A C 650 Sport a sportosabb hajlamú maxirobogósoknak készült, míg a C 650 GT modellel azoknak az igényeit kívánja kielégíteni, akik az utazási komfortnak és a túrázási képességeknek tulajdonítanak nagyobb jelentőséget.
A modellduó ugyanakkor túlmutat ezeken a kategóriákon. Széleskörűen módosított hajtáslánc-technológiáikkal, kényelmesebb felfüggesztés-hangolásukkal és a C 650 Sport teljes mértékben frissített dizájnjával indul harcba a vásárlók kegyeiért.
Balra a Sport, jobbra a GT
Optimalizált hajtáslánc-beállítások és új kipufogórendszer
A motor teljesítménye 60 lóerő 7500-as percenkénti fordulatszámnál (48 lóerős motorváltozat is elérhető mindkét modellhez). Mindkét erőforrás-változat karakterisztikáját az EU4 emissziós besorolás követelményrendszere szerint hangolták be. A robogók új kipufogórendszert is kaptak, amely “dinamikusabb kiállást és magabiztos hangzást” biztosít.
Az új CVT váltó beállítása és az új lamella-készlet együttesen még simább “kuplungolást” és “jelentősen” dinamikusabb menetteljesítményt kínálnak. A tervezőmérnökök mindezt a CVT váltó áttételi arányainak megváltoztatásával és a centrifugális súlyok módosításával érték el.
A C 650 Sport megkapta a BMW legújabb formanyelvét
Új felfüggesztés és lengéscsillapító-beállítás
Az új C 650 Sport és GT robogók futómű-konstrukciója egy kimagasló torziós merevségű hibrid szerkezetre épül, amely egy acélcső hídvázból és öntött alumíniumból készült lengővilla csapágyházból áll. A BMW mérnökei úgy tették még kényelmesebbe a felfüggesztés beállításait, hogy közben megmaradt a korábbi, 115 milliméteres rugóút is. Mindent egybevetve “a sportos motorozás és a kényelmes utazás tökéletes kompromisszumát kínálja”.
C 650 GT-hez holttérfigyelő is rendelhető
Szériafelszereltségként ABS és ASC
A szériafelszereltségként Bosch 9.1MB biztonsági rendszerrel felszerelt (ABS) fékrendszer mindkét modell esetében a két keréken elérhető legmagasabb szintű aktív biztonságot kínálja. Ehhez csatlakozik egyfajta biztonsági pluszként az automata menetstabilizáló rendszer (ASC – Automatic Stability Control), amely szintén a két új modell alapfelszereltségének része. A C 650 GT-hez ráadásul egy olyan új opció is rendelhető, amely kétkerekűeknél a világon most először elérhető: a holttér-figyelő (SVA – Side View Assist) a robogó holtterének folyamatos ellenőrzésével elsősorban sávváltáskor segíti a motorost, kiváltképp a belvárosi forgatagban.
Többek közt átdolgozták a futóművet, a kipufogórendszert és a műszerfalat is
C 650 Sport: teljesen új dizájn
A C 650 Sportot a tervezők az eddigieknél modernebb ruhába csomagolták, amely tökéletesen illik a BMW Motorrad aktuális dizájn-filozófiájába. Ezzel ellentétben a BMW C 650 GT – “a komfort-orientált alkategória igényeihez igazodva” – csupán finomított hátsó oldalidomokat és új hátsó világítást kapott, valamint mindkét robogót új műszerfal-számlapokkal és kormány-borítással látták el.
A BMW C 650 Sport és C 650 GT legfontosabb újdonságai
– Új CVT beállítás és új lamella-készlet a még simább kuplungolásért és a még dinamikusabb menetteljesítményért – Új felfüggesztés- és lengéscsillapító-beállítás a sportos vezetési stílus és a kényelmes utazás tökéletes kompromisszumáért – Az ABS mellett immáron az automata menetstabilizáló rendszer (ASC) is az alapfelszereltség része, a fékezés és gyorsítás közbeni maximális biztonságért – Teljesen új, dinamikus dizájn a BMW C 650 Sport modell esetében – Apróbb stílus-finomítás a BMW C 650 GT modell esetében – Új kipufogórendszer a még dinamikusabb kiállásért és a magabiztos hangzásért – Új műszerfal-számlapok – Új kormányborítás króm betétekkel – Újfajta, még jobb minőségű felületkezelés (szemcsés hatással) – Automata nappali menetfény – Tovább javított középállvány-mechanika a könnyebb használhatóságért – Holttér-figyelő (SVA) a BMW C 650 GT modellhez (extrafelszerelés) – Új fényezések, C 650 Sport: narancssárga, fehér és fekete – Új fényezések, C 650 GT: fekete, bronz és fehér
– még több (részlet)képért kattints a jobb oldalon a Képgalériára!