Csatlakozz hozzánk

Blog

Mi már mentünk az új VFR800X-szel bibibá :)

Sajtótájékoztató keretein belül próbálhattuk ki a 2011-es modelleket

Közzétéve

ekkor

MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

A Honda Hungary meghívásának eleget téve a kiskunlacházi repülőtéren egy kis Hondás összehasonlító tesztre érkeztünk 2011 májusának végén. Minden motort ki lehetett próbálni egyszerre, így egy valós-összetett képet kaphatott a sajtó arról, hogy milyenek is manapság a Hondák.

Kicsit furcsa a formavilág, hegyes orr, mint egy endurónak, lapos hátsóülés, mint egy CBF-nek, ami akár még tetszhet is, de még szoknunk kell. Az biztos, hogy jó volt menni a kiszámítható géppel, ami semmi váratlan dolgot produkált. Olyan igazi kirándulómotor, aminek a vezetésére nem kell külön gondot fordítani, hanem természetes, hogy rajta gurul az ember.

Nem volt rossz a felhozatal… Az összes 2011 újdonság és a Honda paletta legnépszerűbb motorjai mind arra vártak, hogy kipróbáljuk őket. Nagyon jó így egykupacban ennyi gépet kipróbálni, rengeteg különbség érezhető ilyenkor.

Szloboda Tamás mutatta be a gépet és a továbbra is hanyatló magyar motorkerékpár piacot.

A Hornet 600-hoz öltöztem “darázsszerkóba”. Nekem nagyon tetszik, ahogy formailag újragondolták a Darazsat.  Az ezres nagytesvérről átülve lehetett érezni, hogy mennyivel puhább és “felhasználóbarátabb” a Hornet, mint az ikertestvérére.

És még könnyedén kanyarodni is lehet vele…

A CB1000R-et szerettem leginkább ezen a pályán. Végre itt ki lehetett próbálni mindent, amire utcai körülmények között nincs lehetőség.
Ki is hozta belőlem az összes rosszaságot.

A háttérben a két azonos génekkel rendelkező, de mégis sokban különböző VFR

Volt néhány gép a konkurenciától is, hogy legyen lehetőség kipróbálni a VFR800X a kategóriatársakhoz képest milyen is valójában. Nekem a Yamaha TDM ülésének a kényelme nagyon megtetszett, de maga a motor nagyon messze van az új VFR-től. Nem konkurencia.

Szerencsére volt itt egy igazi VFR 800 is. Így rögtön kiderült, hogy mennyit fejlődött a technika. Hihetetlen, hogy szinte ugyanarra a vázra, blokkra és futóműre épülő két motor között mennyi különbség van. A 800X sokkal élvezetesebben terelgethető, a régi VFR futóműve túlságosan puha.
Az is hihetetlen számora, hogy eddig erről a motorról olyan gondolataim voltak, amelyek isteni magasságokban tartották az elmúlt 5 évben, amióta nem ültem ilyen gépen. Most ezek a gondolatok elszálltak, pontosan úgy, ahogy az idő is elszállt a VFR800 felett. Ideje lenne ezt is fejleszteni, mert szükség van újabb ikonokra! De már rebezsgetik a Honda boszorkánykonyhályában, hogy 2012-ben új V4-es gép gördül le a gyártósorokról. Talán majd az kiköszörüli ezt a csorbát és újabb isteni magasságokba emeli a V4-es blokkal készülő új gépet. Már alig várom, hogy kipróbáljam!

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending