Ez az egyenlőre még csak egyedi példány egy benzinmotoros oldalkocsis változatból lett átépítve a Zero Motorcycles segítségével, s amit az ICG nevű műhely vezényelt le. A mérnöki munkát persze az észak-amerikai Zero vette a hátára, akinek a tesztmotor.hu boltja, a MotoPartsShop is forgalmazza a motorjait, és akik csodaszép új modellekkel álltak elő a jövő évre a pár napja megrendezett milánói Eicma rendezvényen.
Az elektromos motorgyártó Zero Motorcycles 2019-es modellpalettája
Az átépítés során elsőnek természetesen a kéthengeres boxermotor és a váltó repült, ami helyére egy 110 Nm nyomatékú, 61 lóerős villanymotort tuszkoltak be. Hatótávja egy töltéssel 165 kilométer, csúcssebessége pedig 140 km/óra.

Egyedi alumínium keretbe rögzítették a Zero ZF13.0 akkumulátorát, s az oldalkocsi ülése alá is betettek egy plusz aksit, egy ZF6.5-ösét, ami cakumpakk 19,5 kWh kapacitást generál.

Egyenlőre ez az egy darab oldalkocsis Ural képviseli önmagát kiállításokon és rendezvényeken, s ebből méri le a cég milyen a fogadtatása, érdemes-e sorozatgyártásba bocsátkozni. Mivel ezt egy évig figyelik, az esetleges gyártás folyamán már a mostaninál is modernebb aksit fognak beletolni.

Addig is amíg a jelenlegi példány nem kelleti magát semmilyen pódiumon, közúti teszteken próbálgatják hogyan teljesít.