Csatlakozz hozzánk

Hírek

Megújulnak a Honda túraendurók is

A Crossrunner tavalyi felfrissülését most követi az 1200-es Crosstourer, a CB500X és az NC750X – felsoroltuk a külső és belső finomításokat

Közzétéve

ekkor

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

A Hondánál 2016-ra megújulnak az ún. crossover, többcélú (túraenduró jellegű) motorok. A CB500X, az NC750X és a VFR1200X Crosstourer ezentúl modernebb formában igyekszik kiszolgálni a vásárlók igényeit.

NC750X 2016

Az NC700X 2012-ben robbant be az európai piacra, s azóta is a tíz legkelendőbb motorkerékpár közé tartozik az öreg kontinensen. Népszerűségét nem csak praktikus felépítésének és kiemelkedő teljesítményének köszönheti, hanem annak is, hogy a Honda mérnökei folyamatosan fejlesztik. A 2014-es évre például nagyobb hengerűrtartalmú erőforrást kapott, ezért ismerhetjük ma már NC750X-ként.

A 2016-os NC750X újdonságai

– teljesen átdolgozott, még terep-, illetve kalandmotorosabb jellegű idomzat, akárcsak a többi X modellnél
– LED-es fényszóró és hátsó lámpa
– 70 milliméterrel magasabb szélvédő a pihentetőbb utazásért
– a duplakuplungos automatikus váltó (DCT) S üzemmódja három alaprogramot kapott, így a pilóta mindig az aktuális időjárási és útviszonyoknak, valamint motorozási stílusának megfelelően szabályozhatja a hajtáslánc működését
– új, egyenletesebb működésű Showa teleszkópok „dual-bending” szelepekkel állítható húzó- és nyomófokozati csillapítással
– szabályozható előfeszítésű hátsó rugóstag
– nagyobb bukósisak-tároló, 21-ről 22 literre nőtt befogadóképessége (a rekesz ott helyezkedik el, ahol a hagyományos motorkerékpároknál az üzemanyagtartályt találjuk)
– új, kompakt, kis tömegű kipufogódob, ami még mélyebbé teszi a jellegzetesen pulzáló, 270 fokban elékelt főtengellyel hatékonyabbá tett erőforrás hangját

CB500X 2016

Még jobbá, illetve fejlettebbé vált a Honda A2-es jogosítvánnyal is vezethető, végtelenül felhasználóbarát mindenese, a CB500X. A pörgős modell a következő újdonságokkal köszönti a 2016-os évet:

– 100 milliméterrel magasabb plexi a hatékonyabb időjárás-védelem érdekében
– fénydiódás első és hátsó lámpa
– szabályozható rugó-előfeszítésű felfüggesztés, állítható fékkar és átdolgozott, finomabban kapcsolható váltó

VFR1200X 2016

A Honda X modellcsaládjának V4-es zászlóshajója, a VFR1200X Crosstourer is számos ponton változik. A 2016-os modellév hozadékai a következők:

– új, egy kézzel, precízen beállítható szélvédő
– szintén három alaprogramot kapott a DCT váltó S üzemmódja
– további újdonság a dőlésszög-érzékelő, melynek adatai alapján a vezérlőelektronika képes megállapítani, hogy lejtőn vagy emelkedőn halad-e a motor, s ennek megfelelően szabályozza a váltó működését (a duplakuplungos automatikus erőátvitel sikeréről sokat elárul, hogy 2014 óta a vásárlók többsége ezzel kéri a VFR1200X Crosstourert)
– az erőforrás károsanyag-kibocsátása megfelel az EURO 4 előírásainak
– új színösszeállítás (Candy Prominence Red, lásd a fenti képen)

A VFR800X Crossrunner tavaly újult meg (premier teszt) és kapta meg a Honda modernebb arculatát. A CBR500R szintén nemrégiben kapott új ruhát, és pár technikai simítást.

MPS ALPINESTARS 2017
ALPINESTARS OFF ROAD

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD

Trending