Csatlakozz hozzánk

Blog

Megjött az LS2-mikulás

Az LS2 mikulásának puttonyából előkerült a bukó, a dzseki, és nemsokára érkezik a nadrág is

Közzétéve

ekkor

ICON AIRFLITE MPS

Amikor a “jó voltál?” kérdéssel kezdett DennyM a telefonban, egyből sejtettem, hogy az LS2 mikulása érkezett meg a Motorparts-ba. Olyan széles volt a vigyor az arcomon, hogy bele se fért a búrám az S-es bukóba, szóval meg kellett várnom a médium méretet – így igazából a mikulás helyett a húsvéti nyuszi hozta a cuccokat, a sisakot pedig csak a választások előtti napon próbáltam ki. Jó választás is volt, az biztos, bár a döntés nem volt könnyű (most elsősorban a fejvédőre gondolok): ahogy az LS2-t bemutató Kirakat cikkben is kifejtettem, sok és egyedi modell közül válogathatunk a Motorparts polcain. A befutó végülis a “Dream” elnevezésű, retro-gépekkel megspékelt kupak lett. Pedig talán a világosabb, mondjuk fehér minták mutatósabbak és divatosabbak – pláne képen -, de ezt a café-racer, vagy TT-jellegű dizájnt egyszerűen kihagyhatatlannak tartottam.

MPS Turismo
Euromotor3
AIRFLITE
MPS RAM MOUNT
MPS AUTOMAG
MPS Vespa-MV

Egyelőre többet nem igazán tudok mondani róla, mint amit az említett írásban olvashatsz, mivel még csak egyetlen Nagyvárad-tér – Kakucs távolság van benne. Igaz, erre az ünnepi alkalomra – nem mindennap kezdhetjük utunkat null-kilométeres kupakban – még a napocska is kíváncsi volt, mivel nagyjából a motor indításának pillanatában kibújt a felhők mögül, és figyelme egészen hazáig kísért. Ez lehetőséget adott arra, hogy az önindítón kívül még egy plusz gombot megnyomjak elindulás előtt, mégpedig a beépített napszemüveget az ábrázatunk elé pattintó kapcsolót. Jól is vizsgázott a berendezés, kellemesen leárnyékolja a kilátást, ráadásul így nyitott plexivel is mehetünk, szóval az arcomba tép a szél fíling sem marad el teljesen. Viszont a bejáratás folyamata nem zárult le a cirka 40km alatt, mivel ha leveszem a “sapkát”, még olyan piros a fülem, mint a húsvéti nyúl szeme – az M-es méret ellenére is. De mindenképp tágulni fog még, tapasztalatból mondom, mert saját sisakom is M-es, és annál is ez volt a procedúra.


A képeken még az S-es sisakot láthatod, ami kicsinek bizonyult  és visszavittük. Ezért a matricákat sem vettük le a plexi(k)ről

A dzsekit viszont mintha pontosan rám tervezték volna LS2-ék, tökéletesen passzol hozzám és ugyanennyire kényelmes. A rövidebb, sportosabb kivitelt választottam, amely nem annyira praktikus, mint a hosszabb szárú verzió, viszont egyértelműen jobban néz ki – és a bukóhoz is jobban illik. Nemcsak a szabása miatt, a szinte full fekete szín is azonos, így a fekete cipőmmel és kesztyűmmel kiegészülve meglehetősen Ghost Rider-jellegű a megjelenésem, már csak a fekete GSX-R hiányzik (burkolt üzenet főszerkesztőnk felé)… Talán egy kis fehér feldobná a dzsekit is, de egyszerűen annyira jó menni benne, hogy ezt már csak azért írtam, hogy legyen valami “rossz” is. De nem is akarok többet elárulni erről, hamarosan úgyis bővebben olvashattok róla a Kirakatban. Ahogy az LS2 motoros nadrágról is, amit még én is csak egyszer láttam a Motorparts-ban, de meg vagyok róla győződve, hogy hasonlóan jól fog szerepelni. Ha folytatódik a tendencia, akkor ez is valamelyik piros betűs ünnepen fog az ölembe hullani, amiből a következő május elseje. Akkor idén nem farmergatyában megyek Kunmadarasra…

…ezúton is szeretném megköszönni azoknak, akik ezt lehetővé teszik: Eriknek és Péternek a Motorparts Kft.-től >> www.motorparts.hu

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending