Csatlakozz hozzánk

Hírek

Meglepetés! Megjelent a 2021 Suzuki GSX-S 1000 Euro5 típusa

Magára talált a MotoGP győztes gyártó és mostantól új fejlesztések is érkezhetnek. Már rendelhető a 2021 Suzuki GSX-S 1000 Euro5 típusa

Közzétéve

ekkor

ISSIMO
GRINGO Kicsi
MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

A MotoGP VB győzelemből mi is profitálhatunk, mert kénytelen a Suzuki utcára is fejleszteni olyan modelleket, amelyek a márka hírnevét jó irányba tolják. Ilyen ez az új 2021 Suzuki GSX-S 1000 Euro5 modell is.

Az elmúlt időszak modellfrissítései nem éppen voltak naprakészek a Hamamatsu-i gyártónál, de most végre megmozdult valami. Az eddig körzővel rajzolt GSX-S1000 helyett most egy friss baltával faragott dizájnt kapunk mindenféle hasznos elektronikai kütyüvel felvértezve.

A 2021-es modell rendelkezik a manapság valóban fontos tulajdonságokkal.

Naked forma a divat miatt, kipörgésgátló és könnyű kezelhetőség és a biztonságos motorozásért.

Az új agresszív formavilágú LED-es első lámpáról a sugárhajtású vadászgépek juthatnak eszünkbe, míg a vékony hátsó idom a könnyedséget szimbolizálja. Három színben rendelhető: a MotoGP kék mellett a szürke és fekete.

A motorblokk az Euro5-ös követelményeknek megfelelő frissítéseket kapott, amelyben immár a csúszókuplung is a szériafelszereltség része. 150 lóerőről 152-re emelkedett a legnagyobb teljesítmény és finomabb lett a nyomatékleadás is. A legnagyobb nyomaték 106 Nm. Ötféle kipörgésgátló program közül választhatunk a teljesen kikapcsolt állás mellett, és a gyorsváltó le és felváltásoknál is lehetővé teszi a kuplung nélküli váltásokat.

A váz és a futómű úgy lett kialakítva, hogy könnyen kezelhető legyen a GSX-S, ezért a lengővillát átemelték a GSX-R1000 típusból. A Kayaba teleszkópok és a hátsó rugóstag csillapítása minden irányba állíthatóak, hogy mindenki megfelelően a saját súlyára/stílusára állíthassa a futóművet.

Suzuki kipörgésgátló rendszer (STCS)

Az új GSX-S1000 az STCS frissített verziójával rendelkezik, 5 üzemmód-beállítás (+ Kikapcsolt állás) szélesebb választékkal, szemben az előző generáció 3 módjával (+ Kikapcsolt állás). A beállítások finomabb fokozatos vezérlése lehetővé teszi, hogy az új 5-módú kipörgésgátló rendszer jobban illeszkedjen a vezetési körülmények és stílusok sokféle változatosságához. Ez viszont tapasztalatoktól függetlenül nagyobb bizalmat kelt a vezetőben, miközben csökkenti a stresszt és a fáradtságot. Minél nagyobb az üzemmód, annál gyorsabban lép életbe a vezérlés, és annál proaktívabb a rendszer, amely korlátozza a kerék forgását. A rendszer folyamatosan figyeli az első és a hátsó kerék fordulatszámát, a motor fordulatszámát (a hajtókar helyzetérzékelőjének adatai alapján kiszámítva), a fojtószelep helyzetét és a sebességfokozatot.

Úgy tervezték, hogy azonnal korlátozza a teljesítményt és megakadályozza a megcsúszást, ha a vontatás közvetlen veszteségét észlelik a fojtószelep nyitásának, a gyújtás időzítésének és az üzemanyag-befecskendezés sebességének szabályozásával.

 

Az üléspozíció is változott. 23mm-rel szélesebb kónuszos kormánnyal érkezik az új modell és 20mm-rel hátrébb görbül a kormány vége, ezért egyenesebben lehet ülni rajta.

Számos gyári kiegészítővel lehet extrázni a GSX-S-t, mindenképp érdeklődjetek ezekről az extrákról a Suzuki márkakereskedésekben, ha ilyen gépet rendeltek!

Az előző GSX-S 1000 modell már 6 éve volt új, anno itt írtunk róla tesztet:

23mm-el szélesebb és 20mm-el hátrébb hajlik a kormány

A tank 19 literes

A tank 19 literes

A dízájn a motor közepét erősebbé teszi

Behajolva ritkán fogod használni

A hátsó lámpa formája nem sokat változott, de már az is LED-ES

Itt a Suzuki csodakapcsolója amivel mindent állíthatsz a műszerfal beállításai között

Itt a Suzuki csodakapcsolója amivel mindent állíthatsz a műszerfal beállításai között

Az üléspozíció is kényelmesebb lett

Az üléspozíció is kényelmesebb lett

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Trending