Csatlakozz hozzánk
KTM

Hírek

Megújul a Suzuki 800-as cirkálója

Az M800 Intruder a nagytestvéreket idéző külsőt kap 2010-re.

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Nem foglalkoztak túl sokat a suzukisok a 2010-es modellévre szánt M800-zal. A márka legkisebb „nagy” cruisere hasonló külsőt kapott, mint a brutális M1800R és a valamivel szelídebb M1500, műszaki szempontból viszont változatlan maradt.

A legszembetűnőbb változásokat az M800 Intruder elejénél és hátuljánál találjuk. A klasszikus, krómozott házas fényszórót sportos, apró fejidomba foglalt, a korábbinál szögletesebb lámpa váltotta fel. Ebbe az idomba építették be az új műszerfalat is, amelyet analóg sebességmérővel és kis LCD-panellel láttak el, utóbbiról az idő és a benzinszint olvasható le. A kormány közelebb került a pilótához, így a gyár szerint felhasználóbarátabb lett a vezetési pozíció. Az ülést szintén módosították, de leginkább csak azért, hogy jobban harmonizáljon az átszabott farrésszel.

Az M800 ugyanis vadonatúj hátsóval dicskedhet: a kacsafark-sárvédőnek búcsút mondhatunk, helyette érkezett egy egyszerűbb, laposabb darab, amelyet módosított formájú, de továbbra is krómozott segédváz tart, és főleg akkor mutat jól, ha az utasülés helyére felszerelik a feláras takaróidomot. Természetesen új a sárvédőbe integrált LED-es hátsó lámpa is. Az L0-s, azaz 2010-es kiadás ezeken felül még néhány kisebb módosításról ismerhető fel. A váltó- és a kuplungház fekete helyett a bátyókéhoz hasonló krómozott borítást kapott, a kerekeket pedig ezüstszínűre fényezték.

Az M800 hajtásáról továbbra is a jól ismert, 805 cm3-es, vízhűtéses, 45 fokos V2-es gondoskodik, amelyet dupla pillangószelepes (SDTV) befecskendezőrendszer lát el üzemanyaggal. A legnagyobb teljesítmény 53 lóerő 6000-nél, a nyomatékcsúscs 69 Nm 3200-nál. Érintetlen maradt a jól bevált, acélból készített dubla bölcsőváz és az elöl 41 mm-es fordított teleszkópokból, hátul rejtett központi rugóstagból álló futómű is. Az M800 lassításáról változatlanul 300 mm-es tárcsa és kétdugattyús féknyereg (elöl), illetve dobfék (hátul) gondoskodik. A hazai árról és a forgalmazás kezdetéről egyelőre nem adott információt az importőr.

Galéria: A 2010-es Suzuki M800 Intruder

{kl_php}include(“dealer/suzuki.php”);{/kl_php}


MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna 2019 Fall

Trending