Csatlakozz hozzánk

Hírek

Még több új MV Agusta Milánóra

EICMA: a Dragster RR mellett – végre – érkezik a látványos túragép, a Turismo Veloce 800, illetve egy Superbike versenymotorosan könnyű és erős F4, az 1000RC

Közzétéve

ekkor

mv agusta eicma 2014
Euromotor3

Az extravagáns, ámbár kissé kaotikus kinézetű Dragster RR kiszivárgott fotói után újabb MV-képek jelentek meg – idő előtt(?). A Superbike világbajnokság szabályváltozásai okán (az idei EVO géposztályhoz hasonló, egységes szabályzat lesz 2014-re, kevesebb motortuning lehetőséggel) egyre erősebb szériamotorokkal jelentkeznek a gyártók, már ami a homologizációs darabszámot illeti.

A tendencia jól látható, hiszen – a szintén a milánói motorshow-n bemutatandó – új R1-esből pályaverzió is készül, állítólag 230 lóerővel, illetve az olasz front is felvette a harcot, a Panigale például hengerűrtartalom növeléssel (1299). Az új “pályakész” MV F41000RC “csak” 210 lóerős lesz, ugyanakkor a száraz tömege csak 175kg. A recept a szokásos: a legmodernebb anyagok és a legnagyobb nevek mindenütt: Öhlins, Brembo, Marchesini, Termignoni, titánium, karbon, magnézium – és egy “húzott” blokk.

SÚLY: 175kg, TELJESÍTMÉNY: 210LE…

Ezenfelül valószínűleg szériává érett a tavalyi EICMA-n bemutatott soros háromhengeres Turismo Veloce 800, amely – még mindig – elképesztő formatervén túl súly=lóerő arányával is felhívta magára a figyelmet Milánóban: 194 kilóra jut 125 lóerő, ami a közepes túraenduró-szerűségek között igen kedvezőnek mondható… Az enduro kifejezés különösen furcsának hangzik ilyen megjelenés mellett – túradíva!

Ezt a képet tavaly készítettük Milánóban a túraszépségről

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending