Csatlakozz hozzánk

Blog

Mi már mentünk az új VFR800X-szel bibibá :)

Sajtótájékoztató keretein belül próbálhattuk ki a 2011-es modelleket

Közzétéve

ekkor

MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

A Honda Hungary meghívásának eleget téve a kiskunlacházi repülőtéren egy kis Hondás összehasonlító tesztre érkeztünk 2011 májusának végén. Minden motort ki lehetett próbálni egyszerre, így egy valós-összetett képet kaphatott a sajtó arról, hogy milyenek is manapság a Hondák.

Kicsit furcsa a formavilág, hegyes orr, mint egy endurónak, lapos hátsóülés, mint egy CBF-nek, ami akár még tetszhet is, de még szoknunk kell. Az biztos, hogy jó volt menni a kiszámítható géppel, ami semmi váratlan dolgot produkált. Olyan igazi kirándulómotor, aminek a vezetésére nem kell külön gondot fordítani, hanem természetes, hogy rajta gurul az ember.

Nem volt rossz a felhozatal… Az összes 2011 újdonság és a Honda paletta legnépszerűbb motorjai mind arra vártak, hogy kipróbáljuk őket. Nagyon jó így egykupacban ennyi gépet kipróbálni, rengeteg különbség érezhető ilyenkor.

Szloboda Tamás mutatta be a gépet és a továbbra is hanyatló magyar motorkerékpár piacot.

A Hornet 600-hoz öltöztem “darázsszerkóba”. Nekem nagyon tetszik, ahogy formailag újragondolták a Darazsat.  Az ezres nagytesvérről átülve lehetett érezni, hogy mennyivel puhább és “felhasználóbarátabb” a Hornet, mint az ikertestvérére.

És még könnyedén kanyarodni is lehet vele…

A CB1000R-et szerettem leginkább ezen a pályán. Végre itt ki lehetett próbálni mindent, amire utcai körülmények között nincs lehetőség.
Ki is hozta belőlem az összes rosszaságot.

A háttérben a két azonos génekkel rendelkező, de mégis sokban különböző VFR

Volt néhány gép a konkurenciától is, hogy legyen lehetőség kipróbálni a VFR800X a kategóriatársakhoz képest milyen is valójában. Nekem a Yamaha TDM ülésének a kényelme nagyon megtetszett, de maga a motor nagyon messze van az új VFR-től. Nem konkurencia.

Szerencsére volt itt egy igazi VFR 800 is. Így rögtön kiderült, hogy mennyit fejlődött a technika. Hihetetlen, hogy szinte ugyanarra a vázra, blokkra és futóműre épülő két motor között mennyi különbség van. A 800X sokkal élvezetesebben terelgethető, a régi VFR futóműve túlságosan puha.
Az is hihetetlen számora, hogy eddig erről a motorról olyan gondolataim voltak, amelyek isteni magasságokban tartották az elmúlt 5 évben, amióta nem ültem ilyen gépen. Most ezek a gondolatok elszálltak, pontosan úgy, ahogy az idő is elszállt a VFR800 felett. Ideje lenne ezt is fejleszteni, mert szükség van újabb ikonokra! De már rebezsgetik a Honda boszorkánykonyhályában, hogy 2012-ben új V4-es gép gördül le a gyártósorokról. Talán majd az kiköszörüli ezt a csorbát és újabb isteni magasságokba emeli a V4-es blokkal készülő új gépet. Már alig várom, hogy kipróbáljam!

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna 2019 Fall

Trending