITE MPS

Az olasz gyártó 1921-ben alapult, és habár jelenleg klasszikus motorokat építenek, volt amikor élen jártak a fejlesztésekben. A Guzzi alkalmazott először szélcsatornát a jobb aerodinamika érdekében, és volt V-nyolcas erőforrásuk is! A MotoGP-ben is remekeltek az ötvenes években, összesen 8 egyéni világbajnoki címet gyűjtöttek össze a 250 és 350-es kategóriákban. Később a gyártó többször is nehéz anyagi helyzetbe került, ma pedig a Piaggio csoport tagja. Az utóbbi években motorjaik keresztben épített léghűtéses V-kettesek, formaterveik nagy része pedig a gyártó klasszikus vonalait próbálja feleleveníteni. A méltatlanul elhanyagolt gyártónak viszont több típus is szerepel jelenlegi modellpalettáján, így van miről írnunk!

MPS Turismo
Euromotor3
AIRFLITE
MPS RAM MOUNT
MPS AUTOMAG
MPS Vespa-MV
Moto Guzzi California 1400 Custom

California
A Moto Guzzi legújabb modelljének prototípusa 2011-ben mutatkozott be, 2013-tól pedig elérhetővé vált a rajongók számára. A Guzzi féle V-kettes immáron 1380 köbcentiméteres, teljesítménye 96 lóerő, forgatónyomatéka pedig 120Nm. A Chopper stílusú modellből több változat is készül: Custom (egyedi), Audace (merész), és Eldorado. A modell rendelkezik olyan modern elektronikai segédeszközökkel, mint a kipörgés-gátló, és az elektronikus gázkar (ride by wire).

Moto Guzzi Griso 1200 8V SE

Griso
Egy modern cirkáló, és egy naked motor keverékeként szerepel a palettán a Griso. A 10 éve megjelent típus külsőleg nem sokat változott, ám jelenleg már 1151 köbcentiméteres, 8 szelepes léghűtéses erőforrás dolgozik benne, így már 110 lóerőt teljesít. A motor megjelenése egyedi, szinte a háromnegyedét csak a V-kettes erőforrás teszi ki! Habár némely vonala modernként hat, a körlámpa és a küllős felnik így is nagyszerűen mutatnak rajta.

Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX

Stelvio
Egy túra sosem lehet túl hosszú, főként ha a Stelviót választod – hangoztattja a gyártó a 2008-ban megjelent modellről. A 32 literes tankkal szerelt túra-enduró megbirkózik a kanyargós szerpentinnel és a könnyed tereppel egyaránt. A kényelmes pozíció, a jó pakolhatóság, és a méretes üzemanyag tartály alkalmassá teszik a komoly túrákra – a kalandoroknak készül az NTX kivitel. Az erőforrás a már említett keresztben épített 1152 köbcentiméteres V-kettes.

Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V

Norge
Ha viszont a túrák alkalmával kerülöd a terepet, a gyártó kissé sportosabb túramotorja a Norge. Az erőforrás azonos, és habár kissé kisebb a benzintank, a 23 liter üzemanyaggal is kiváló hatótávval büszkélkedhet. Ezen a típuson is megtalálható az elektromosan állítható szélvédő, a nagyobb komfort érzet kedvéért pedig vibrációtól mentessé tették a kormányt.

Moto Guzzi V7 Classic

V7
A gyártó egyik legikonikusabb modellje rengeteg variációban kapható, mindegyikük alapja a 750 köbcentiméteres Guzzi féle léghűtéses V-kettes. A retro bringából a gyártó kínál Clubman racer, Café racer, Dark rider (sötét lovas, ami a Ducati Dark kivitelére hajaz), Heritage legend,Scrambler, Klasszikus és Specialis változatokat is. Habár a modellek nem a sebességről szólnak, a típus fel van szerelve ABS blokkolásgátló fékrendszerrel, és kipörgés-gátlóval, ami meglepő egy 48 lóerős motoron.

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending