Csatlakozz hozzánk

Hírek

Megújulnak a Honda túraendurók is

A Crossrunner tavalyi felfrissülését most követi az 1200-es Crosstourer, a CB500X és az NC750X – felsoroltuk a külső és belső finomításokat

Közzétéve

ekkor

ICON AIRFLITE MPS

A Hondánál 2016-ra megújulnak az ún. crossover, többcélú (túraenduró jellegű) motorok. A CB500X, az NC750X és a VFR1200X Crosstourer ezentúl modernebb formában igyekszik kiszolgálni a vásárlók igényeit.

NC750X 2016

Az NC700X 2012-ben robbant be az európai piacra, s azóta is a tíz legkelendőbb motorkerékpár közé tartozik az öreg kontinensen. Népszerűségét nem csak praktikus felépítésének és kiemelkedő teljesítményének köszönheti, hanem annak is, hogy a Honda mérnökei folyamatosan fejlesztik. A 2014-es évre például nagyobb hengerűrtartalmú erőforrást kapott, ezért ismerhetjük ma már NC750X-ként.

A 2016-os NC750X újdonságai

– teljesen átdolgozott, még terep-, illetve kalandmotorosabb jellegű idomzat, akárcsak a többi X modellnél
– LED-es fényszóró és hátsó lámpa
– 70 milliméterrel magasabb szélvédő a pihentetőbb utazásért
– a duplakuplungos automatikus váltó (DCT) S üzemmódja három alaprogramot kapott, így a pilóta mindig az aktuális időjárási és útviszonyoknak, valamint motorozási stílusának megfelelően szabályozhatja a hajtáslánc működését
– új, egyenletesebb működésű Showa teleszkópok „dual-bending” szelepekkel állítható húzó- és nyomófokozati csillapítással
– szabályozható előfeszítésű hátsó rugóstag
– nagyobb bukósisak-tároló, 21-ről 22 literre nőtt befogadóképessége (a rekesz ott helyezkedik el, ahol a hagyományos motorkerékpároknál az üzemanyagtartályt találjuk)
– új, kompakt, kis tömegű kipufogódob, ami még mélyebbé teszi a jellegzetesen pulzáló, 270 fokban elékelt főtengellyel hatékonyabbá tett erőforrás hangját

CB500X 2016

Még jobbá, illetve fejlettebbé vált a Honda A2-es jogosítvánnyal is vezethető, végtelenül felhasználóbarát mindenese, a CB500X. A pörgős modell a következő újdonságokkal köszönti a 2016-os évet:

– 100 milliméterrel magasabb plexi a hatékonyabb időjárás-védelem érdekében
– fénydiódás első és hátsó lámpa
– szabályozható rugó-előfeszítésű felfüggesztés, állítható fékkar és átdolgozott, finomabban kapcsolható váltó

VFR1200X 2016

A Honda X modellcsaládjának V4-es zászlóshajója, a VFR1200X Crosstourer is számos ponton változik. A 2016-os modellév hozadékai a következők:

– új, egy kézzel, precízen beállítható szélvédő
– szintén három alaprogramot kapott a DCT váltó S üzemmódja
– további újdonság a dőlésszög-érzékelő, melynek adatai alapján a vezérlőelektronika képes megállapítani, hogy lejtőn vagy emelkedőn halad-e a motor, s ennek megfelelően szabályozza a váltó működését (a duplakuplungos automatikus erőátvitel sikeréről sokat elárul, hogy 2014 óta a vásárlók többsége ezzel kéri a VFR1200X Crosstourert)
– az erőforrás károsanyag-kibocsátása megfelel az EURO 4 előírásainak
– új színösszeállítás (Candy Prominence Red, lásd a fenti képen)

A VFR800X Crossrunner tavaly újult meg (premier teszt) és kapta meg a Honda modernebb arculatát. A CBR500R szintén nemrégiben kapott új ruhát, és pár technikai simítást.

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

MPS Vespa-MV

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending