A Tiger Sport 1050 köbcentis sorhármas, akárcsak az alapmodell, azonban az új kipufogó- és szívórendszernek köszönhetően plusz 10 lóerőt sikerült belőle kifacsarni, így már összesen 125 lóerővel (92kW) gazdálkodhatunk, és a nyomaték is nőtt 6Nm-rel, szám szerint 104-re.
Az egyoldalas lengőkart kifejezetten erre a modellre szánták, ezzel is erősítve a sportos jelleget, az újratervezett felfüggesztés nyomán hegyesebb lett a villaszög és valamivel hosszabb a tengelytáv. A futómű teljesen állítható, a radiális fékek munkáját átdolgozott ABS-szel támogatják meg.
Az öntött alumínium kerekekre nem mellesleg Pirelli Angel GT abroncsokat helyeztek. Állítólag a sebességváltó is még simábban működik, egy foggal nagyobb lett a hátsó lánckerék, és új a befecskendező-rendszer is.
Az újdonság ára 3.690.000 forint
Ami a külsőt illeti: a motor hátsó fele teljesen új, de elöl is módosítottak rajta – átdolgozott elemek oldalt, új plexi, új hasidom, és az első lámpát is egy sportosabb darabra cserélték.
A kormány közelebb került a pilótához, hogy még közvetlenebb legyen az irányíthatóság, az új plexi pedig jobb szélvédelmet ígér. A műszerfal funkciói a bal hüvelykujjal elérhetőek, ráadásul „ujjnyújtásnyi” közelségbe kerültek.
A megújult kialakítás következtében nagyobb dobozokat rögzíthetünk a vasra, sokkal több holmit – akár egy zárt bukót is – elnyel, és plusz 10 kiló terhelést tesz lehetővé oldalanként.
A hazai közönség a Hungexpón láthatta először a Tiger Sportot