Az új Tiger Sportban a Triumph új generációs, 1050 köbcentiméteres, 125 lóerős soros háromhengeres blokkja több nyomatékot termel, miközben kevesebbet fogyaszt. Az erőforrást ride by wire, tehát vezeték nélküli jeladós gázvezérléssel irányítjuk, de az elektronikai alapcsomag ennél jóval fejlettebb, hiszen kipörgésgátló (menetstabilizáló), sebességtartó (tempomat) és gyújtástérkép-üzemmódok (riding mode-ok: Rain, Road és Sport) is járnak szériában.
Triumph Tiger Sport M.Y.2016
Apró, de hasznos módosításokkal tökéletesítették a Tiger Sport (teszt) eddig is meggyőző koncepcióját: “tapadósabb” lábtartókat, állítható, színezett szélvédőt és átdolgozott tükröket kapott a 2016-os modellévre. A kipufogórendszert szintén átdolgozták, és – a valóban sportos használatot elősegítő (toleráló) – csúszókuplungot is kapott. A két új fényezéssel (mattfekete és aluszürke) debütáló “közepes Tigris” premierje február 12-én lesz a londoni motorshow-n; azt, hogy mikor kerül a kereskedésekbe, egyelőre nem tudni, ahogy az árát sem – a jelenlegi modell 4 millió forint körül kapható.