Csatlakozz hozzánk

Videók

Miként áll helyt egy 28 éves Honda CR 500 a mai MX gépek közt?

Mai videónk erre próbál választ adni, méghozzá belső nézetből: Honda CR 500 modern motocross gépek ellen, dirt versenypályán

Közzétéve

ekkor

ICON AIRFLITE MPS

Aki ismeri a motort, ismeri a legendát is, miszerint ez egy állat.

Persze csak akkor, ha az ember elbambul. Amíg megvan a figyelem és összpontosítás, addig minden szép, de amint elkezd máson járni az ember esze, csúnyán begorombul az öreg Honda.

Embert igénylő gép ez, van ereje. Annyi, hogy teljes mértékben igazából csak ritkán lehet kihasználni, akkor is csak pályán. Elindulni, kihúzatni, kanyarodni, mindent harmadikban, a negyedik csak saját magunk ijesztgetésére jó, a kettes meg a pálya elhagyására. Mozgás közben is folyamatosan érezni a teljesítményt, egy pici húzás a gázon és máris ugrik a CR 500, ugyanakkor gázelvételre nem lassul azonnal.

Minden egyes CR 500 lendületes egy motor, de a Dirt Dynamics verziójának van még egy előnye, amit a többi open kategóriás motor nem tud: úgy maximalizálja a sebességét, hogy minden körben ugyanazt az ívet tudja. A legpontosabb, legkiszámíthatóbb és legprecízebb open motor, amit próbáltunk.

A temérdek erő szerencsére nem kerekedett felül a CR 250 vázán – helyette inkább beleszögelte az ívekbe. A Delta-Box merevsége végre bizonyított.

Nev Bradshaw volt az a vakmerő versenyző, aki megülte az 1989-es CR 500-at a legendás Foxhills dirt pályán a Kétüteműek Brit bajnokságának utolsó menetében. Nézd csak:

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Astone

Facebook

Asesso

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending