Csatlakozz hozzánk

Hírek

Második hullám: újabb három 2011-es KTM

Az utcai RC8R-rel, az Adventure Dakarral és a 350 EXC-F-el bővül a jövő évi KTM-ek sora

Közzétéve

ekkor

Euromotor3

Újabb három új, jövő évi modell a KTM-től: egy utcára, egy pályára, egy pedig mindkettőre: 990 Adventure Dakar, 350 EXC-F Factory Enduro és RC8R.

Nyugati szomszédaink a kölni Intermot-on már bemutattak három 2011-es KTM-et, az ABS-el kiegészített 990 SMT-t, az RC8R pályaverzióját és a legkisebb herceget, a Duke 125-öt. Ha ezek után a sógorok zsebre tett kézzel várják az új esztendőt, senki sem szólt volna egy rossz szót sem, Mattighofenben azonban Milánóra is készültek, méghozzá újabb három modellel.

Egy évvel ezelőtt, szintén az EICMA kiállításon leplezte le a KTM a világverő 350 SX-F-et, amellyel Antonio Cairoli megnyerte az MX1-es világbajnokságot. Most többek között az összetett győztes versenyző leplezte le a 350 EXC-F Factory-t, amellyel ugyanez a célja a narancsosoknak, az Enduro VB terepén. Ami a krosszpályán működött, az az ösvényre is jó lesz elv alapján vágnak neki az új szezonnak 2011 tavaszától. Valószínűleg egy év múlva számolhatunk be a széria EXC-F bemutatásáról – mert a KTM a hobbistáknak is szeretné a kezébe adni -, mivel jövőre csak a profik játékszere lesz a háromötvenes.


Ez tényleg “Ready to Race” – a KTM komolyan készül az Endúró VB-re

Az RC8R-nek viszont már Milánóban bemutatták az utcára megszelídített kiadását, azután, hogy Kölnben lehullt a lepel a Track verzióról. 175 lóerős teljesítményével még az utakra is elég éles a rendszámos KTM, pedig a gyártó saját bevallása szerint elérték utcai V2-esük fejlesztési határait. Néhány változtatással (duplagyertyás hengerfejek, módosított főtengely) azonban még így is sikerült növelniük a sportgép erejét, ráadásul kifinomultabb is lett az új vas – az osztrákok szerint utcán és pályán egyaránt. Már januártól kapható a “Racing” 1190-es a narancssárga márkakereskedésekben. A KTM versenykész (Ready to Race) filozófiáját hivatott demonstrálni a 990 Adventure speciális kiadása, a Dakar is. A világ egyik legnagyobb és leghíresebb motorversenye (és az ott elért osztrák sikerek) előtt tisztelgő modell a tradicionális narancssárga helyett a “versenykék” színnel igyekszik rajongókat szerezni.


175LE, 127Nm, 185kg – RC8R 2011


Versenyhangulatot áraszt az Adventure Dakar kiadásának fényezése

MPS Turismo
AIRFLITE
MPS RAM MOUNT
MPS AUTOMAG
MPS Vespa-MV

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Asesso

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending